Forumindex › Forums › Overige › Race, rally en sprint › wie kan beter??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 november 2008 om 15:51 #1720810520 november 2008 om 16:41 #17450069
die kan wel sturen :thumbup:thumbup:thumbup
20 november 2008 om 16:45 #17450070Ehhh das gaaf!
Denk dat het lastig word met mijn e kadett:jerry20 november 2008 om 16:53 #17450071kun jij niet met de evo he yvke groetjes van de mannen van ovmaaseik:jerry:jerry
20 november 2008 om 16:57 #17450072Knap! :thumbup
Ongetwijfeld heeft hij veel geoefend, maar ik zou al blij zijn als ik de helft kon.
20 november 2008 om 19:02 #17450073origineel gepost door DCAT
kun jij niet met de evo he yvke groetjes van de mannen van ovmaaseik:jerry:jerry:agentDat denkste maar dat ich dat neet ken:P
20 november 2008 om 19:44 #17450074Das wel knap aan de strepen te zien al veel geoefend:D
21 november 2008 om 22:32 #17450075wie kan beter??? oordeel zelf
http://ascona-rallyteam.hyves.nl/album/25002577/ascona_rallyteam/HNirOKkm/video/215640877/0/yglo/
ik niet dus:P maar ik moet er wel bij vermelden dat ik ong. 400pk minder heb
24 november 2008 om 21:04 #17450076voor 400 pk minder kan je ook al aardige wat schuiven met je ascona .
1 december 2008 om 18:44 #17450077Zo netjes hoor die Subaru..
stond met grote verbaasde ogen te kijken:wtf
1 december 2008 om 19:00 #17450078subaru heeft toch 4×4? of kan het dan alsnog als je achter iets meer power hebt als voor?
of heeft deze alleen achterwiel aan drijving..
erg knap!!
1 december 2008 om 19:08 #174500794×4 kan dit ook.
Ik vind hem nog niet de beste, hij raakt een paar de kant aan.
Zoek eens naar die japanse drifters, die kunnen pas echt goed rijden :P
1 december 2008 om 20:35 #17450080je kan die vermogens verhoudinge voor en achter aan passe naar jouw verlangens .
zit hem gewoon in de diff’s voor en achter de juiste afstelling in te vinden .
2 december 2008 om 11:09 #17450081origineel gepost door freek corsa
4×4 kan dit ook.Ik vind hem nog niet de beste, hij raakt een paar de kant aan.
Zoek eens naar die japanse drifters, die kunnen pas echt goed rijden :P
nee freek:P het is: of jij kan het beter of niet:jerry
8 december 2009 om 19:19 #17450082diff verhouding zal wel 40% voor en 60% achter zijn bij die subje
10 december 2009 om 19:48 #17450083origineel gepost door freek corsa
4×4 kan dit ook.Ik vind hem nog niet de beste, hij raakt een paar de kant aan.
Zoek eens naar die japanse drifters, die kunnen pas echt goed rijden :P
jaaaa… google jij ken block ff, dan praten we verder.
10 december 2009 om 19:50 #17450084ken block is mijn held!
11 december 2009 om 18:46 #17450085volgend jaar gaat ie WRC rijden dan zullen we zien hoe goed ie is
27 december 2009 om 09:59 #17450086ik mis drie dingen, en dan kan ik het ook.
de auto
het vliegveld
en de tijd om te oefenen.
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
zonder gekheid, die man kan nog eens een aardig stukje sturen.
ben benieuwd als hij wrc gaat rijden.groeten.
27 december 2009 om 10:12 #17450087doe ik echt iedere dag met mijn kadett c 1.2n alleen word ik s’morgens altijd weer wakker:P
5 januari 2010 om 21:25 #17450088hij is wel zijn ‘verste jump’ record kwijt sinds 01-01-2010
9 januari 2010 om 15:38 #17450089flinke link, maar hier zie je zijn foutjes:o
10 januari 2010 om 14:04 #17450090origineel gepost door Jaccoooo
wie kan beter??? oordeel zelfhttp://ascona-rallyteam.hyves.nl/album/25002577/ascona_rallyteam/HNirOKkm/video/215640877/0/yglo/
ik niet dus:P maar ik moet er wel bij vermelden dat ik ong. 400pk minder heb
De PK’s zijn het punt niet zo ;)
Zorgen dat je wagen niet zoveel weegt, harde wielen achter (harde rubbercompound en stevig oppompen), harde ophanging, zorgen dat de wagen niet teveel overhelt.
Oh en natuurlijk achterwiel aandrijving of 4×4 met een verhouding van 40/60 (ongeveer).Driften is de kunst van het gecontroleerd grip verliezen op de achterwielen.
Het is dus een kwestie van je auto zo afstellen dat je achterkant kan gaan zwabberen. Vermogen helpt, maar is bij driften niet heilig.Een rappe, goed afgestelde achterwiel aangedreven auto is voldoende. Het kan netzogoed met een oude Opel of BMW.
Neemt trouwens niet weg dat die stunts van Ken Block gewoonweg gaaf zijn :)
Stuurmanskunst is net zo belangrijk als een goed afgestelde wagen ;)10 januari 2010 om 14:15 #17450091De PK’s zijn het punt niet zo ;)
Zorgen dat je wagen niet zoveel weegt, harde wielen achter (harde rubbercompound en stevig oppompen), harde ophanging, zorgen dat de wagen niet teveel overhelt.Driften is de kunst van het gecontroleerd grip verliezen op de achterwielen.
Het is dus een kwestie van je auto zo afstellen dat je achterkant kan gaan zwabberen. Vermogen helpt, maar is bij driften niet heilig[/quote]
bij driften op hoge snelheid is vermogen wel heilig
als je boven de 100 km/h een lange bocht in gaat met weinig vermogen houd je m halverwege (als je dat al red) niet meer in een drift omdat je dan te veel snelheid maak
10 januari 2010 om 14:19 #17450092Sik: true, das waar.
Maar als je recreatief lekker op je dooie gemakkie even een stukkie wil driften is het niet vereist.
Dan glij je wel met, zeg, 30kmh maar doet er niet aan af dat je wel zijwaarts gaat ;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.