Nieuwe-Frontera-Carrosserie knallen

Ik heb een nieuwe Frontera 1.2 Hybrid Edition, met slechts 1250km op de teller.

Af en toe maakt het een knal. Soms als ik op snelweg rijdt met 100km/uur, soms op 30 of 50km/uur wijk wegen en zelfs vandaag gestopt bij een stoplicht, met benzine motor auto gestopt en voet op rempedaal!

Klinkt alsof iemand slaat met zijn vuist op de dak. Of misschien zoals een oven de krimpt tijdens afkoeling.

Heeft iemand anders dit ervaren? Ieder idee over wat het kan zijn?

Groetjes

Steve

Hoi Johan

Helaas nee. Het is moeilijk mijn dealer [Nefkens Utrecht] te bereiken, monteur afdeling nemen niet op, en zij hebben mij niet terug gebeld.

Online onderzoek afspraak met Utrecht kan niet tot half februari! - Dus ik heb afspraak ingepland voor half januari in Zeist.

Zal probeer weer te bellen morgen, en zal zeggen het gebeurt met meer mensen/auto's dan mij[n] alleen.

Zou je op de hoogte houden

Mvg

Steve

Hoi Johan

Na verder benadering, heeft Nefkens Utrecht eindelijk mij terug gebeld, en ik heb afspraak voor onderzoek volgende maandag, 29 december

Ik hou je op de hoogte

Mvg

Steve

Beste wensen Johan

Zij hebben niet veel idee volgens mij, maar nog een afspraak ingepland voor 14 jan.

Ze zullen de dakbekleding verwijderen en de dakbalken en dakpanelen opnieuw vastlijmen/re-kitten.

Ik weet niet zeker of dit de oorzaak is, want ik neem aan dat het dak vrij stevig is, aangezien de dakrails meer dan 100 kg zouden moeten kunnen dragen.

Laat ons elkaar op de hoogte houden

Mvg

Steve

Terug
Naar boven