Insignia Intellilink DRAMA

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia Intellilink DRAMA

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 625)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263263
    Essox
      Lid sinds:
      10 January 2014

      Goedemiddag allen,
      Van de week m’n nieuwe Insignia opgehaald, vol verwachting uitkijkend naar het nieuwe infotaiment systeem intellilink, nu na 48 uur worstelen maar 1 conclusie mogelijk, een vreselijke teleurstelling en een grote klacht !!!

      -Navigatie: stemherkenning een drama de meest tropisch bestemmingen kom tie mee aan als zijnde herkend, adressen moeten geheel ingevuld worden ipv dat tie self learning en inteligent is en na 3 letters de alternatieven geeft, het vinkje linksbovenin wordt zelden groen als zijnde herkend, de dag / nacht verlichting op automatisch, betekend dat het systeem na een tunnel er ongeveer zo’n 7 km over doet om erachter te komen dat het buitend dag is en blijft dus zo lang nog donker, ook in combinatie getest met de automatisch verlichting, ritinformatie geen totale ritafstand in beeld, geen aantal km nog te rijden tot bestemmin in beeld etc etc
      -Media: USB / SD Card / Telefoon Galaxy S3, een groot drama: alle muziek wordt in 1 lijst weergegeven dus alle nummers onder elkaar, met geen mogelijkheid leest dat ding mappen in netjes geordend via de pc erop gezet per artiest etc etc, alles geprobeerd: via een SD card, nieuwe USB stick geformatteerd FAT 32, geformatteerd NTSF, Ipod erop aangesloten etc etc alles getest, daarnaast is de inhoud van muziek nummers op het display ook nog eens anders dan in het dashboard display (bedienbaar vanaf het stuur). Er is een functie playlist (afspeellijst) beschikbaar op het intellilink systeem echter dat werkt niet, is totaal niet benaderbaar of wat dan ook, de muziek inhoud van m’n telefoon is op intellilink anders dan de daadwerkelijke upload op de telefoon ??? Via stemherkenning muziek afspelen is al net zo’n drama als stemherkenning met de navigatie.
      Telefoon: Op je telefoon zelf blader je 10 x sneller naar het te bellen contact dan met intellilink, even onderweg een contact zoeken en bellen is levensgevaarlijk, stemherkennning via je telefoon een groot drama, geen mogelijkheid om favoriete (veel gebruikte telefoonnummers) met je stem van te voren te definiëren en deze vervolgens met stemherkenning te bellen etc etc
      Mousepath: in het middenconsole zit een soort muisbesturing, een en al ergenis, een veel te zenuwachtig handje dat over het scherm heenflitst niet goed bestuurbaar (en ook hier geldt doe dit absoluut niet tijdens het rijden).
      Touchdisplay: kansloos, om dit te bedienen dien je levenloos veel druk te zetten, welk druk ook nog eens geheel gelijk moet blijven, om het scherm te bedienen om bijv. je lijst met favorieten tevoorschijn te toveren en daarin te bladeren, je drukt en veegt zowat door het scherm heen, uiteraard had het scherm een warmtescherm moeten zijn reagerend op warmte van je huid ipv een drukscherm.

      Kortom een hele grote klacht, ik heb met name het media verhaal bij mijn dealer getest op allerlei andere systemen van opel (in een Adam, in een Corsa etc) en geen enkel probleem om fatsoenlijk een USB of andere media apparaat qua inhoud juist in te lezen, of even een navi bestemming in te tikken die na 3 letters al herkent wordt, maar het hagelnieuwe intellilink systeem laat het afweten. Ik had hiervoor ook een insignia voorzien van het infotainment systeem 800 die alles foutloos uitvoerde.

      Het is een hele grote teleurstelling als je je nieuwe auto op gaat halen, heel veel van het plezier verdwijnt en veranderd heel snel in grote ergenis, dus ik hoop dat opel dit serieus neemt en heel snel met een firmware upgrade komt, waar overigens de touch problemen van het scherm niet mee worden opgelost.

      Groet,
      Een bijzonder teleurgestelde eigenaar van een nieuwe insignia

      #18206547
      GTS Vectra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2011

        Als je dit filmpje kijkt werkt het perfect. :hmmz

        [youtube:xziiccfi]http://www.youtube.com/watch?v=66r1DIm56Js[/youtube:xziiccfi]

        Maar dat is dus niet zo.

        #18206548
        Essox
          Lid sinds:
          10 January 2014

          Filmpje had ik uiteraard ook gezien en gaf inderdaad veel vertrouwen, maar toont de functies slechts heel oppervlakkig, maar kom nou niet aan met een telefoon met veel contacten, of een media apparaat met een paar gig muziek of foto’s, of veel favoriete bestemmingen, als je de functies van Intellilink dieper bekijkt gaat er veel mis, zijn basisfuncties niet aanwezig of werken niet zie mijn review bovenstaand.

          Infotainment systeem 800 werkte vele malen sneller, beter en overzichtelijker

          groet

          #18206549
          Vannos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 November 2010

            Kun je misschien eens een filmpje maken, Zie veel filmpjes ( reviews ) gaat het vlekken loos …

            #18206550
            PaulAstra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 August 2013

              Je weet dat het touchpad met 1, 2 of 3 vingers klikken of sliden te bedienen is?

              http://www.opel.nl/Media/news/pdfs/intellilink_quickguide_pdf.pdf Dit is een Quickguide voor de bediening.

              http://www.opel.nl/Showroom/Insignia/Page/Intellilink.aspx Hier staan een aantal filmpjes met uitleg hoe het werkt.

              http://www.opel.de/content/dam/Opel/Europe/germany/nscwebsite/de/Z_Download_Assets/01_Vehicles/UWA-4.pdf En deze link met alle geteste telefoons, wat er wel en wat er niet werkt.

              Het is de bedoeling dat er ongeveer elk half jaar er een update komt, zodat er nieuwe functies, toestellen en problemen opgelost worden.

              Ik heb een klant geholpen met het wegwijs worden in de Intellilink en de beste man is laaiend enthousiast over het systeem.

              #18206551
              Essox
                Lid sinds:
                10 January 2014

                Hallo, dank voor je reactie maar:

                1) ik weet hoe de bediening werkt van het touchpad maar dat neemt niet slechte werking ervan weg
                2) de fimpjes met uitleg gaan niet diepgaand in op de problematiek zoals genoemd in mijn review, het zijn promo’s
                3) voor wat de comptabiliteit met de telefoon betreft: het staatje laat zien dat het systeem (zoals in mijn geval) compatible is met een S3 (nou dat is zo ongeveer wel het minste wat je mag verwachten van een auto in deze prijsklasse) maar het staatje laat niet zien dat de genoemde problemen in de review wel zouden moeten werken (playlist, muziek mappen, etc )

                Groet

                #18206552
                Opel_Bjorn
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 May 2008

                  Heb eigenlijk alleen nog maar negatieve ervaringen gelezen over die intellilink….

                  #18206553
                  Essox
                    Lid sinds:
                    10 January 2014

                    Een uurtje lezen op de Duitse forums van opel en je weet ook genoeg !!!

                    #18206554
                    GM-Tuningparts
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 July 2005

                      Heb mijn insignia nu 3 dagen.
                      De auto op zich bevalt me super goed.
                      Vandaag gechipt naar 200 pk en nu is de overboost die opel gebruikt constant aanwezig
                      en niet enkel als je het gaspedaal diep intrapt en door trekt.
                      Rijdt een stuk soepeler!!

                      Het intellilink systeem ben ik tot op heden ook nog niet over te spreken!!
                      Je moet bijna computernurd zijn om er wijs uit te worden en alles zit als het ware heel diep verstopt
                      in het systeem.
                      Je moet heel veel handelingen doen om ergens te komen waar je moet zijn.
                      Stemherkenning werkt bij mij redelijk goed tenminste met de tel.
                      Heb het nog niet gebruikt met bv muziek edg.
                      Wat de navigatie betreft hier moet je inderdaad veel invullen voor het systeem iets herkend.
                      Wat de usb betreft is waardeloos.
                      Kan de helft van mijn muziek niet terug vinden / afspelen terwijl dit dezelfde usb stick is als voorheen
                      die met de dvd 800 / 900 perfect werkte.
                      Ook geeft het systeem inderdaad geen mappen aan maar zet alles onder elkaar / door elkaar.
                      Ook als je via bluetooth muziek afspeelt vanaf je tel. en de tel gaat dan gaat de muziek niet zachter
                      maar dan hoor je degene die belt gewoon door de muziek heen praten.
                      Ritinformatie: geen totale ritafstand in beeld, geen aantal km nog te rijden tot bestemming in beeld etc etc.
                      OOk het gedeelte verkeersinformatie, ongelukken , files krijg ik niet gevonden.
                      Wel gevonden maar niet onder het rijden omdat dit ook diep verstopt zit ergens.
                      Bij de dvd 900 was het 1-2 klikjes en zat je in het menu dat je bv kon zien waar de files stonden edg
                      super handig. Maar krijg het nu niet gevonden.
                      Ook flitscamera’s kun je aanzetten dat heb ik gedaan maar krijg tot heden nog geen melding , piep als ik bv een flitskast voorbij rijdt.
                      De muisbediening is niet mee te werken.
                      Had voorheen de DVD900 en dat werkte perfect en snel met de draaiknop.
                      Als je stilstaat dan is er enigzins iets te doen met de muisbediening maar onder het rijden niet aan beginnen
                      want dat is levensgevaarlijk omdat deze niet goed / veel te langzaam reageert en je moet veel te veel handelingen
                      doen met de muis om te komen waar je wilt zijn.
                      Met de muisbediening moet je gewoon mee kijken wat je aan het doen bent omdat de muis niet vloeiend gaat maar als het ware kliksgewijs. Dan moet je zo goed opletten want 9 van de 10 keer klik je het verkeerde aan waardoor je weer terug moet en zo veel te lang bezig bent om te komen waar je moet zijn.
                      En in deze tijd ben je niet met auto rijden bezig maar enkel met het systeem omdat je deze niet blindelings op gevoel kunt bedienen.
                      Het touchscreen werkt redelijk goed heb ik weinig problemn mee.
                      Enkel het jammere is dat ik nu alles via het touchscreen doe omdat de muisbediening niet werkt.

                      Probleem is dat de opeldealers er ook allemaal niks van weten en degene die cursus hebben
                      gehad weten ook geen drol.
                      Ook op internet en in de boekjes zijn al deze problemen niet terug te vinden waardoor
                      je eigenlijk met je rug tegen de muur staat omdat de helft niet werkt of niet naar behoren werkt en
                      internet of de opeldealer je niet fatsoenlijk kunnen helpen omdat die zelf ook niet weten hoe het zit.

                      #18206555
                      Essox
                        Lid sinds:
                        10 January 2014

                        Goedenavond, cool dat je ook even reageert en gechipt 200pk is wel gaaf zeg, ik ben blij dat ik niet de enige ben die vreselijk teleurgesteld is in intellilink, je hebt inderdaad gelijk: een dealer kan je niks vertellen, ben nu 4x geweest en na 48 uur intellilink studies en internet weet ik er nu meer van als die verkopers. Heb inmiddels ook gereageerd naar Opel Nederland dat dit onacceptabel is, dus ik hoop dat ze zullen reageren en hou je hier op de hoogte.

                        Overigens je zou bijna vergeten waarvoor je zo’n ding heb gekocht: hij rijdt fantastisch, en de kleur ben ik ook echt tevreden over, mahogany dus het lijkt of alles negatief is maar dat is niet natuurlijk ook niet waar.

                        greetz.

                        #18206556
                        PaulAstra
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          13 August 2013

                          Het aantal liedjes wat er maximaal op een usb/sd kan is 999 en dan maximaal 512 nummers per map.

                          Verder worden de volgende bestanden ondersteund: mp3 wma ogg wav aif (wma moet gebrand zijn vanaf versie 9)

                          Verder is het van belang dat er geen kopieerbeveiliging zit op de muziekbestanden.

                          Ook is het van belang dat bestandsindeling FAT32, NTFS of HFS+ moet zijn. Andere werken niet.

                          Wat betreft geluid tijdens bellen, dit is bekend en wordt opgelost in de eerst volgende update.

                          En wat ook niet onbelangrijk is: leg je klacht(en) neer bij Opel Nederland, hoe meer problemen er bekend worden hoe sneller het opgelost kan worden.

                          De verkopers krijgen de training normaalgesproken ook niet, je kunt beter iemand in de werkplaats vragen, die moeten normaalgesproken de problemen oplossen :D ;)

                          #18206557
                          Essox
                            Lid sinds:
                            10 January 2014

                            Fat32, Ntfs formats allemaal getest, zelfs fast & normal format, alle muziek in MP3 format & ook nog eens getagd, usb is m.i. niet gemaximaliseerd qua aantal nummers heeft meer te maken met de beschikbare ruimte op de stick, opel nederland is uiteraard op de hoogte sinds gisteren. 1 vraag: hoe verklaar je nou een menuoptie “afspeellijsten”waar je werkelijk niets mee kan ??

                            Groet.

                            #18206558
                            GM-Tuningparts
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              16 July 2005

                              @Essox wrote:

                              Goedenavond, cool dat je ook even reageert en gechipt 200pk is wel gaaf zeg, ik ben blij dat ik niet de enige ben die vreselijk teleurgesteld is in intellilink, je hebt inderdaad gelijk: een dealer kan je niks vertellen, ben nu 4x geweest en na 48 uur intellilink studies en internet weet ik er nu meer van als die verkopers. Heb inmiddels ook gereageerd naar Opel Nederland dat dit onacceptabel is, dus ik hoop dat ze zullen reageren en hou je hier op de hoogte.

                              Overigens je zou bijna vergeten waarvoor je zo’n ding heb gekocht: hij rijdt fantastisch, en de kleur ben ik ook echt tevreden over, mahogany dus het lijkt of alles negatief is maar dat is niet natuurlijk ook niet waar.

                              greetz.

                              Hoi

                              De auto zelf is inderdaad super.!!

                              ook het intellilinksysteem is niet allemaal slecht.
                              Maar heel veel dingen wel.
                              Inderdaad als je in duitsland op de forums leest is het ook kommer en kwel.
                              Heb het idee dat het systeem te snel / gehaast gelanceerd is zonder dat het systeem echt goed
                              op alle punten getest is geweest.
                              Ben benieuwd of opel hier iets aan gaat / kan doen?
                              Ze kunnen en zullen die muisbediening bv niet uit je auto trekken of geheel opnieuw gaan ontwikkelen.
                              Weet zo snel niet wat ze er aan zouden moeten / kunnen doen om het wel perfect te laten werken.
                              Enkel met een software update of wat dan ook maakt niet dat die muis beter gaat werken.
                              Dus ben benieuwd of ze er uberhaupt wel iets aan kunnen / willen doen.

                              Gr eugene

                              #18206559
                              GM-Tuningparts
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                16 July 2005

                                @Essox wrote:

                                Fat32, Ntfs formats allemaal getest, zelfs fast & normal format, alle muziek in MP3 format & ook nog eens getagd, usb is m.i. niet gemaximaliseerd qua aantal nummers heeft meer te maken met de beschikbare ruimte op de stick, opel nederland is uiteraard op de hoogte sinds gisteren. 1 vraag: hoe verklaar je nou een menuoptie “afspeellijsten”waar je werkelijk niets mee kan ??

                                Groet.

                                de usb werkt inderdaad niet naar behoren.
                                Wat je ook probeert het werkt niet.
                                Is toch niet normaal als dezelfde stick bij de dvd800-900 perfect werkt en ook alles netjes in mappen staat
                                dat dat bij dit nieuwe systeem niet werkt / kan.

                                Ook zwaar irritant is inderdaad dat je met de navigatie niks kunt zien wat betreft rijstijd / km’s edg.
                                Tenmiste ik krijg het niet gevonden.
                                Stel dat het dan wel ergens aanwezig is dan is dit niet goed ontwikkelt , ver weg gestopt want anders had ik het allang ergens terug gevonden.
                                Dit moet met 1 simpele handeling / 1 klik te zien zijn en niet ergens diep verstopt in het systeem.

                                #18206560
                                Essox
                                  Lid sinds:
                                  10 January 2014

                                  Mee eens, hardware technisch zullen ze niets op kunnen lossen echter software matig is er wel een hele waslijst te verbeteren:
                                  USB muziek mappen, GSM muziek mappen, stuurdisplay inhoud niet gelijk aan dashbord display, navi bestemming invoeren niet intelligent, navi verlichting schakelt niet naar dag, radio dwars door de gsm heen, navi afstand, aantal km etc dus er is nog veel te doen.

                                  Dank voor al je reacties, voel ik me niet zo alleen, ik ga morgen voor m’n plezier een ritje maken in m’n nieuwe insignia maken en stop een ipod met afspeellijsten in mijn oren :):)

                                  Greetz.

                                  #18206561
                                  PaulAstra
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    13 August 2013

                                    De intellilink in de Insignia kan max 999 liedjes aan.

                                    Dat er meer op een gemiddelde stick passen dat weet ik.

                                    Je playlist kun je in bijvoorbeeld in Winamp of Windows Media Player maken en dan de playlist opslaan op de usb stick.

                                    #18206562
                                    GM-Tuningparts
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      16 July 2005

                                      @Essox wrote:

                                      Mee eens, hardware technisch zullen ze niets op kunnen lossen echter software matig is er wel een hele waslijst te verbeteren:
                                      USB muziek mappen, GSM muziek mappen, stuurdisplay inhoud niet gelijk aan dashbord display, navi bestemming invoeren niet intelligent, navi verlichting schakelt niet naar dag, radio dwars door de gsm heen, navi afstand, aantal km etc dus er is nog veel te doen.

                                      Dank voor al je reacties, voel ik me niet zo alleen, ik ga morgen voor m’n plezier een ritje maken in m’n nieuwe insignia maken en stop een ipod met afspeellijsten in mijn oren :):)

                                      Greetz.

                                      Deze dingen die je hier alle beschrijft werken inderdaad alle niet of niet naar behoren.
                                      Hoop inderdaad dat ze snel met nieuwe software of wat dan ook gaan komen.

                                      gr.

                                      #18206563
                                      kluivie
                                        Lid sinds:
                                        26 October 2004

                                        Ben sinds oktober ook in het bezit van de nieuwe insignia met intellilink, ook vol verwachting toendertijd!
                                        En ook toen al wist niemand er iets vanaf, dat was wel jammer, afgaand op de mooie filmpjes van reclames en op you tube werd ik helemaal enthousiast, SMS-en tijdens het rijden, praten tegen je radio zodat jij maar moest roepen welk liedje je wilde horen?
                                        Nou vergeet het maar deed niks, ben opel nederland gaan mailen en werd best wel snel op gebeld door opel nederland!
                                        Ze gingen zoeken naar een oplossing, heb zelf een iPhone trouwens, wat doet dit er toe, nou daar zit dus ook zo’n knop op om tegen te praten en dan doen ze het (wat ook slecht werkt of je moet perfect amerikaans engels kunnen lullen).

                                        Dit kreeg ik dan ook na tig mailtjes en belletjes van Opel te horen dat ik dat maar via die knop moest doen, nou ik kan nog steeds niks dus met intellilink!
                                        Navigatie werkt stukken slechter dan bij de dvd800 in me vorige insignia, die gaf ruim van te voren een omleiding aan, deze zegt helemaal niks pats boem vast in file! Ook de flitsers het staat allemaal geselecteerd maar nee hoor doet niks!
                                        Wat ik al meer lees dat we op een gegeven moment meer ervan afweten dan de monteurs in de garage, die worden idd een dag op cursus gestuurd en that’s it!
                                        Nee ik hoop ook dat opel snel actie onderneemt met een goede update zodat alles wel werkt als in de filmpjes en reclames anders geen intellilink meer voor mij!

                                        #18206564
                                        Essox
                                          Lid sinds:
                                          10 January 2014

                                          Sinds oktober al in bezit…..tja da’s helemaal frusterend want toen was een Youtube promo filmpje zo ongeveer het enige wat er bekend was van Intellilink. Overigens moet ik zeggen na vandaag weer een paar uren klussen dat het met de stemherkenning nog het meeste redelijke werkt van alle bedieningssoorten. Navigatie: knopje stem op je stuur…zeg adres en woonplaats ….8 van de 10 keer raak, Bellen: knopje stem op je stuur…..zeg bel peter (bijvoorbeeld) 7 van de 10 keer raak, radio zenders favorieten wisselen werkt hetzelfde, media is een drama en de rest van de beschreven klachten ook. Dus de enige actie is zoveel mogelijk klachten bij Opel Nederland neerleggen (heb ik inmiddels ook gedaan via een lange brief) en maar hopen op een snelle software update, want dat hele ding eruitschroeven en vervangen voor bijvoorbeeld het systeem wat in de nieuwe Adam zit (wat overigens razendsnel en eenvoudig werkt) dat gaat het natuurlijk niet worden, dus nog minstens 5 jaar met Intellilink getrouwd :((
                                          Overigens is het op de Duitse Opel forums ook kommer en kwel over Intellilink.

                                          Groet

                                          #18206565
                                          Essox
                                            Lid sinds:
                                            10 January 2014

                                            Nog even een laatste update: ik dacht moet toch op te lossen zijn met afspeellijsten op een USB stick, dus winamp gedownload, 5 gig aan muziek toegevoegd aan een bibliotheek, 15 afspeellijsten aangemaakt en vervolgens 900 Mp3 toegewezen aan de betreffende afspeellijsten.
                                            Hele zooitje klaar, afspeellijsten naar USB stick geëxporteerd, mp3’s ernaar toe geblazen dus resultaat een usb stick met muziek los erop (niks in mappen of dergelijks) en de afspeellijsten die naar de muziek verwijzen. Prop dat ding in de usb aansluiting van de insignia, start intellilink en guess what zelfde DRAMA, pleurt alle nummers alfabetisch achter elkaar en geen afspeellijst te herkennen, optie afspeellijsten in menu media blijft ook blank…..alle moeite voor niks wat een klote verhaal.
                                            Dus wat hier geopperd werd werkt ook niet !!!!

                                            #18206566
                                            hpp
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              1 May 2011

                                              Klinkt allemaal niet best !!!

                                              Ik hoop voor jullie dat Opel met een oplossing komt, dit kan toch niet met zo’n auto.

                                              Suc6 allemaal

                                              #18206567
                                              GM-Tuningparts
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                16 July 2005

                                                is het bij jullie ook zo als de tel gaat bv als je via bluetooth muziek afspeeld dat de muziek gewoon blijft
                                                spelen als je iemand aan de tel hebt?
                                                Weet niet of dit zo hoort maar is zwaar irritant.
                                                Muziek zou normaal toch uit moeten gaan / zachter-dimmen.
                                                Je hoort bijna niet wat degene zegt aan de tel met die muziek er doorheen.

                                                #18206568
                                                GM-Tuningparts
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  16 July 2005

                                                  Mappen lukt inderdaad niet en ook geeft hij niet alle muziek aan die op de stick staat.
                                                  Het zwaarste probleem vind ik wel de muisbediening dat is echt niet te doen.
                                                  Dat din kun je gewoon het beste uit de auto snukken want zo krijg je er alleen maar een hoop
                                                  irritatie van.
                                                  Er is gewoon hoe graag je ook wilt niet mee te werken!
                                                  Ook wordt ik er gek van dat als je iets wilt zoeken / aan-uit zetten of wat dan ook dat je zo
                                                  diep het systeem in moet en zoveel handelingen moet doen om dit te bereiken dat je gewoon totaal niet op de weg kunt letten omdat je je ogen op de muisbediening / scherm moet hebben anders krijg je helemaal niks gevonden.

                                                  #18206569
                                                  kluivie
                                                    Lid sinds:
                                                    26 October 2004

                                                    Muziek doe ik via mijn iphone dat werkt dan weer wel goed, mapjes en zelfs plaatje te zien van het album!
                                                    Muziek gaat bij mij wel uit als ik word gebeld dus daar heb ik geen last van, misschien staan je instellingen daar niet van goed?
                                                    Al bij al hebben we een auto van bijna 35000 euro met een duur systeem erin maar het is gewoon een autoradio met navigatie erin (die nauwelijks werkt)
                                                    Hoe kunnen we dit opel duidelijk maken dat dit moet verbeteren? Klagen helpt weinig heb ik het idee alhoewel ik de vorige keer wel aandacht kreeg, de oplossing die ze gaven was niet de oplossing die ik wilde zoals in de reclame word beweerd! En op die basis ben ik er gewoon ingeluisd denk ik dan? Jammer want de auto rijd overheerlijk dat dan weer wel!

                                                    #18206570
                                                    GM-Tuningparts
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      16 July 2005

                                                      @kluivie wrote:

                                                      Muziek doe ik via mijn iphone dat werkt dan weer wel goed, mapjes en zelfs plaatje te zien van het album!
                                                      Muziek gaat bij mij wel uit als ik word gebeld dus daar heb ik geen last van, misschien staan je instellingen daar niet van goed?
                                                      Al bij al hebben we een auto van bijna 35000 euro met een duur systeem erin maar het is gewoon een autoradio met navigatie erin (die nauwelijks werkt)
                                                      Hoe kunnen we dit opel duidelijk maken dat dit moet verbeteren? Klagen helpt weinig heb ik het idee alhoewel ik de vorige keer wel aandacht kreeg, de oplossing die ze gaven was niet de oplossing die ik wilde zoals in de reclame word beweerd! En op die basis ben ik er gewoon ingeluisd denk ik dan? Jammer want de auto rijd overheerlijk dat dan weer wel!

                                                      Waar kun je dat instellen?
                                                      dank je.

                                                      mvg

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 625)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.