GTC-rally Etten-Leur

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint GTC-rally Etten-Leur

• Dit onderwerp bevat 0 stemmen en heeft 32 reacties.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur

Tech 1
    Participant
    • Topics 6
    • Reacties 247

Gisteravond maar even de foto’s van mijn toestel/kaartjes op m’n pc gezet,en er wat opels uitgezocht ;)

RISL
    Moderator
    • Topics 156
    • Reacties 12329

Iemand van hier die volgende week mee rijdt of gaat kijken?

OPEL XTREME
    • Topics 33
    • Reacties 73

Nee, ik wacht tot de Twenterally…..weinig bijzonders dit jaar aan deelnemers in de gtc rally. In Hengelo komen ook vele legends zie hun site.

RISL
    Moderator
    • Topics 156
    • Reacties 12329

Ben nog wel even gaan kijken, o.a. de Kadett 400 van Henk gezien. Voor mij de laatste keer dat ik geweest ben, drukker dan ooit, op veel plekken sta je steeds verder van de actie af en daarboven op nog een bekeuring gehad, samen met enkele honderden andere bezoekers. De ene verkeersregelaar vertelt je ergens in te rijden, dat blijkt niet te mogen en er staan een stel &%@a BOA’s kentekens te schrijven….
    Dat samen met de veranderingen die voorgaande jaren zijn ingevoerd, betekent dat er voor mij en veel vrienden de lol er helaas volledig af is.

Tech 1
    Participant
    • Topics 6
    • Reacties 247

Ik had verwacht dat het minder zou zijn met maar weinig deelnemers, maar juist een leuke GTC gehad. :thumb

RISL
    Moderator
    • Topics 156
    • Reacties 12329

Even achteraf nog een vraag: in welke klasse reed Marcel Neleman nu mee in de Kadett 400 van Henk? Dat was niet de Markthuys Classic toch?
    Want daar zie ik hem niet op de deelnemerslijst staan, net als de Triumph TR7 en Audi (een soort Michele Mouton-replica?) die ik ook in dezelfde klasse heb zien rijden.
    Is er nog ergens een deelnemerslijst boven tafel te krijgen van die klasse in 2015?

teamwaldseinjonge
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 72

Marcel reed in de D kadett 400 normaal in de slowly side klasse mee
    Stond wel het 1 en ander in het programma zal Marcel wel even vragen voor jou.
    Ben zijn service monteur daar geweest.

RISL
    Moderator
    • Topics 156
    • Reacties 12329

Ben er inmiddels achter dat het niet de Markthuys Classic was, maar de Markthuys Legends. Ik dacht dat dat dezelfde klasse was. Heb ook een foto gevonden van een deelnemerslijst en ik las in het verslag van Marcel ook dat er wat onduidelijkheden waren over de klasse waarin hij zou uitkomen.

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.