Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat wordt hij moooooi!!! Complimenten voor de prachtige afwerking!
Erg leuke Manta’s! En meer dan 200pk in een A, da’s spannend :shock: .Welke aanpassingen zijn er allemaal gedaan om dat bestuurbaar te krijgen?
Geweldig, een kunstenaar aan het werk!
De reservesleutel heb ik idd ook geprobeerd, batterij ook vervangen door een nieuwe. Hetzelfde resultaat. Ik hoop dat een downgrade naar 1.39 helpt, ga ik nog wel eens proberen. REC lijkt me niet defect, met de opkom aangesloten werkt het immers, ook na afkoppelen accu. Zit lijkt me in de software.
Oké, bedankt weer voor het meedenken. Kan ik de clone ‘gewoon’ downgraden, of wordt hij dan mogelijk onbruikbaar? Zou dit het probleem kunnen oplossen??
Nee, geen foutcodes. Als ik de opcom aansluit kan ik de cdv ook ‘gewoon’ activeren. Ik denk zelf dat ik iets heb gereset dat niet meer te herstellen valt. Mogelijk wel met tech2? Of de echte opcom?
Ben naar een voormalig opeldealer geweest. Die vertelde dat hij het niet kon herstellen, geen opellicenties meer.
Zijn de opcoms ook nog verschillend qua functionaliteiten? Ik heb nu 1.45. Heb ook een 1.59 gehad, maar die werkte niet…Schitterend!
Je had er een behoorlijke vaart in zitten, hoe staat de restauratie er nu voor?
De voorkant is idd goed geroest, jammer! Hoe is de rest, dorpels, wielranden, kriksteunen en alle andere beruchte plekken?
Ik zou toch ook voor een grotere cih gaan, eventuele ombouw naar origineel is dan ook zo gepiept. Maar eerst de basis maar eens goed aanpakken :D .
Wat is je planning, kunnen we een nieuw project volgen hier?
Leuk dat je na zo’n lange tijd gaat beginnen, veel plezier en succes gewenst!
Manta zag er 10 jaar geleden mooi blauw uit ;). Hoe staat hij er nu bij?Ik ben het met je eens dat origineel mooier is, Alhoewel ik nu een c20xe in een geheel originele b-ascona bouw …
Wil je een originele 1600, houd dan voor de s rekening met 75pk en 60 voor de n. Best weinig voor een auto met sportieve ambities.
Ik dacht (maar is ff geleden) dat een ‘n’ op het typeplaatje staat, ‘s’ niet.
N heeft ook de ‘kleine’ achteras, alhoewel die bij jouw Manta ook vervangen kan zijn.Al eerder een topic over geweest:
[url][/url]http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=155107
Dus, zit het stuur recht in de Kadett, dan zittie scheef in de Ascona/Manta.
5 januari 2016 om 07:20 In reactie op: Astra H centrale deurvergrendeling werkt niet meer, OPCOM #18307172Ik heb, geloof ik, in alle menu’s de optie uitgezet. Kan het zijn dat ik iets heb gereset waardoor ik nu niet meer alle opties heb? Zo ja, hoe krijg ik die terug?
Ik heb geen setups gesaved (vcc?) bestanden. Is het een optie om die in te laden?De REC doet volgens mij naast de cdv alles naar behoren.
Bedankt voor het posten van je filmpjes, altijd meer dan de moeite waard!
Leuk om te zien dat een circuitauto zo hard gaat in een rally. Knap gereden, snel maar met beperkt risico.
Alweer een tijd geleden dat de Ascona bij de spuiter stond en sinds die tijd niks gehoord…
De nieuwe motor zit er al in?
;)Zoals hiervoor ook al opgemerkt: fantastische wagen, prachtig topic dat velen inspireert!
Misschien is het gezichtsbedrog, maar kan je monster niet nog iets lager?
Je hebt ons lang in spanning gehouden. Gelukkig heb je toch doorgezet. Respect voor je doorzettingsvermogen en vakmanschap. En nu volop genieten!
:o Slopen??????????????
Zonde, komt uit een hééél goed jaar!:DDe lettercombinatie riep bij mij ook direct die associatie op:)
De restauratie wordt niet het in oorspronkelijke staat brengen, maar zoveel mogelijk uiterlijk origineel en onderhuids aangepast aan modernere tijden. Het voornaamste verschil worden de 2.0 16v en geventileerde schijven. Motor afgelopen weekend uitgebouwd uit Kadett.Bedankt voor het welkom! :wors
Na bijna 10 jaar Mantaloos te zijn geweest is het eindelijk weer zover!
Het is de bedoeling deze Manta geheel te restaureren, waarschijnlijk gaat dat wel heel wat maanden duren (héél weinig tijd:() -
AuteurBerichten