Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat is een mooie link.
Maar daar wordt het typeplaatje op uitgelegd en die ontbreekt helaas, alleen de VIN zelf staat er nog in.
Fosgeengas ontstaat bij het verbranden van het oude R12.
Daar werd altijd zo weinig mogelijk aandacht aan besteed.
Het nieuwe koudemiddel is niks onveiliger dan R134a, wel minder milieubelastend.
Sommige autofabrikanten hebben lopen lobbyen om langer R143a te mogen gebruiken vanwege ontwikkelingskosten, toen dat niet lukte maar negatieve (des)informatie de wereld in sturen in de hoop dat wat fakenieuws ze helpt.
Ondertussen al een mooie nieuwe film gezien bij Renault cursus over de werkelijke feiten.
Inderdaad binnenin veertje of zo afgebroken, komt regelmatig voor.
Dus de deurvergrendelingsmotor vervangen, gebruikt genoeg van te krijgen.
Tja, zelf vind ik het zonde van een oldtimer.
Maar het is jouw auto.
Olie in de kabelboom door een lekkende oliedrukschakelaar wellicht?
Merk je vanzelf als je de stekker van de sonde los haalt en alles is olie daar.
Bekend probleem van Corsa-C
Kijk eens of de re-circulatieklep wel goed staat/werkt.
Zeer slechte ervaringen met AC Tronics.
Kapotte ECU van een Mitsubishi Carisma GDI van het werk.
Opgestuurd naar AC tronics.
Terug gekregen met brief erbij, de ECU is gecontroleerd en goed bevonden. Echter kan hij wel defect zijn.
Wel onderzoekskosten gerekend natuurlijk.
Zelf de ecu doorgemeten met een scoop rechtstreeks op de printplaat, eindtrap aansturing injector defect.
Dus ik zou inderdaad een ander bedrijf opzoeken die wel de moeite nemen om meer te doen als alleen een rekening opstellen.Als je googelt zie je overal dat vulringen voor stalen velgen niet mogen.
Wellicht is dat de reden dat je ze niet kan vinden?
Maar ik ga me verder hier niet meer mee bemoeien.
Succes verder ermee.Tja, toch is het moeilijk doen voor niks.
Want inderdaad worden je wielen gecentreerd op de bouten/moeren.
Bij de oudere Opel velgen zat het gat in de velg vaak niet eens precies in het midden maar was het meer voor de productie.De PON groep zal wel weer wat ambtenaren omkopen zoals ze bij de vorige aanbestedingen ook gedaan hebben.
Toen had Ford al officieel het contract, tot er opeens van alles aangeboden werd door PON.
Dan betaal je een kleine boete als het bekend wordt en niemand heeft het er verder nog over.6 april 2016 om 20:04 In reactie op: Dit is de duurste Opel Manta van Marktplaats 1 april grap? #18315866Wel eens in het echt gezien.
Heeft jaren te koop gestaan voor 15.000 euro en toen wilde al niemand dat ervoor betalen.
Is toen verkocht samen met een nieuwe Monza aan een zogenaamde liefhebber.
Welk bedrag zal ik maar niet zeggen :D
Paar weken later stond ie al te koop voor 30.000 euro.Waarschuwingsknipperlichten worden ook pas na 31-12-1997 verplicht, zie 5.2.51 lid e (Tab 3) van het APK boek.
Ik heb er ook 23 van de 25 goed.
Toch maar geen tractoren meer inhalen bij het inhaalverbod voor auto’s :D of in ieder geval niet wanneer oom agent kijkt.6 september 2015 om 19:43 In reactie op: Elektrische spiegel naar handbediend, kan dat? (Corsa B) #18294692Je kan ook een compleet nieuwe kopen voor 8,70 euro bij ARTAparts :angel
Van Europa mag de vrijstelling van technische keuring al vanaf 30 jaar.
Hij zoekt al een tijdje, dus paar dagen extra zal geen probleem zijn :D
Toen deze Manta een paar jaar geleden hier voor 15.000 euro werd aangeboden kwamen ze er niet van af.
Nu opeens denkt men dat het goud waard is.Ze komen inderdaad van een Opel dealer, echter is deze niet failliet.
De eigenaar is overleden en de zonen die nu de zaak draaien hebben niks met oudere auto’s.Deze auto’s komen niet van een failliete Opel Dealer.
Na het overlijden van de eigenaar is de collectie verkocht.In het echt gezien een aantal jaren geleden.
Kostte toen 20.000 euro, later was ie 15.000 euro.
Eigenaar is overleden en de verzameling zou verkocht worden.
Nu een nieuwe eigenaar en een nieuwe prijs.Ik koop er al 13 jaar mijn onderdelen.
Redelijke prijzen.
Soms is ie wat langzamer met reageren maar uiteindelijk komt het altijd goed bij me.dit is een controle gaatje.
als er remvloeistof uit dat gaatje loopt heb je een lekkende secundaire cup van je primaire zuiger.
het kan ook zijn dat deze cup er verkeerd om in zit waardoor er dus geen goede afdichting is tussen je primaire zuiger en de rembekrachtiger.
hierdoor trekt hij valse lucht en krijg je die fluittoon.Je mag gerust aan de draagarmen lassen voor de APK, zolang het maar geen roestschadereparatie is.
Zie Tab 3 keuringseisen 5.2.18 lid 4 op bladzijde 25 van het APK boek.
Indien een wielgeleidingselement is doorgeroest mag deze niet zijn gerepareerd.Mijn Monza GSE is in het verleden teruggekeurd naar een lager gewicht, scheelde toen 1 klasse voor de vorige eigenaar.
Dat vond deze te weinig en toen heeft hij hem 10 jaar geschorst.
Toen ik hem kocht zat er nog veel los er bij.
Tegenwoordig pakt men het gewicht wat bekend is in de database.ik heb hem gezien voordat deze “liefhebber” hem kocht.
de roest is snel wat bijgespoten, maar zal wel weer heel snel terug zijn.
voor het goede moeten de zijruiten er uit (gelijmde ruiten) en de roest echt weggehaald worden.
ook het dashboard heeft veel kleine beschadigingen.
binnenscherm en achterklep hadden wel erg veel body-schutz.
originele wielen ontbreken.
wel gewaagde vraagprijs als je weet wat ie er voor betaald heeft, haha. -
AuteurBerichten