Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoi, ik kan de informatie van astrid_fahrer beamen. Mijn versnellingsbak had er ook last van en die werd onder garantie gerepareerd. Geen last van roest.
Vind zelf ook n fijne auto om mee te rijden en komt goed uit de voeten, ik rijd de versie zonder turbo letters op de achterkant, 120PK uit 2014.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Afgelopen week filters en bougies vervangen.
Beste wensen allemaal.
Ow is al weer bijna n jaar geleden, dat er gepost is!
Ik trap af
fotos van de gemonteerde hood dempers:
Hoi, en weet je t al?
Als je in een hogere versnelling probeert weg te rijden, dan heb je dat ook als de koppelingsplaten versleten zijn.
Beste wensen allemaal :happy02:
Afgelopen week mijn nieuwe hood-dempers ontvangen. Als het weer mee wil werken, snel onder monteren.
Ja ik zag ook bij de meeste een mededeling, dat als je een SPort-knop had, deze niet moest kopen. Maar zou je die knop of iets dergelijks niet op een andere plek kunnen zetten en zo bedienen, of is dat te veel werk of werkt het dan niet?
Welkom op de forum :applause01:
één manier om achter te komen is dus, op de rollenbank. of een race met een andere 120Pk versie. je kan ook natuurlijk van auto wisselen en kijken of je verschil in vermogen merkt.
Dat is een mooi ding , mijne heeft ook de 6bak, 5 deurs maar een uitgebreide versie behalve leer.
Ik heb ook de 120Pk versie, vind de 1ste versnelling eigenlijk te kort, bij mij begint ie als ik gas geef vanaf 2500 toeren goed te trekken en bij 4500 moet ik eigenlijk opschakelen, dan gaat ie het vlots. Door trekken naar 6000 toeren heeft niet veel nut.
Het kost wel iets, laat m maar een keer op de rollenbank een uitdraai maken. Dan weet je het gelijk, maar om gelijk te zegge hij is al getuned!
Een foto zou mischien helpen om voor ons een beter beeld te vormen.
Maar kan je het niet wegsnijden, simpel gezegd?
Gisteren een set zijwindschermpjes aan de voorste deuren gemonteerd, lekker raamje op een kiertje als het regent, zonder nat te worden.
[quote quote=18426166]
Kan iemand mij helpen aub. met het opdaten van mijn Astra J uit 2014 met MM-systeem 650? Ik merkte van de week bij terugkomst uit Belgie dat ie sterk veroudert is!
Die kun je prima updaten via Opel. Kost wel een paar centen.[/quote]
Dus niet, wordt niet meer ondersteund. Daarom mijn vraag of het op een andere manier geupdate kan worden?
Hoi, is het de topic starter nog gelukt om de navi 650 te updaten?
Ik zit met hetzelfde probleem, de kaarten zijn ook flink veroudert en geen support bij Opel: Heb het ook in t nederlands.
We regret to inform you that due to technical reasons beyond our control this product is no longer available. We are not able to provide any additional information regarding this product.
[quote quote=18426116]
Kan iemand mij helpen aub. met het opdaten van mijn Astra J uit 2014 met MM-systeem 650? Ik merkte van de week bij terugkomst uit Belgie dat ie sterk veroudert is!
Dit is het Grandland X forum. misschien kan iemand in het Astra forum je helpen? Zie bijvoorbeeld deze post. Succes.[/quote]
O ja sory, ik zal daar kijken.
Kan iemand mij helpen aub. met het opdaten van mijn Astra J uit 2014 met MM-systeem 650?
Ik merkte van de week bij terugkomst uit Belgie dat ie sterk veroudert is!
De astra is weer terug, zonder bijgeluiden dus nu lekker genieten. Als ze er een paar 100 euro vroegen had ik wel laten doen. maar als het niet nodig is laten zitten.
Hoi, de reviesie/reparatie van de geluid uit de bak was voor garantie, dus dat kostte me niets, maar 600 voor alleen de onderdelen van de koppelings-set, vond ik ook duur, of is dat normale prijs bij deze auto’s?
Hoi, gisteren de astra weggebracht voor de reperatie van de versnellingsbak, heb een Ampera-e mee gekregen als leen auto. Dus 2 dagen puur electrisch rijden.
Maar ik heb totaal geen reacties gehad op mijn vraag, of dat ik ook gelijk de koppeling zou moeten vervangen nu de bak open ligt, mischien in de verkeerde topic?
Heb net telefoontje gehad, koppelingsdrukgroep en platen kwamen op 600,-€. Hoop dat het incl. Btw was. Is dit een normale prijs?
Hoi, mijn Astra J maakt een vreemd gierend geluid, hierom ben ik 2 weken geleden naar v. Mossel geweest waar ik m gekocht heb en 6mnd bovag garantie kreeg, na diagnose gesteld te hebben zeiden ze dat de bak eruit moest. Ze konden hem vandaag niet repareren omdat ze niet alle onderdelen binnen waren, dus weer nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week, dan nemen ze hem voor 2 dagen onderhanden.
De Astra is van 2014 en heeft 95K gelopen, ik moet de koppeling diep in trappen om te ontkoppelen, weet niet of dat invloed heeft tegenwoordig. Is het verstandig om de koppeling gelijk mee te laten vernieuwen, ik wil er nog wel jaar of 4/5 mee rijden met 12K per jaar. Ik hoef alleen die onderdelen te betalen, hoor morgen of zo wat ze gaan kosten.
Dit kan veel oorzaken hebben zoals al door liviu is aangegeven, kleine electronische problemen voorkomen ze weleens door alle massa kabels te vervangen of te verbeteren.
Je hebt een probleem dat veroorzaakt wordt door lang blootstelling aan warmte/hitte. Probeer weer uit te lezen voordat je de fouten wist.
Als je de boutjes kruiselings met een klein gereedschap vastzet moet het wel goedkomen, dus zolang de motor geen storing geeft dan alleen pakking vervangen als je vermoed dat het daar langs lekt, zou je ook kunnen proberen eerst wat vast te draaien, dan rondom goed schoon maken en kijken waar het lekt.
-
AuteurBerichten