Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Inmiddels heb ik voor de 2e keer blad in de kachelmotor. Volgende week naar de dealer om het te laten verwijderen en gaan ze ook kijken voor een oplossing. Wat voor een modificatie hebben ze gemaakt?
De voetsensor zit niet in het midden van de auto maar onder de tweede parkeersensor vanaf de bestuurderzijde (links) gezien. Tevens moet je niet te dicht op de auto staan.
Zover als ik van de dealer begrijp worden de volledige rugleuningen vervangen, klopt dit? Bij mij staan ze in bestelling en wacht ik nu op een belletje van de dealer.
Wanneer je de menuknop indrukt van de bestuurderszone krijg je meer klimaat opties in het entertainment systeem te zien.
Vorige week bij de dealer geweest en deze heeft het paneel voorzien van wat smeermiddel en hierdaar iets “er tussen” geplaatst. Het kraken is nu voor bijne 99% over.
Zekering van het enteraintment systeem was doorgebrand. Nieuwe zekering en alles werkte weer naar behoren.
Op de website van TomTom kan je controleren of je systeem geschikt is door het invullen van de eerste twee cijfers van het serienummer van je navigatiesysteem. Waar kan je het serienummer vinden?
@joepke-m De activatie is bij mij door de dealer gedaan. Deze heeft ook nog even uitgelegd hoe het eea werkte en een test belletje gedaan met onstar.
@drieshoegie bedoel je dat de sensoren en camera niet werken zonder dat er een aanhanger of fietsendrager is aangekoppeld?
Zodra ik een aanhanger aankoppel stoppen de achteruit rijsensoren, camera, lane assist en gaat het lampje van lane assist permanent branden op mijn dashboard.
Toevallig ben ik gisteren terug gebeld door de Opel klanten”service” en deze vertelde mij dat de functie niet wordt ondersteund door Opel en dat het een optie is welke is overgekomen vanuit de Peugot 3008.
15 juni 2018 om 09:43 In reactie op: Electrische stoelen koppelen aan electronisch sleutel #18357283Op pagina 52 van de gebruikershandleiding staat beschreven dat de geheugenstanden worden toegewezen aan de aanwezig sleutel.
In welke stad zat deze dealer? Ik kreeg hetzelfde verhaal te horen omtrent de levertijd bij aflevering van de auto. Een aantal weken geleden was deze plost geleverd.
Helaas staat mijn GLX nu al bijna een week bij de dealer, omdat ze een fout hebben gemaakt bij de installatie en alle instrumenten nu niet meer werken
Van de week ben ik bij de dealer geweest en deze heeft het eea uitgezocht. Helaas geen oplossing. Ik heb nog een case lopen bij OpelNL en als het goed is krijg ik hier maandag een reactie van terug.
Wel wist de dealer mij te vertellen dat de gegevens diensten een optie zijn welke zijn meegekomen uit de Peugot 3008, maar deze waarschijnlijk niet door Opel worden ondersteund.
Vanmiddag contact opgenomen met Opel NL en deze vertelde mij dat de gegevensdiensten door de dealer moeten worden geactiveerd. Ik wacht nog op een reactie vanuit de dealer.
Bij mij gebeurd hetzelfde.
Het wereld bol symbool wordt volgens mij pas zichtbaar als je een gegevens verbinding heb via je telefoon. Het vinkje bij Internet kan je pas zetten of wordt gezet, nadat je Tethering via Bluetooth heb geactiveerd op je telefoon (zie link).
https://support.apple.com/nl-nl/HT204023
Via Onstar kunnen ze je alleen een email of sms bericht sturen met de gevraagde bestemming.
-
AuteurBerichten