Astra J in de garage

Forumindex Forums Modellen Astra Astra J in de garage

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18423844
    T_Astra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 February 2021

      Dus de Astra staat nu ter reperatie voor het jankend geluid dat uit de versnellingbak kwam. En ik had dus gevraagd of het verstandig zou zijn om dan gelijk de koppeling te laten vernieuwen voor 600,- euro bij 95K kilometer stand. maar kreeg dus geen reactie in de topic, dus bij deze dan!

      #18423879
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        pas 95K, een koppeling gaat normaal gesproken makkelijk 200K mee, dus ik zou het lekker laten zitten, je versnellingsbak revisie zal je ook al rond de 800 euro gaan kosten, lekker het geld in je eigen zak houden.

        #18423909
        T_Astra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 February 2021

          Hoi, de reviesie/reparatie van de geluid uit de bak was voor garantie, dus dat kostte me niets, maar 600 voor alleen de onderdelen van de koppelings-set, vond ik ook duur, of is dat normale prijs bij deze auto’s?

          #18424073
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            ik heb geen idee wat ze er allemaal bij vervangen dus de prijs kan ik zo geen oordeel over geven, maar na 95K een koppeling vervangen is normaal gesproken onzin.

            #18424121
            T_Astra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 February 2021

              De astra is weer terug, zonder bijgeluiden dus nu lekker genieten. Als ze er een paar 100 euro vroegen had ik wel laten doen. maar als het niet nodig is laten zitten.

              #18424191
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                ja bij een paar honderd had ik het ook laten doen, de bak ligt er immers al af dus daar zitten de kosten niet.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.