2.2 Injectie op een 2.4

@Kimi NL wrote:Nog een vraagje:

De injectie zit er inmiddels op, maar nu heb ik nog een mooi sportfilter nodig.. echter kan zo'n rond filter niet op de LMM / LHM aangezien die een vierkante aansluiting heeft.

Zijn er verloopjes te koop of maken mensen die zelf?

Groeten

Ook hier geld (bijna altijd): van een open filter gaat ie niet sneller, eerder langzamer. Maar je gevoel zegt van niet, dat dan weer wel :thumbup

@Ghanz wrote:dingen kun je gewoon bestellen bij een AST shop, of automaterialen zaak

paar euro

Hoe heet z'n verloopstuk dan? of is daar geen specifieke naam voor?

Weet iemand waar ik een 2.0E Gaskabel voor een Kadett kan bestellen(Kadett C).

Zo 1:

3819%20Gaszug%202.0E.JPG

vind het een vreemd uitziende kabel... ivm het bevestingsoogje, pedaal zijde.

maar dat zal wel zo horen bij kadett C ?

maar mocht deze niet te leveren zijn via de gewone leveranciers

dan mogelijk via remkaflex.nl

heb je eventueel een opel of GM nr van de kabel ?

Aankomend weekend is er een meeting op camping de vlinderhoeve in de omgeving van Epse (Deventer) daar komt W. Bras, die kan ze leveren, denk dat hij d'r zondag wel is, sowieso loopt er wel volk rond in dat weekend (organisatie) die hem wel kent.

Kadett C heeft wel eens een afwijkende constructie qua gaskabelbediening, weet niet zeker of ze dat allemaal hebben, kan me herinneren dat de GTE types weer zo'n soort van hefboompje hadden of zoiets.

Ook hier geld (bijna altijd): van een open filter gaat ie niet sneller, eerder langzamer. Maar je gevoel zegt van niet, dat dan weer wel :thumbup

oud topic maar wil toch ff reageren, klopt inderdaad, ik rij met een cih 2.7 met throthle body's, eerst open luchtfiltersysteem (gewoon kousen over de kelken) en nu een dure luchtinlaat installatie gekocht op maat gemaakt, nu hoor je geen mooi webergeluid meer en voelt het of de ascona minder vlot gaat... dus

als ik eens zin heb gaat alles er weer vanaf en rij ik met kousen over de kelken en kan ik weer genieten van het mooie geluid :)

shit man. rob jij hebt je ook echt verveeld om zo`n oud topic weer naar boven te kunnen trappen toch ? ;-)

Terug
Naar boven