Elektrische spiegel naar handbediend, kan dat? (Corsa B)

Forumindex Forums Modellen Corsa Elektrische spiegel naar handbediend, kan dat? (Corsa B)

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273307
    henksplinter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 October 2010

      Hallo allemaal,

      Mijn spiegel is er afgelopen nacht afgerukt door (vermoedelijk) baldadig jeugd. Het bedieningsstuk zit er nog op. Er steekt dus nog een pinnetje uit.

      Op marktplaats zag ik een zwart gespoten elektrische spiegel staan. Zou ik daar een handbediende spiegel van kunnen maken?

      Of misschien heeft iemand een zwart gespoten linkerspiegel (als je achter het stuur zit links) voor een Corsa B liggen?

      Alvast bedankt!

      #18294685
      RichardH
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 June 2015

        Ja! Die heb ik wel voor je liggen. Zou je mij een PB kunnen sturen? Ik heb links en rechts liggen. Dus evt kun je ze ook samen overnemen.

        Mvg

        #18294686
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          Ik denk niet dat je electrische ramen dan nog wat doen…
          Ik heb als eens bij me corsatje de spiegels eraf gehaald en toen deden de el. Ramen niet meer.. Zitten op de zelfde kabelboom volgens mij..

          #18294687
          MarkVectra93
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 January 2015

            Bart volgens mij lees je het niet goed…. :thumb
            Hij heeft zelf een Corsa met handbediende spiegels, en vraag nu of een elektrische om te bouwen is naar handmatig,
            en dat lijkt mij niet mogelijk om ze om te bouwen…

            #18294688
            henksplinter
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 October 2010

              @RichardH: Super! Ik stuur je gelijk een pb :)


              @bart-gsi
              : thanks voor de uitleg, maar ik wilde er juist handbediende van maken.


              @MarkVectra93
              : jammer dat het waarschijnlijk niet kan, maar kan hopelijk een deal sluiten met RichardH

              Tanks allen!! :)

              #18294689
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                aahh op die driewieler..
                uumm nee er zit een ander mechanisme in de spiegelbehuizing .. bij een handmatig is het idd een socket waar die witte pin in gaat.. bij een electrische is het een blokje met motortjes erin en daar past die pin niet in…

                #18294690
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Bart GSi:
                  Ook bij electrische spiegel en electrische ramen, blijven de ramen gewoon werken als je er handspiegels op zou zetten.

                  De TS wil een electrische spiegel ombouwen naar hand bediend.

                  Heel het binnenwerk is anders, lijkt me niet makkelijk om te doen.

                  verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                  #18294691
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Wij hadden een gescheurde spiegelkap op ons B’tje. We hebben toen het handbediende binnenwerk uit een grijze spiegelkap gesloopt (tamelijk destructief, het binnenwerk was rijp voor de prullenbak) en vervolgens het elektrische binnenwerk van onze Corsa B in die leeggemaakte spiegelkap gezet. Zit allemaal erg strak en het moet met gepast (!) geweld gebeuren maar het is wel goed gegaan.

                    Alle credits voor mijn vrouw overigens, die heeft het klusje geklaard. Ze is wat subtieler en geduldiger dan ik king:

                    #18294692
                    bitter cd
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      2 July 2008

                      Je kan ook een compleet nieuwe kopen voor 8,70 euro bij ARTAparts :angel

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.