Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Men vriend heeft dit probleem ook meegemaakt.
Volgens hem zit er verschil in de kop.uitleg.
een kop 2.0 van voor 1984 zitten de olie kanalen anders dan na 1984 dus ook verschil in nokkenas.
Hij heeft de kop van na 1984 geplaatst met recente nokkenas en probleem was weg.
heeft ook al ander opties geprobeerd.Maar niets hielp.Mvg Stef.
Ben blij dat het is opgelost want het mooi weer komt eraan.
Soms zijn het maar domme dingetjes die mankeren.Stef.
Ik gebruik kopervet.
mvg Stef.
Kadett coupe c 2.4
Corsa c gsi (lpg)
Vectra c 1.9 cdti sw .Ja maar soms moet je geluk hebben dat ze het wegdoen voor een appel en een ei.
Op ebay nog geen problemen gehad maar ja het kan altijd,hé…Mvg Stef.
Probeer E-bay.de en tik cih in.
Je kan direct alles vinden.Mvg Stef .
Men 2.0 ging zeer graag in toeren +7000 met een 2.4 is dit niet meer nodig heeft al veel kracht aan 3000 toeren.
verschil aan koppel.4 februari 2009 om 19:14 In reactie op: 260 graden of een 300 graden nokkenas? waarom het moment ver #17464932Is het niet een zeer groot verschil tussen een 260° en een 300°.
Kan je niet beter een nemen die er ergens tussen ligt( rond de 280°).Stef.
Kadett C coupe 2.4
Corsa C gsi (lpg)
Vectra B Break 2.0 16v (lpg)Hoi, Ben je van Brugge ik ben van hiest aan zee .Welke auto ben je mee bezig?
Als je problemen hebt moet je maar mailen.
StefGebruik spoorverbreders van 15 mm en het probleem is al opgelost dan kom je ook op een et van 35.
Mvg stef
http://www.kadettcoupe.tk
opel’s kadett c coupe 2.4
Corsa C gsi (lpg)
Vectra b break 2.0 (lpg)Een fototje van de 2.4 uit mijn Kadett
Bedankt aan de weergoden en de prachtige auto’s en natuurlijk de organisators!!!!
Stef.
Kadett C Coupe 2.4
Corsa C GSI (lpg)
Vectra B 2.0 16v (lpg)
http://www.kadettcoupe.tkHet was iets heel stoms maar ben wel gelukkig dat ik het gevonden heb.
het was de ventilator die voor de radiator hangt.
de 2 leidingen hangen juist voor de ventilator en deze zaten niet meer op hun plaats maar tegen de ventilator,
en dit maakte dan dat tikkend geluid.gewoon terug in de bevestiging punten getrokkenen prob. opgelost.
(waarschijnelijk van iemand die geparkeerd heeft met een trekhaak en zo dat onderste grill een duw heeft gekregen).Mvg Stef.
(wil een astra gtc 1.9dti kopen nu nog vrouw overtuigen)Veel succes!!!!!
Stef
Zeer mooi werk Laus .
Veel succes ermee.Stef
Sorry ,Heb het slecht uitgelegd .
Kadett 1.2 met een lange versnellingspook MOET het gat omgedraaid worden.
kadett 1.2 met een korte versnellingspook MOET dat NIET.Mvg Stef.
Aan een tunnel van een 1.2 moet er niets gebeuren voor een getrag 240
enkel een andere steun maken .Wat je gemakelijk zelf kan
het is een soort U-beugel.het kan wel dat het gat van de versnellingspook
niet juist zit. Dan uitschijven en omdraaien.Mvg Stef
Hoe kouder het wordt hoe langer hij op benzine draaid.
De mixer moet al redelijk warm hebben voor hij overschakeld naar lpg
dit gebeurd met de koelvloeistof van de motor.
Bij mij slaat hij iets te vroeg over en dan draaid hij echt niet lekker tot hij
de juist temp heeft bereikt.
Wat ook kan is dat u thermostaat stuk is.
Haal de koelvloeistof na ongev. 5 km ongev. 80° ?
Maar als hij al overslaat na enkele minuten denk ik niet dat u problemen hebt.Mvg Stef
Kadett C Coupe Gte
Vectra 2.0 16v
Corsa 1.5 DIk heb nog een Corsa 1.5D waar mee ik ga werken.
Heeft namelijk 50 pk en als je dan terug in de Kadett stapt
of omgekeerd dan word je dat niet gewend.Stef
kadett coupe nog 2.0 cih
Vectra break 2.0 16v
Corsa 1.5dHeb eens een test gelezen van die ram injectie en gaf nog meer aan of de opgegeven fabriekswaarde.
Hopelijk geeft hij op een 2.4 nog meer pk’s (haha).Mvg Stef
Ik vind dat nog altijd zen charmes hebben met zo’n venyl dak
Hebben ze dat origineel zo gemaakt ?
Mvg stef.Opel auto’s Vectra 2.0 16v op LPG
Corsa 1.5D
Kadett C coupe.Zeer mooie uitleg.
De bouten kan men die tussen de bankschroef een beetje
toe te draaien? Ging eigenlijk om een nieuwe halen bij
de opel garage omdat ze niet meer genoeg spannen en
bij hoge toeren terug tikken.
mvg Stef.
http://www.kadettcoupe.tk -
AuteurBerichten