Grandland X besteld

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X besteld

25 berichten aan het bekijken - 551 tot 575 (van in totaal 959)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357912
    Jan Driebeen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 February 2018

      [quote quote=18357911]Mooi! Mag ik vragen welke 2 letters jouw kenteken mee begint? Ik denk SZ?[/quote]

      Mark, heb jij nog iets vernomen van jouw dealer? Van mijn dealer heb ik sinds maandag niks meer gehoord… Ik hoop toch echt dat ik van de week wordt gebeld om de glx op te komen halen…

      #18357913
      Mark van Veluw
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 January 2018

        <p style=”text-align: left;”>Hoi Jan,</p>
        Ik heb nog niets vernomen. Als het goed is dan komt de auto deze week bij de dealer aan. Ik hoop dan dat ik de auto zaterdag kan komen halen…

        Anders wordt het die week erop.

        Ben het wachten nu wel beu, zeker als je weet dat de auto klaar is en ergens niets staat te doen!

        #18357916
        joepke-m
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 July 2006

          [quote quote=18357911]Mooi! Mag ik vragen welke 2 letters jouw kenteken mee begint? Ik denk SZ?[/quote]

          TB

          #18357930
          cphpham
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 May 2018

            [quote quote=18357907][/quote]

            Prachtige auto! Ik kan alleen niet zien of je een zwart en panorama dak hebt.

            #18357932
            joepke-m
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 July 2006

              [quote quote=18357930]

              Prachtige auto! Ik kan alleen niet zien of je een zwart en panorama dak hebt.[/quote]
              Ik heb een panoramadak. Dat kun je zien door het ontbreken van dakrails. En geen zwart dak.

              Ik zal deze week nog wel wat foto’s maken van het interieur

              #18357937
              Hans GLX
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 May 2018

                [quote quote=18357930]

                Prachtige auto! Ik kan alleen niet zien of je een zwart en panorama dak hebt.[/quote]


                @cphpham
                ,

                Als je naar de eerste foto,s  van @joepke-m goed gekeken had, zie je de lichtval op de stoelen door het panorama-dak. En bij een zwart dak is de eerste stijl ook zwart, dat is bij die van Joepke-m niet.

                #18357939
                Hans GLX
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 May 2018

                  [quote quote=18357911]Mooi! Mag ik vragen welke 2 letters jouw kenteken mee begint? Ik denk SZ?[/quote]

                  Ik snap écht niet wat de toegevoegde waarde is van het kenteken onleesbaar maken. Grandland,s zijn toch overal te koop??

                  #18357940
                  Mark van Veluw
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 January 2018

                    Iets met privacy Hans, leven en laten leven weet je nog?

                    #18357946
                    joepke-m
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 July 2006

                      Hij is er weer! :help:

                      Ik maak mijn kenteken onleesbaar zodat mijn privacy gewaarborgd blijft, maar ook om te voorkomen dat iemand met een grijze GLX met mijn platen door rood licht en te hard gaat rijden. Heb ik nl. een keer gehad.

                      Tenslotte maak ik dat zelf uit, daar ga jij niet over

                      #18357955
                      Hans GLX
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 May 2018

                        [quote quote=18357946] Ik maak mijn kenteken onleesbaar zodat mijn privacy gewaarborgd blijft, maar ook om te voorkomen dat iemand met een grijze GLX met mijn platen door rood licht en te hard gaat rijden. Heb ik nl. een keer gehad. Tenslotte maak ik dat zelf uit, daar ga jij niet over[/quote]

                        Kijk, daar zeg je me wat. Dat wist ik dus niet. Men is schijnbaar overal toe in staat! En bewijs dan maar eens dat jij op dat moment niet op dat punt was. Daar heb ik nooit aan gedacht. Maar aan de andere kant, kan men door een straat willekeurig kentekens fotograferen, en daar fraude mee plegen. Ik heb er verder geen moeite mee hoor. Ik zeg ook niemand dat ze het zwart maken van hun kenteken weg moeten laten. Ik stelde alleen de vraag: waarom men dit doet.  joepke gaf me een duidelijk voorbeeld.

                        :good-job: Nee, daar ga ik zéker niet over! Voor mijn part maak je heel je auto zwart! :happy02:

                        #18357956
                        Mark van Veluw
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 January 2018

                          Het gaat een beetje om de manier waarop Hans, zoals jij het “zegt”, strijk je de mensen gelijk een beetje tegen de haren in. Jij vindt het maar belachelijk (zo kom je over althans) dat mensen het kenteken zwart maken op foto’s…

                          Er worden hier op dit forum echt een hoop dingen gezegd waarvan ik denk, pfff onzin, of pffff raar, maar dat moet je gewoon voor je houden en niet meteen van je afschreeuwen dát je het onzin of raar vindt. Daarmee zet je jezelf neer op een bepaalde manier…

                          Dat is dus wat ik bedoel met leven en laten leven…

                          #18357957
                          Hans GLX
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            19 May 2018

                            [quote quote=18357956]Het gaat een beetje om de manier waarop Hans, zoals jij het “zegt”, strijk je de mensen gelijk een beetje tegen de haren in. Jij vindt het maar belachelijk (zo kom je over althans) dat mensen het kenteken zwart maken op foto’s… Er worden hier op dit forum echt een hoop dingen gezegd waarvan ik denk, pfff onzin, of pffff raar, maar dat moet je gewoon voor je houden en niet meteen van je afschreeuwen dát je het onzin of raar vindt. Daarmee zet je jezelf neer op een bepaalde manier… Dat is dus wat ik bedoel met leven en laten leven…[/quote]

                            Tja Mark, sorry. Het was niet mijn bedoeling om zó over te komen. Je hebt inderdaad een punt waar ik eerlijk gezegd niet aan gedacht heb. Aan de andere kant vind ik het wél droevig, dat je je woorden eerst goed moet afwegen, om een enkeling niet tegen de haren in te strijken. ik denk dan dat mijn bijdragen op dit forum verder geen toegevoegde waarde hebben, en beter is om maar niet meer te reageren. Het ga je goed.

                            #18357963
                            Jan Driebeen
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 February 2018

                              @Joepke-m, is jouw status naar code 60 omgezet?

                              #18357964
                              Mark van Veluw
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                24 January 2018

                                [quote quote=18357957]

                                Aan de andere kant vind ik het wél droevig, dat je je woorden eerst goed moet afwegen, om een enkeling niet tegen de haren in te strijken. ik denk dan dat mijn bijdragen op dit forum verder geen toegevoegde waarde hebben, en beter is om maar niet meer te reageren. Het ga je goed.[/quote]

                                 

                                Tja Hans, als je dit niet snapt dan hebben jouw bijdragen voor mij inderdaad geen toegevoegde waarde…

                                Ik weet niet hoe de rest daarover denkt?

                                p.s. dit is nu de tweede keer dat je afscheid neemt?

                                #18357965
                                joepke-m
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  3 July 2006

                                  [quote quote=18357963] @joepke-m, is jouw status naar code 60 omgezet?[/quote]

                                  Ja, al 2 dagen voordat ik hem kreeg

                                  #18357970
                                  Hans GLX
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    19 May 2018

                                    [quote quote=18357964]

                                    Aan de andere kant vind ik het wél droevig, dat je je woorden eerst goed moet afwegen, om een enkeling niet tegen de haren in te strijken. ik denk dan dat mijn bijdragen op dit forum verder geen toegevoegde waarde hebben, en beter is om maar niet meer te reageren. Het ga je goed.

                                    Tja Hans, als je dit niet snapt dan hebben jouw bijdragen voor mij inderdaad geen toegevoegde waarde… Ik weet niet hoe de rest daarover denkt? p.s. dit is nu de tweede keer dat je afscheid neemt?[/quote]

                                    Ja, dat heb je goed. Ik dacht even weer terug te keren op het forum, maar als ik zie hoe vijandig een @joepke-m reageert op een simpele vraag, dan hoeft het voor mij écht niet meer. Met regels als: “Tenslotte ga ik daar zelf over, en dat maak jij niet uit.”enz. Elkaar pluimstrijken en kwijlen met : Wat heb jij toch een prachtige auto zeg? als dat het enige is wat hier kan, dan hoeft het voor mij niet. Als je in je straat een BBQ regelt waar iedereen gratis kan eten en drinken, dan heb je zó het hele dorp als vrienden. Maar échte vrienden ligt bij mij toch ff anders. Zoals ik al eerder zei in een topic: Al rij je in hetzelfde automerk, en in hetzelfde type auto, dan ben je nog LANG geen vrienden. Dat blijkt dus wel. De groeten allemaal. :bye:

                                    #18357972
                                    joepke-m
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      3 July 2006

                                      Vijandig? Dat is jouw perceptie. Ik kan nog maar 1 ding zeggen:

                                      EF787EAE-9D40-47D4-B674-CC6438F1A4B5

                                      En nu weer terug on topic, zonder Hans  :bye:   :bye:

                                      #18357973
                                      joepke-m
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        3 July 2006

                                        Vanmorgen OnStar geactiveerd, gek genoeg  moest ik dat zelf doen. Je zou zeggen dat dat meer iets voor de dealer is? Hoe was dat bij degene die ook al rijden?

                                        #18358034
                                        Jan Driebeen
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          9 February 2018

                                          Zojuist ben ik door de dealer gebeld. Auto is vorige week woensdag bij hun binnengekomen, moet nu nog op kenteken worden gezet wat een paar dagen kan duren volgens de dealer en dan kan ik de auto volgende week ophalen. Ik heb zaterdag de 14e afgesproken. Ik moet helaas dus nog geduld hebben, maar die is eigenlijk nu wel op…. Met al deze negatieve ervaringen is dit mijn laatste Opel die ik bij deze dealer (Fred Janssen) heb besteld.

                                          #18358036
                                          mwgk83
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            4 March 2018

                                            @joepke-m De activatie is bij mij door de dealer gedaan. Deze heeft ook nog even uitgelegd hoe het eea werkte en een test belletje gedaan met onstar.

                                            #18358040
                                            Mark van Veluw
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              24 January 2018

                                              @Jan Driebeen

                                              Ik denk dat bij allen het geduld wel een beetje op is met zulke lange levertijden.

                                              Ik vraag mij alleen wel af welke rol de dealer speelt in deze verhalen. Ik snap dat wanneer een auto binnenkomt deze moet worden ingepland om aflevergereed te maken. Dit duurt natuurlijk even al naargelang de drukte binnen het bedrijf.

                                              Ik wacht nu ook al bijna 6 maanden, maar ik denk zelf dat de dealer hier niet zoveel aan kan doen…

                                              Wat ik niet snap in dit verhaal: automerken schijnen het allemaal zwaar te hebben, marges staan onder druk, kosten moeten bespaard worden. Waarom dan een auto die geproduceerd is ZOOOO lang laten wachten met afleveren aan de klant? Ik bedoel, een auto van 38000 euro (maar ook een auto van 15000 euro) moet toch zo snel mogelijk geleverd worden teneinde dit geld binnen te halen? Volgens mij kan hier best het een en ander verbeterd worden…

                                              #18358042
                                              quandor
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                14 November 2017

                                                Ik vermoed dat het land Nederland een rol speelt in het geheel. Wij zijn natuurlijk qua afnemer van producten een minilandje en mogelijk zijn de autofabrikanten véél “drukker” met grote afnemers als Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje etc. etc.

                                                #18358047
                                                joepke-m
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  3 July 2006

                                                  [quote quote=18358034]Zojuist ben ik door de dealer gebeld. Auto is vorige week woensdag bij hun binnengekomen, moet nu nog op kenteken worden gezet wat een paar dagen kan duren volgens de dealer en dan kan ik de auto volgende week ophalen. Ik heb zaterdag de 14e afgesproken. Ik moet helaas dus nog geduld hebben, maar die is eigenlijk nu wel op…. Met al deze negatieve ervaringen is dit mijn laatste Opel die ik bij deze dealer (Fred Janssen) heb besteld.[/quote]

                                                  Minachting van de klant. Als je al zo lang wacht zouden ze best een beetje meer hun best mogen doen.

                                                  Maar goed, Jan, het einde is in zicht!! :applause02:

                                                  #18358048
                                                  joepke-m
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    3 July 2006

                                                    [quote quote=18358040] @jan Driebeen Ik denk dat bij allen het geduld wel een beetje op is met zulke lange levertijden. Ik vraag mij alleen wel af welke rol de dealer speelt in deze verhalen. Ik snap dat wanneer een auto binnenkomt deze moet worden ingepland om aflevergereed te maken. Dit duurt natuurlijk even al naargelang de drukte binnen het bedrijf. Ik wacht nu ook al bijna 6 maanden, maar ik denk zelf dat de dealer hier niet zoveel aan kan doen… Wat ik niet snap in dit verhaal: automerken schijnen het allemaal zwaar te hebben, marges staan onder druk, kosten moeten bespaard worden. Waarom dan een auto die geproduceerd is ZOOOO lang laten wachten met afleveren aan de klant? Ik bedoel, een auto van 38000 euro (maar ook een auto van 15000 euro) moet toch zo snel mogelijk geleverd worden teneinde dit geld binnen te halen? Volgens mij kan hier best het een en ander verbeterd worden…[/quote]

                                                    Helemaal mee eens! Zo snel mogelijk leveren levert geld op, heel veel geld…

                                                    #18358054
                                                    Baver
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      16 May 2018

                                                      Ik vind status 48 al zo lang duren. De auto staat nu al een week in Nederland. Waarom niet binnen een dag of wat door naar de dealer? Als ik dan ook nog begrijp, dat de dealer er de tijd voor neemt ben ik bang dat ik met de Astra op vakantie moet ipv de Grandland.  :cry:

                                                      De data in de api zijn ook bijzonder:

                                                      Auftragsstatus                                                48 / Versandbereit
                                                      Letztes Änderungsdatum                              27.06.2018
                                                      voraussichtliches Auslieferungsdatum      01.07.2018

                                                      Hij zou al geleverd moeten zijn…..

                                                      Grandland X 1.2 Innovation met Innovation+ pakket, 19”velgen, Diamond Black, Panorama dak, Trekhaak

                                                    25 berichten aan het bekijken - 551 tot 575 (van in totaal 959)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.