Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb ooit rond gereden met een 2.4 en daar zat een 1.8 vierbak achter zonder problemen het enige wat ik moest veranderen was het koppelingshuis.
ik heb ze in het verleden zelf gemaakt voor mijn 400.
je kun natuurlijk altijd vliegwiel en koppeling wisselen voor een ander type of model, maar dan wel alles en niet bijvoorbeeld een vlak vliegwiel met de koppeling van een komvliegwiel .
2,4 en 2,2 hebben een komvliegwiel past dus de koppeling van een 3,0 niet op.
3 maart 2016 om 21:07 In reactie op: boordcomputer (brandstofverbruik) herstelling gezocht #18312182actronics in Almelo repareert ecu dashboards en gasklep huizen en nog meer van dat soort dingen
als er olie in de olie zit zal er nooit bubbel in de koelvloeistof te zien zijn want dat kan alleen als er compressie gassen in het koelsysteem komt .
mag officieel in Nederland ook niet
in de bovenste slang en radiator een graad of 85 /90
25 februari 2016 om 21:12 In reactie op: Wat doet welke demper? Einddemper alternatief / nut #18232155alleen een complete uitlaat heeft zin al het andere is alleen het geluid
die met het lager probleem moet je niet gebruiken die loopt op zeer korte termijn vast op dat lager dan heb je nog meer schade
de 23 tk 32 bestaat nog volgens rdw
ja dit is de maat voor alle type auto’s van Opel met injectiesystemen of het nu een manta/ascona kadett gte Record Monza Senator maakt niet welke zijn alle maal het zelfde
ik heb er ook een tweede hand gekocht bevalt goed
alleen zoek ik er een die hoger kan komt mij beter uit.dat lijkt mij de beste oplossing
klopt maar dat is minimaal valt niet op tijdens het rijden
past gewoon alleen als je er boven op kijkt is hij scheef
een afr meter of te wel lucht brandstof meter hier mee kun je zien wat de verhouding is tussen lucht en benzine die moet ergens liggen rond 14,7
ik had het over de 1.7 dti
kadett d/e en astra kun je niet gebruiken onder een kadett c omdat de c kadett een achterwiel aandrijver is ende andere voorwielaandrijvers zijn.
dus twee verschillende type van aandrijvingde 1.7 Isuzu is moderner en heeft een ecu, dan de 1.5 deze is een mechanische diesel
in de ascona diesel zat een 3.67 overbrenging dus dat zou moeten kunnen ps. ook een manta 1.8 had de zelfde overbrenging
de g12 is rood van kleur en die mag je met alles mengen
Ik zelf gebruik altijd Bardalh g12 Cooland deze is tot -38Grade beveiligd en dat bevalt me zeer goed .
Ernst
kijk eens bij je dubbel relais heb ik ook gehad ,hij krijgt geen spanning op de pompdraad .
de singromes ring van de vijf versleten ???
-
AuteurBerichten