mwgk83

Aangemaakte reacties

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Blad in kachelmotor #18361541
    mwgk83
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 March 2018

      Inmiddels heb ik voor de 2e keer blad in de kachelmotor. Volgende week naar de dealer om het te laten verwijderen en gaan ze ook kijken voor een oplossing. Wat voor een modificatie hebben ze gemaakt?

      In reactie op: Achterklep openen met voetbeweging hapert? #18360780
      mwgk83
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 March 2018

        De voetsensor zit niet in het midden van de auto maar onder de tweede parkeersensor vanaf de bestuurderzijde (links) gezien. Tevens moet je niet te dicht op de auto staan.

        In reactie op: Terug roep aktie opel grandland #18360779
        mwgk83
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 March 2018

          Zover als ik van de dealer begrijp worden de volledige rugleuningen vervangen, klopt dit? Bij mij staan ze in bestelling en wacht ik nu op een belletje van de dealer.

          In reactie op: Grandland X besteld #18360778
          mwgk83
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 March 2018

            Wanneer je de menuknop indrukt van de bestuurderszone krijg je meer klimaat opties in het entertainment systeem te zien.

            In reactie op: Krakende armsteun in voorportier #18360777
            mwgk83
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 March 2018

              Vorige week bij de dealer geweest en deze heeft het paneel voorzien van wat smeermiddel en hierdaar iets “er tussen” geplaatst. Het kraken is nu voor bijne 99% over.

              In reactie op: Entertianmentsysteem zwart scherm #18360688
              mwgk83
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 March 2018

                Zekering van het enteraintment systeem was doorgebrand. Nieuwe zekering en alles werkte weer naar behoren.

                In reactie op: Gegevens diensten #18358244
                mwgk83
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 March 2018

                  Op de website van TomTom kan je controleren of je systeem geschikt is door het invullen van de eerste twee cijfers van het serienummer van je navigatiesysteem. Waar kan je het serienummer vinden?

                  In reactie op: Grandland X besteld #18358036
                  mwgk83
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    4 March 2018

                    @joepke-m De activatie is bij mij door de dealer gedaan. Deze heeft ook nog even uitgelegd hoe het eea werkte en een test belletje gedaan met onstar.

                    In reactie op: Afneembare trekhaak #18358035
                    mwgk83
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 March 2018

                      @drieshoegie bedoel je dat de sensoren en camera niet werken zonder dat er een aanhanger of fietsendrager is aangekoppeld?

                       

                      Zodra ik een aanhanger aankoppel stoppen de achteruit rijsensoren, camera, lane assist en gaat het lampje van lane assist permanent branden op mijn dashboard.

                      In reactie op: Gegevens diensten #18357586
                      mwgk83
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        4 March 2018

                        Toevallig ben ik gisteren terug gebeld door de Opel klanten”service” en deze vertelde mij dat de functie niet wordt ondersteund door Opel en dat het een optie is welke is overgekomen vanuit de Peugot 3008.

                        mwgk83
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          4 March 2018

                          Op pagina 52 van de gebruikershandleiding staat beschreven dat de geheugenstanden worden toegewezen aan de aanwezig sleutel.

                          In reactie op: Afneembare trekhaak #18357194
                          mwgk83
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            4 March 2018

                            In welke stad zat deze dealer? Ik kreeg hetzelfde verhaal te horen omtrent de levertijd bij aflevering van de auto. Een aantal weken geleden was deze plost geleverd.

                            Helaas staat mijn GLX nu al bijna een week bij de dealer, omdat ze een fout hebben gemaakt bij de installatie en alle instrumenten nu niet meer werken  :-(

                            In reactie op: Gegevens diensten #18354110
                            mwgk83
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              4 March 2018

                              Van de week ben ik bij de dealer geweest en deze heeft het eea uitgezocht. Helaas geen oplossing. Ik heb nog een case lopen bij OpelNL en als het goed is krijg ik hier maandag een reactie van terug.

                              Wel wist de dealer mij te vertellen dat de gegevens diensten een optie zijn welke zijn meegekomen uit de Peugot 3008, maar deze waarschijnlijk niet door Opel worden ondersteund.

                              In reactie op: Gegevens diensten #18353568
                              mwgk83
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                4 March 2018

                                Vanmiddag contact opgenomen met Opel NL en deze vertelde mij dat de gegevensdiensten door de dealer moeten worden geactiveerd. Ik wacht nog op een reactie vanuit de dealer.

                                In reactie op: Gegevens diensten #18353564
                                mwgk83
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  4 March 2018

                                  Bij mij gebeurd hetzelfde.

                                  In reactie op: Gegevens diensten #18353484
                                  mwgk83
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    4 March 2018

                                    Het wereld bol symbool wordt volgens mij pas zichtbaar als je een gegevens verbinding heb via je telefoon. Het vinkje bij Internet kan je pas zetten of wordt gezet, nadat je Tethering via Bluetooth heb geactiveerd op je telefoon (zie link).

                                    https://support.apple.com/nl-nl/HT204023

                                     

                                    In reactie op: Onstar #18353451
                                    mwgk83
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      4 March 2018

                                      Via Onstar kunnen ze je alleen een email of sms bericht sturen met de gevraagde bestemming.

                                    17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)