Opel Astra gtc 1.6 sport

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra gtc 1.6 sport

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18517987
    Henkie123
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 March 2023

      Hallo beste mensen,

      Hierbij mijn eerste bericht hier. Ik heb afgelopen week mijn rijbewijs gehaald en ben op zoek naar mijn eerste autootje. Nu heb ik een leuke Opel astra gtc 1.6 sport gezien. Deze heeft echter al 250000 km gemaakt. Zelf zat ik te denken dit is misschien wat hoog (het is een benzine), maar de auto is wel onderhouden bij dezelfde garage en alles lijkt op tijd vervangen te zijn en hij heeft alle beurten gehad (onderhoudsboekje best compleet). Nu is de vraag eigenlijk aan jullie; wat zijn jullie ervaringen met zo’n auto en zou deze auto nog de moeite waard zijn voor 2900 euro? Ook ben ik benieuwd of eventuele onderhoudskosten duur zijn bij deze auto.

      Ik hoop op jullie reacties,

      Niels

      #18518275
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Prijs is prima, zou je nog zeker wel wat kilometers mee moeten kunnen rijden.

         

        Verkijk je er niet op, onderhoud kost geld.

        #18518280
        Henkie123
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 March 2023

          Heb hem gisteren gekocht! Zelfs nog €200 eraf kunnen krijgen. Waren klein beetje sceptisch omdat het niet helemaal duidelijk was wanneer de distributie riem is vervangen (stond nergens op) maar na een belletje naar de garage waar die altijd heen gaat kwamen we er achter dat die 20000km geleden is vervangen dus dat zat ook goed! Hoop er inderdaad nog ongeveer 2 jaar mee te kunnen rijden maar we gaan het zien.😁

          #18518782
          T_Astra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 February 2021

            Veel plezier met je nieuwe aanwinst. :good:

            #18518784
            Henkie123
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 March 2023

              Dankjewel komt goed hoor! Begin er al flink aan te wennen😁👍

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.