Astra H centrale deurvergrendeling werkt niet meer, OPCOM

Forumindex Forums Overige Op-Com Astra H centrale deurvergrendeling werkt niet meer, OPCOM

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274856
    jc
      Lid sinds:
      21 September 2006

      Heb ook een China kloon besteld en ben er leuk mee aan het stoeien geweest. Ik heb wat instellingen gewijzigd, oa comfort closing, dat werkte goed. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn cdv niet meer werkt, ook niet de knop in de auto.

      Wat heb ik al geprobeerd:
      – zekeringen gecheckt;
      – accu een etmaal losgekoppeld;
      – sleutel opnieuw ingelezen;
      – alle menu’s in opcom bekeken en doorgelopen, ik zie geen mogelijkheden meer die ik kan wijzigen!

      Als ik de accu loskoppel werkt de cdv één keer dicht en één keer open, zowel met sleutel als met dashboardknop. Daarna niks meer.

      Foutcodes:
      Ik krijg, ondanks dat die optie is uitgeschakeld en ik ‘em niet heb, de melding dat de regensensor niet werkt.
      2e foutcode is ongeldig signaal uit UEC.

      Ik heb geen idee meer wat ik nog kan proberen. Wie kan me helpen?

      #18307171
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Geen algemene functie storing in de REC?

        En de regensensor is ook op meerdere plaatsen geactiveerd, eerst even kijken of ie in alle modules is gedeactiveerd.

        #18307172
        jc
          Lid sinds:
          21 September 2006

          Ik heb, geloof ik, in alle menu’s de optie uitgezet. Kan het zijn dat ik iets heb gereset waardoor ik nu niet meer alle opties heb? Zo ja, hoe krijg ik die terug?
          Ik heb geen setups gesaved (vcc?) bestanden. Is het een optie om die in te laden?

          De REC doet volgens mij naast de cdv alles naar behoren.

          #18421593
          AngelAstraH
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 July 2020

            Heb je dit opgelost want ik heb dit probleem nu ook

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.