Insignia Intellilink DRAMA

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia Intellilink DRAMA

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 625)
  • Auteur
    Berichten
  • #18206897
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      @nick_s wrote:

      IOS 8 staat er bij mij op en tijdens het bellen in de wagen toch geen problemen gehad…

      BTW geen probleem met klokje hier!

      Heeft er iemand ondertussen meer weet over die ‘Golden’ update?

      Bedankt,

      Ik heb maandag een afspraak bij de dealer.
      Toen ik de auto nieuw haalde een kleine maand terug, is deze geleverd met de laatste software versie.
      Als er nu een nieuwe versie beschikbaar is, laat ik dat hier weten.

      Gr Marco

      #18206898
      nick_s
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 July 2014

        @mdoorman wrote:

        @nick_s wrote:

        IOS 8 staat er bij mij op en tijdens het bellen in de wagen toch geen problemen gehad…

        BTW geen probleem met klokje hier!

        Heeft er iemand ondertussen meer weet over die ‘Golden’ update?

        Bedankt,

        Ik heb maandag een afspraak bij de dealer.
        Toen ik de auto nieuw haalde een kleine maand terug, is deze geleverd met de laatste software versie.
        Als er nu een nieuwe versie beschikbaar is, laat ik dat hier weten.

        Gr Marco

        Bedankt Marco!

        De mijne is zo’n dikke 3 maanden geleden geleverd met toen de laatste update, vermoed dat er in tussentijd nog geen nieuwe uitgekomen was.

        Alleszins, als ze TMC niet aan de praat krijgen met de nieuwe update, moeten ze mij maar een nieuwe radio met DAB geven :angel

        #18206899
        verheggen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2014

          Ik begrijp niet dat sommige mensen geen problemen met TMC hebben. Deze week reed ik in 14 km file en krijg wel de meldingen door via de radio maar op de navigatie was er geen probleem te zien en ik kreeg niet de melding of ik een andere route wilde volgen.

          Gr. Peter

          #18206900
          bert pitt
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 May 2014

            @verheggen wrote:

            Ik begrijp niet dat sommige mensen geen problemen met TMC hebben. Deze week reed ik in 14 km file en krijg wel de meldingen door via de radio maar op de navigatie was er geen probleem te zien en ik kreeg niet de melding of ik een andere route wilde volgen.

            Gr. Peter

            TMC is afhankelijk van lussen in de weg, of ambtenaren achter een videoscherm. Zijn er geen lussen of camera’s, dan “staat er geen file”. Zo had ik afgelopen week een file in Duitsland die gedetecteerd werd door TMC, alleen de omleidingsroute was nog drukker en dat werd niet gedetecteerd. Daar sta je dan, nog een half uur langer.

            TomTom gaat daar veel beter mee om door de snelheid van de mobieltjes te meten, tot op het secundaire wegennet toe.

            #18206901
            verheggen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 August 2014

              In mijn vorige Insignia zat de navigatie van Navteq en dat werkte uitstekend. Dit ging toch ook via TMC?

              Gr. Peter

              #18206902
              sebastienbo
                Lid sinds:
                30 June 2014

                Ik hoop dat die golden update een paar problemen bij mij op lost:

                1) Ik wil gewoon kunnen navigeren in mijn muziek folders zoals ik ze in de computer geplaatst heb en niet elke MP3 hoeven te herprogrammeren!
                2) De apps – Wanneer komen die beloofde apps nu eindelijk naar de wagen
                3) Geluidverwitting voor flitsers (je kan ze tonen maar geen geluid instellen!)
                4) Spiegels zouden automatisch moeten inklappen als je de deuren sluit (zo worden ze beschermt en weet je als bestuurder dat je wagen afgesloten is zelf vanop een grote afstand)
                5) De opel camera een tweede leven geven als dashcam zou ook wel handig zijn…
                6) Het automatisch vertragen zou ook mogen werken als je trager rijd zoals in een file (even niet opletten en je zit in het gat van je voorligger) , dat is trouwens ook handig als je wilt parkeren, net voor je tegen de muur botst word je auto afgeremd zo dat je niet botst.
                7) Als het navteq kaarten zijn dan begrijp ik niet waarom de IQ routes op de kaarten niet gebruikt worden!! Het navigatie systeem mag van mij part nog veel verbeteringen krijgen het is compleet contra-intuitief
                8) Opel eye: Ik kreeg steeds de verkeerde snelheid als ik in Aalst de autosnelweg op ga, dat komt omdat er geen goede verkeersborden staan die opel eye kan zien, maar eigenlijk zou die opel eye toch kunnen samen werken met de GPS ? Want de GPS weet heeeel goed dat ik op een autosnelweg zit
                9) Lane assist merkt niet op als ik een volle witte lijn lings oversteek omdat hij weet dat ik in een land zit waar iedereen rechts rijd, maar ik vind dat lane assist zowel links als rechts moet verwittigen als je een VOLLE witte/gele lijn oversteekt, want dan bega je een fout in de 3de graad!
                10) Waarom stond opel eye en lane assist standaard uit?

                Ik ben dus extreem benieuwd naar die golden update, wat er allemaal bij komt maar ook wat er eindelijk opgelost gaat worden…

                #18206878
                Dennis99
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 January 2014

                  Sebastienbo, omdat het mij zelf ook erg leuk lijkt om eindelijk eens die APPS te hebben kijk ik regelmatig of er nieuws is. Wat mij is opgevallen dat er sinds kort niets meer is te vinden op de Duitse Opel site, tot voor kort stond er in de FAQ dat de appshop ergens in 2014 actief zou worden, nu is er sinds kort niets meer te vinden.
                  Ook andere berichten op internet wijzen erop dat het niet meer gaat gebeuren, in Engeland is er al iemand die een claim heeft gedaan bij Vauxhall (Opel) omdat dit ondanks dat dit bij de wagen hoort nooit is opgeleverd. Hij heeft hier een bedrag voor terug gekregen, als ik privé deze auto zou rijden zou ik dit denk ik ook doen omdat eigenlijk de auto nog steeds niet compleet is opgeleverd.

                  Slechte reclame trouwens voor Opel, ook omdat er nog zoveel bugs in het systeem zitten is dat hele Intellilink systeem toch een hele ergernis.

                  #18206903
                  Andre_Ede
                    Lid sinds:
                    16 June 2006

                    Juist nu heeft Opel de eerste twee app’s bekend gemaakt

                    TuneIn en Stitcher op de nieuwe Corsa gestart.
                    Maar goed dat is niet op de Insignia

                    #18206904
                    Leaser
                      Lid sinds:
                      3 July 2014

                      Even wat zaken rechtzetten.

                      – de info via TMC kan vele bronnen hebben, niet enkel de meetlussen. Alleen is het zo dat TMC door de overheid wordt aangeboden en zij hebben nu eenmaal toegang tot die lussen. TomTom, Waze, Touring,… gebruiken data van GSM’s, maar de overheidsdiensten doen dit wellicht niet omwillle van privacy. In België alvast is die GSM data ook via TMC beschikbaar, maar via een gecodeerd signaal. Dit zou geïmplementeerd worden bij Opel vanaf MY2015(DAB?)

                      – het klokje wordt normaal automatisch aangepast via de radiostations. Dit is een instelling in het systeem dat je kan wijzigen. Zoek bij klok instellen naar de knop ‘automatisch’. Indien dit niet lukt, moet je misschien effe op een andere zender afstemmen.

                      – TMC op de insignia werkt wel indien je op de juiste zender afstemt, met name radio1 in NL, radio 2 in België. Niet meteen mijn favorieten, maar over smaak praten we niet. Als je toch naar MP3’s luistert, zet dan je radio eerst op een van deze 2 zenders alvorens je MP3 te starten.

                      – De intellilink van Adam, Corsa,… Werkt compleet anders dan de Insignia. Bij de kleinere modellen is het display eigenlijk een verlengstuk van je telefoon en draaien de apps op de telefoon en niet op de auto. De telefoon gebruikt het intellilink systeem dan als ‘externe monitor’. Bij de Insignia draaien de apps weldegelijk op het systeem van de auto en zouden deze de netwerkverbinding van de telefoon moeten gebruiken. Het eerste systeem is veel eenvoudiger en goedkoper, dus ik denk niet dat er ooit apps voor de insignia zullen komen.

                      – ik geloof dat ik op een Engelse site ergens gelezen heb dat die zogenoemde ‘golden’ update er pas in 2015 zou komen.

                      Hoe dan ook, binnenkort gaat de wagen voor het eerst op onderhoud en we zullen daar eens de lastige klant uithangen. Ik ga er niet buiten vooraleer ik zwart/wit op papier heb dat ze er iets gaan aan doen en anders stuur ik mijn klacht naar de leasingmaatschappij.

                      #18206905
                      Andre_Ede
                        Lid sinds:
                        16 June 2006

                        Ik gebruik TMC veel en mijn radio staat nooit op radio 1 (luister radio 10, en daar zit geen TMC meer op heb ik uit berichten hier begrepen)
                        en werkt over het algemeen prima, het schijnt zo te zijn dat als je Radio 1 op voorkeuze 1 zet, dat TMC ook geladen wordt.

                        #18206906
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          Beste Mensen,

                          Deze week bij de dealer geweest en er is helaas nog geen intellilink update beschikbaar.
                          Wel goed nieuws voor de Iphone liefhebbers….

                          iPhone 6 iOS 8.02 werkt prima samen en merk geen verschil met 4s / 5s

                          Mvrgr

                          Marco

                          #18206907
                          Anoniem
                            Lid sinds:
                            1 January 1970

                            @sebastienbo wrote:

                            Ik hoop dat die golden update een paar problemen bij mij op lost:

                            1) Ik wil gewoon kunnen navigeren in mijn muziek folders zoals ik ze in de computer geplaatst heb en niet elke MP3 hoeven te herprogrammeren!
                            2) De apps – Wanneer komen die beloofde apps nu eindelijk naar de wagen
                            3) Geluidverwitting voor flitsers (je kan ze tonen maar geen geluid instellen!)
                            4) Spiegels zouden automatisch moeten inklappen als je de deuren sluit (zo worden ze beschermt en weet je als bestuurder dat je wagen afgesloten is zelf vanop een grote afstand)
                            5) De opel camera een tweede leven geven als dashcam zou ook wel handig zijn…
                            6) Het automatisch vertragen zou ook mogen werken als je trager rijd zoals in een file (even niet opletten en je zit in het gat van je voorligger) , dat is trouwens ook handig als je wilt parkeren, net voor je tegen de muur botst word je auto afgeremd zo dat je niet botst.
                            7) Als het navteq kaarten zijn dan begrijp ik niet waarom de IQ routes op de kaarten niet gebruikt worden!! Het navigatie systeem mag van mij part nog veel verbeteringen krijgen het is compleet contra-intuitief
                            8) Opel eye: Ik kreeg steeds de verkeerde snelheid als ik in Aalst de autosnelweg op ga, dat komt omdat er geen goede verkeersborden staan die opel eye kan zien, maar eigenlijk zou die opel eye toch kunnen samen werken met de GPS ? Want de GPS weet heeeel goed dat ik op een autosnelweg zit
                            9) Lane assist merkt niet op als ik een volle witte lijn lings oversteek omdat hij weet dat ik in een land zit waar iedereen rechts rijd, maar ik vind dat lane assist zowel links als rechts moet verwittigen als je een VOLLE witte/gele lijn oversteekt, want dan bega je een fout in de 3de graad!
                            10) Waarom stond opel eye en lane assist standaard uit?

                            Ik ben dus extreem benieuwd naar die golden update, wat er allemaal bij komt maar ook wat er eindelijk opgelost gaat worden…

                            Ik hoop ook dat Apple met iTunes ook eindelijk eens afscheid neemt van zijn ID3 tag en lekker met mapjes gaat werken.
                            Tuuuuuuuuurlijk……………..

                            Ik hoop en weet dat geen van bovenstaande wordt aangepast (misschien optie 2 in de verre toekomst), maar aan de echte problemen als hiervoor in het forum beschreven moet wat aan gedaan worden..

                            Mvrgr,

                            Marco

                            #18206908
                            GerardH69
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 August 2014

                              @sebastienbo wrote:

                              Ik hoop dat die golden update een paar problemen bij mij op lost:

                              1) Ik wil gewoon kunnen navigeren in mijn muziek folders zoals ik ze in de computer geplaatst heb en niet elke MP3 hoeven te herprogrammeren!
                              2) De apps – Wanneer komen die beloofde apps nu eindelijk naar de wagen
                              3) Geluidverwitting voor flitsers (je kan ze tonen maar geen geluid instellen!)
                              4) Spiegels zouden automatisch moeten inklappen als je de deuren sluit (zo worden ze beschermt en weet je als bestuurder dat je wagen afgesloten is zelf vanop een grote afstand)
                              5) De opel camera een tweede leven geven als dashcam zou ook wel handig zijn…
                              6) Het automatisch vertragen zou ook mogen werken als je trager rijd zoals in een file (even niet opletten en je zit in het gat van je voorligger) , dat is trouwens ook handig als je wilt parkeren, net voor je tegen de muur botst word je auto afgeremd zo dat je niet botst.
                              7) Als het navteq kaarten zijn dan begrijp ik niet waarom de IQ routes op de kaarten niet gebruikt worden!! Het navigatie systeem mag van mij part nog veel verbeteringen krijgen het is compleet contra-intuitief
                              8) Opel eye: Ik kreeg steeds de verkeerde snelheid als ik in Aalst de autosnelweg op ga, dat komt omdat er geen goede verkeersborden staan die opel eye kan zien, maar eigenlijk zou die opel eye toch kunnen samen werken met de GPS ? Want de GPS weet heeeel goed dat ik op een autosnelweg zit
                              9) Lane assist merkt niet op als ik een volle witte lijn lings oversteek omdat hij weet dat ik in een land zit waar iedereen rechts rijd, maar ik vind dat lane assist zowel links als rechts moet verwittigen als je een VOLLE witte/gele lijn oversteekt, want dan bega je een fout in de 3de graad!
                              10) Waarom stond opel eye en lane assist standaard uit?

                              Ik ben dus extreem benieuwd naar die golden update, wat er allemaal bij komt maar ook wat er eindelijk opgelost gaat worden…

                              Optie 4 is er al. Tenminste dat zat al op de oude versie. Probleem is dat je dan wel de stoelen met geheugen functie moet hebben.
                              (En ja ik vind ook dat het standaard zou moeten zijn.)

                              #18206909
                              verheggen
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                11 August 2014

                                Ik vind het jammer dat de OK knop niet overeen komt met de OK knop op het scherm. Bij file informatie wil je deze informatie wegdrukken op het stuur maar dit dient op het scherm zelf te gebeuren. Daarbij is het irritant dat je het geluid van de verkeersinformatie niet aan kunt passen. Ben je naar muziek aan het luisten komt deze melding er behoorlijk hard tussendoor.

                                Gr. Peter

                                #18206910
                                wimdm
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  5 October 2012

                                  @verheggen wrote:

                                  Ik vind het jammer dat de OK knop niet overeen komt met de OK knop op het scherm. Bij file informatie wil je deze informatie wegdrukken op het stuur maar dit dient op het scherm zelf te gebeuren. Daarbij is het irritant dat je het geluid van de verkeersinformatie niet aan kunt passen. Ben je naar muziek aan het luisten komt deze melding er behoorlijk hard tussendoor.

                                  Gr. Peter

                                  bij mijn insignia van 2012 met navi 900sd, kan je het volume van verkeersinfo,navigatiestem of telefoongesprek als volgt regelen. wanneer een verkeersbericht gesproken wordt, het volume aanpassen naar wens. die voorkeuze blijft dan behouden. bij mij toch althans. misschien eens proberen. grtn

                                  #18206911
                                  Alex from Holland
                                    Lid sinds:
                                    30 March 2014

                                    Volume aanpassen werkt inderdaad zoals boven omschreven. En die van mij is van dit jaar. Dus ook bij de nieuwe modellen werkt dit prima

                                    #18206912
                                    Hangloose
                                      Lid sinds:
                                      6 February 2014

                                      @bert pitt wrote:

                                      Nogmaals: bij het weergeven van verkeersinfo ben je afhankelijk van een aantal variabelen:
                                      1- de input gegevens, ofwel hoe goed is de info die verstuurd wordt, hoe vaak wordt deze aan de bron ververst, hoe fijnmazig is het netwerk dat de gegevens opneemt etc.
                                      2- broadcast, ofwel is de zender te ontvangen, verstuurt deze de juiste gegevens, etc.
                                      3- de verwerking in de auto, werkt het apparaat -in ons geval de intellilink- correct.

                                      Als je kijkt naar de input van TMC, dan ben je afhankelijk van ingegraven lussen, camera’s van RWS en gebruikers die doorgeven dat er een file staat. Hierbij is het netwerk niet fijnmazig, tel daarbij op dat het soms lang duurt voordat de input verwerkt is en de conclusie is dat dit geen geweldig systeem is.

                                      Er bestaan andere systemen die veel accurater zijn. Denk aan live traffic van TomTom.
                                      Dat werkt als volgt: afhankelijk van de afstand van een GSM telefoon tot de GSM mast, stelt je telefoon automatisch een zendvermogen in (dicht bij de mast een klein zendvermogen, ver van de mast een groot zendvermogen). Aan de hand van de toe en afname van dit zendvermogen wordt berekend hoe snel de verkeersstroom is. Als je dus 300 telefoons zie die 5Km per uur rijden, weet je dat er file is of langzaam rijdend verkeer. TomTom verwerkt deze gegevens via een contract met Vodafone. Al staat er op een B-weg een file, hij wordt gelokaliseerd. Een zeer fijnmazig netwerk dus, automatisch bijgewerkt en echt accuraat.

                                      Als dit als app toegevoegd zou worden (hahaha), werd ik erg blij.

                                      Beste Bert. Het verschil tussen wat jij aangeeft en onze ergenis met het tmc zit hem niet in de wijze ( of hoeveelheid) beschikbare data. Meer in het feit dat de unit gewoon geen tmc ontvangt. Dus stel dat tmc 400 km aan files meld. Dan ontvang ik er geen. Niet omdat het tmc systeem achterhaald is. Maar omdat de intellilink unit Het maar niet lukt om te verbinden met een tmc station. Overigens lukt mij dat nu wel. Maar dat is wel een procedure van enkele minuten.

                                      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                                      #18206913
                                      bert pitt
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        20 May 2014

                                        @Hangloose wrote:

                                        @bert pitt wrote:

                                        Nogmaals: bij het weergeven van verkeersinfo ben je afhankelijk van een aantal variabelen:
                                        1- de input gegevens, ofwel hoe goed is de info die verstuurd wordt, hoe vaak wordt deze aan de bron ververst, hoe fijnmazig is het netwerk dat de gegevens opneemt etc.
                                        2- broadcast, ofwel is de zender te ontvangen, verstuurt deze de juiste gegevens, etc.
                                        3- de verwerking in de auto, werkt het apparaat -in ons geval de intellilink- correct.

                                        Als je kijkt naar de input van TMC, dan ben je afhankelijk van ingegraven lussen, camera’s van RWS en gebruikers die doorgeven dat er een file staat. Hierbij is het netwerk niet fijnmazig, tel daarbij op dat het soms lang duurt voordat de input verwerkt is en de conclusie is dat dit geen geweldig systeem is.

                                        Er bestaan andere systemen die veel accurater zijn. Denk aan live traffic van TomTom.
                                        Dat werkt als volgt: afhankelijk van de afstand van een GSM telefoon tot de GSM mast, stelt je telefoon automatisch een zendvermogen in (dicht bij de mast een klein zendvermogen, ver van de mast een groot zendvermogen). Aan de hand van de toe en afname van dit zendvermogen wordt berekend hoe snel de verkeersstroom is. Als je dus 300 telefoons zie die 5Km per uur rijden, weet je dat er file is of langzaam rijdend verkeer. TomTom verwerkt deze gegevens via een contract met Vodafone. Al staat er op een B-weg een file, hij wordt gelokaliseerd. Een zeer fijnmazig netwerk dus, automatisch bijgewerkt en echt accuraat.

                                        Als dit als app toegevoegd zou worden (hahaha), werd ik erg blij.

                                        Beste Bert. Het verschil tussen wat jij aangeeft en onze ergenis met het tmc zit hem niet in de wijze ( of hoeveelheid) beschikbare data. Meer in het feit dat de unit gewoon geen tmc ontvangt. Dus stel dat tmc 400 km aan files meld. Dan ontvang ik er geen. Niet omdat het tmc systeem achterhaald is. Maar omdat de intellilink unit Het maar niet lukt om te verbinden met een tmc station. Overigens lukt mij dat nu wel. Maar dat is wel een procedure van enkele minuten.

                                        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                                        Ik woon in ZW Nederland en krijg de TMC berichten gewoon door, Ik werd vanmiddag nog omgeleid. Ik zie alle TMC berichten van NL en Belgie. Mijn auto dateert van mei 2014.

                                        Als het bij jou niet werkt, raad ik je aan om terug te gaan naar de dealer en het te laten oplossen. In sommige oudere versies zit een bug: je moet dan telkens de zenderlijst bijwerken waarna TMC weer werkt.

                                        #18206914
                                        Hangloose
                                          Lid sinds:
                                          6 February 2014

                                          Dat klopt. Hij gaat vrijdag weer naar de dealer. Ook vanwege de beroerde ontvangst in het algemeen. Heb al
                                          Een nieuwe radio maar dat heeft ook niet geholpen.

                                          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                                          #18206915
                                          bert pitt
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            20 May 2014

                                            OK het ligt dus wellicht niet aan de radio maar aan de antenne, of aan de antennekabel of iets dergelijks. Wat ik je zou aanraden is om daar eens met een expert naar te kijken. Die kan met zijn apparatuur meten of de antenne(kabel) wel voldoende signaal doorlaat. Bij te weinig signaalsterkte pikt de radio de TMC signalen ook niet op.

                                            Ik heb er te weinig verstand van om verder te adviseren, maar ik zou de dealer vragen om het kabelsysteem te controleren.

                                            #18206916
                                            verheggen
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              11 August 2014

                                              @Alex, Bedankt voor de tip, het volume is aangepast voor de TP meldingen.

                                              Gr. Peter

                                              #18206917
                                              Hangloose
                                                Lid sinds:
                                                6 February 2014

                                                Dat gaan ze inderdaad doen. Het radio-ontvangst is in het algemeen extreem slecht

                                                #18206918
                                                Jewan
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  21 March 2014

                                                  Zo ff een Update van mijn problemen na een half jaar.

                                                  Adaptive cruise control, schakeld zich nog steeds zelf uit, niet verholpen.
                                                  Dashboard en midden consul gaat met de regelmaat op zwart tijdens het rijden.
                                                  Navigatie die soms niet in te stellen is, software hangt vast.
                                                  TMC, werkt voor geen meter, staat er 300 km file, het systeem ziet niets, instellingen via bovenstaande adviezen bekeken en goed gezet.
                                                  AGR stoelen, zitten voor geen meter, last van tintelende benen.
                                                  Radio zeer slecht ontvangst.

                                                  vreemd sinds een maand wel goed verbinding met mijn telefoon en ook een compleet adresboek.

                                                  Ik ga volgende week naar een dealer in mijn woonplaats voor een second opinion, dealer waar hij vandaan kwam geen vertrouwen meer in.

                                                  moet helaas nog 2,5 jaar in deze wagen wagen rijden, dacht een goede keuze te hebben gemaakt, helaas valt dit zwaar tegen.

                                                  groet

                                                  #18206919
                                                  verheggen
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    11 August 2014

                                                    Vandaag in de garage geweest voor het TMC probleem en het enige wat ze adviseren is om het TMC station automatisch te laten kiezen.
                                                    Het belangrijkste wat ik te horen heb gekregen is dat ze gisteren te horen hebben gekregen dat de lang verwachte update van intellilink in oktober of november van dit jaar bij de dealers is.

                                                    Gr. Peter

                                                    #18206920
                                                    Hangloose
                                                      Lid sinds:
                                                      6 February 2014

                                                      Net gebeld door de garage. De slechte radioontvangst is aantoonbaar door de koppeling van de externe versterker. Als ze de versterker loskoppelen is de radioontvangst weer top. Verwacht dat dit dan ook geld voor de TMC en hopelijk ook de Bleutooth. Rest alleen de uitdaging dat die verstoring door de versterker moet worden opgelost. Gelukkig heb ik dat laten plaatsen. Dus kan ik dat bij experts beleggen.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 625)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.