Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Rij zelf ook al jaren 2.4 met ingekorte 6 cilinder luchtbuis en 20.E injectie systeem werkt super
Als je nog met een caberateur rijd zou ik die eens nalopen klinkt als te veel benzine dan verzadigt de uitlaat en heb je een naverbranding als de demper zo kapot gaat.
Hoe is je benzine verbruik ook de motorolie gecontroleerd of die naar benzine stinkt
Of een slecht contact in je ontsteking bedrading massa controle
Wel de aarde van de bak naar de carrosserie gecontroleerd
Zou de kop demonteren zal wel roest in de cilinderwanden zitten
Tuimelaars draaien enkel ook wel een zelf los gewoon afstellen.
Wat je ook kan doen bougie’s verwijderen en de cilinders vol kruipolie zetten paar dagen laten weken en weer proberen de krukas te draaien.als hij los is wel olie verversen
SuccesVeel meer vermogen haal je niet uit een 2.4 een goede 2.0 moet genoeg wezen je haal meer uit de cilinderkop grotere kleppen andere nokkenas met meer koppel alleen gas brengt je pk weer wat terug.
2.4 onderblok in goede conditie moet je gauw 300,00 voor betalen wel de lagers nalopen en blok met veel km kans op kantelen zuigersZie geen foto van de manta heb je nog meer info over de gsi bouwjaar kenteken?
Heb zelf een omvang van 2009 motor heeft nu 220.000 km gereden prima motor op tijd olie verversen en wat wel voorkomt is drijfstanglagers vervangen bij 200.000 km schijnen af te brokkelen materiaal is dan op uit voorzorg vervangen is niet heel veel werk kan ie er weer 200.000 tegen aan
Groeten reneeHeb je een onsteking met contactpunten?
Ombouwen naar electronische is dan vaak de oplossing.
Controleer het uitlaatspruitstuk word iedere cilinder wel warm?Meestal defecte olie druk sensor
even een andere proberenTop weekend weer werkte goed mee goed georganiseerd
leuke feestavond een pluim voor de organisatie
En inderdaad sanitair erg goed geregeld.
Zet hem weer op de kalender voor volgend jaar.
groeten uit woudsendMarcel reed in de D kadett 400 normaal in de slowly side klasse mee
Stond wel het 1 en ander in het programma zal Marcel wel even vragen voor jou.
Ben zijn service monteur daar geweest.Morgen nog wat mensen richting het kadett gsi treffen
aan het weer zal het niet liggen1 maart 2016 om 17:04 In reactie op: Past een trekhaak van een Astra F onder een Kadett E? #18311682Zal grotendeels wel passen maar je zal wel een paar gaten moeten
Boren astra is anders kwaliteit montage.
reservewiel bak is wel gelijk aan kadett .Motorruimte lampje zit als het goed is een kwikschakelaar tussen anders zou het lampje constant bbranden maar die zijn erg zeldzaam.
27 februari 2016 om 09:46 In reactie op: Wat doet welke demper? Einddemper alternatief / nut #18232159Mijn ervaring is midden demper vervangen Door een buis dus niet leeg halen
maar buis er tussen lassen .
En eind demper gewoon zo laten levert een fijne geluid op
het al eens bij een 1800ohc gedaan niet overdreven dan klinkt het als een 2.0.ja ook weer in friesland mooie meeting leuke feestavond met act.
alleen gooide het weer roet in het veld veel blubber en bagger
onze tent lekte nachtje kadett doorgebracht
rijd prima maar ligt niet als bed bedoeld
hoop volgend jaar beter weer of een meeting in het hoge noorden hier was het de hele zaterdag droog en zondag middag regen…..
OPN bedankt voor de fijne meeting en op naar de volgende meeting TEAM WALDSEIN..reneevolg het project al een tijdje goed bezig
word echt uniek teamwaldsein..veren van een 1800 manta b zijn hoger voorzijde en er zijn versterkte veren manta/ascona in de handel voor achterzijde,
staat dan wel erg hoog,wat ook nog kan hulpveren achter monteer je in de bestaande achterveer.
of een set schokbrekers met hulpveren er om heen.
team waldseinblijft een mooie kleur voor een manta A veel plezier met het afbouwen.. :thumb
12 december 2014 om 22:18 In reactie op: Opeltreffen.nl organiseert een onderdelenmarkt: 13 december #18261785Morgen ook nog mensen die naar dronten gaan?
klein uurtje dus maar even shoppen bij m&m.
:thumbis het een kadett e met multipoint caberateur?
dan kan het wel eens de brandstof pomp zijn in de tank..
al meerdere keren voor gekomen dat de druk te laag is..
pomp vervangen of een 2e hands opzoeken..
groetjes renee…Ja ziet er goed uit mannen volgende rally ben ik er ook weer bij….als hulp,steun,en service medewerker…..
nu nog beetje druk met werk..dus weinig tijd vd hobby…groetjes team waldsein…..ja ben er ook twee keer geweest die duitsers hebben leuke creatie’s erg mooi treffen voor de liefhebber een aanrader.
en bedankt voor de foto’s altijd mooi om te zien misschien even plannen voor volgend jaar…
groetjes renee..ja dat klopt de bovensten zijn voorzijde en de onderste voor achter ivm dat de onderste wat worden begrenst.
dus als je het zo hebt gemonteerd zal het goed werken groetjes reneeligt het niet aan jou tempratuur meter in de auto zelf?
en als hij warm is blaast hij het water er dan ook uit bij het potje.
anders even een losse meter er op bouwen kun je de tempratuur beter aflezen.
kan ook aan jou dashboard liggen,en als je rijd kun je hem dan wel koel houden?
groetjes renee. -
AuteurBerichten