Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
indien je het kabelboompje met dat kastje in je bezit hebt, is het altijd beter om aan te sluiten.
maar eventueel kan het zonder ook functioneren.
hoe staat het er inmiddels mee ?
Opgelost
slotje
het in en uitlaat circuit is gecontroleerd op lekkages, deze zijn niet aanwezig
poah… nog te koop dan of ?
inmiddels al vooruitgang geboekt neem ik aan ?
schakel of automaat maakt voor de kabel niet uit, die zijn gelijk qua aansluiting, hooguit de lengte is verschillend, die van de 5 bak is een prima passende kabel. wat betreft de cih motoren
lamba wel in punt zitten waar alle uitlaat gassen langs komen en niet de helft?
beste klus achter de rug zie ik, maar toch goed gekomen.
welke foutmelding heb je precies ?
juist het feit dat er genoeg a manta`s zijn met een 6 in het vooronder, zou ik mij niet zo naar maken om het lelystad verhaal
weer een ervaring rijker zegmaar….
jammer geld, maar dat is met wel meer dingen zo.
haha [quote quote=18406194]“De” optie? Ik weet er wel één, 2 liter turbo uit een Calibra. Hoef ik het kenteken niet voor aan te laten passen. Maar ja, dat is mosterd na de maaltijd zeg maar [/quote]
koets zoeken met een 6 op kenteken…
ah ja begrijpelijk.
ach en als het echt niet anders is… dan is er altijd nog “de” optie
succes !
voor zover mij bekend is het enkel een kwestie van losbouten
pook mechanisme van de getrag kan eenvoudig aangepast worden
10cm korter en als je wil wel een meter langer :Dpookgat zal het probleem dus niet worden,
succes
al vorderingen?
inmiddels al bij de RDW geweest ?
zonder aanpassing past er niks anders in een auto
de c20xe ( of soortgelijke) vraagt aanpassing aan o.a:
ontsteking of kachelhuis
versnellingsbak is anders als die van een een 1.6 1.9 of 2.0
versnellingsbak is passend van de 1.8verder zijn de 16v motoren vrij gelijk
verschil in bouwjaar en type uiteraardHe Ben, zelf heb ik ze niet zoals je weet, maar ik stuur je wel een bericht op fb.. om hier geen namen te noemen
appeltje eitje zo`n 6 pittertje in a manta
oke, het is geen plug en play. maar past prima.
wel zo ver mogelijk naar achter leggen. dat dan weer wel.
als ik er een 24V in krijg, krijg jij zo`n 12v er ook in.bak is prima, enkel het schakelmechanisme wat inkorten.
aandrijfas aanpassen evenals carter.
en hij ligt net zo laag als jij wenst, en hebt dus geen rare bult op de kap nodig.succes met het klusje
iemand nog nederlandse sofware voor de clone ??
mijn laptop is de verkeerde kant op dicht gevouwen geweestmotor uit carr tillen/hijsen of de voortrein onder de auto uit draaien? laatste bevalt hier wel goed.
enkel de bouten van voortrein in chassis kunnen alderkneiters vast zitten.. dan is hijsen weer makkelijker :Dgewoon goed kijken..en beginnen vloeistoffen aftappen waar nodig denk ook aan de versnellingsbak, spanningsbron afkoppelen
bedrading afkoppelen.. ect ect.. gewoon beginnen, t stelt niks voor. zo klaar.zorg wel dat de bak voldoende zakken kan zodat de pook ook mee kan komen.. of je koppelt deze los.. dat kan ook..
ach er zijn zoveel wegen naar rome
succes
h is 2 s is 1 dan schakel je even handmatig.
ondanks dat je meter wel vacuumdruk aangeeft.. is je leiding niet losgekomen van de vacuum modulator achterop de automaatbak?
bijrijder zijde even opkrikken en vergeet niet een lampje mee te nemen :Dknappe kar trouwens ! geweldig model !
welkom jeree
alles is te maken, laten we dat voorop stellen. maar vaker speelt het budget een grotere rol.
al zul je daar gaandeweg je project wel achter komen.wat is je lokatie ? mogelijk zit er een clublid of handige harry of herma in de buurt die je wat tips en tricks kan geven.
voor de rest kan ik hier wel van alles neer tikken, maar gebruik de zoekfunctie op dit forum eens en meld je wat specifieker weer
ik verwacht dat je meer succes hebt op facebook. omcn opel manta club nederland
al klinkt de bolide wel bekend.. gezien de sidepipes
-
AuteurBerichten