Manta A GT/E vin nummer

Forumindex Forums Modellen Manta Manta A GT/E vin nummer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18483100
    bitter cd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2008

      Ik heb een Manta A GT/E. Deze staat in het slapend register. Helaas zijn de papieren er niet meer bij en ontbreekt het typeplaatje omdat er nieuwe binnenschermen in gezet zijn. Nu wil ik het kenteken weer laten activeren bij de RDW. Is er een register of iets dergelijks waar de chassisnummers van de GT/E’s in te vinden zijn? Dat zou discussie over of het een echte GT/E is kunnen voorkomen. Op het moment is de auto geheel gedemonteerd, dus ik wil eerst een keuring vaststellen identiteit laten uitvoeren.

      #18483158
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        Mischien kun je via deze link iets terugvinden van je code:https://www.opel-infos.de/codes/modellcodes.html

        #18483361
        bitter cd
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2008

          Dat is een mooie link.

          Maar daar wordt het typeplaatje op uitgelegd en die ontbreekt helaas, alleen de VIN zelf staat er nog in.

          #18483382
          Corsaliefhebber
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 February 2012

            aan de hand van het chassisnummer moet de rdw normaal wel kunnen achterhalen of er nog data van het betreffende voertuig zijn.

            #18485915
            motormuus
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 December 2019

              Type plaatje van een echte gt/e zit naast de radiateur. van alle andere manta’s zit hij op de chassisbalk bij het binnenscherm idd.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.