Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat is het zeker…helaas ik hoop dat ik een liefhebber weet te vinden op het forum.
@Kermitkiller wrote:
jemig peerke je hebt idd veel pech wat motoren aangaat das ook een zeldzaamheid :o
Nou dan dacht je alles gehad te hebben, eergisteren avond, kom thuis.. weer zonder oliedruk en geluid in mijn blok wat er niet hoort.
Nog geen 500 km gelopen.
:argue
31 juli 2012 om 11:07 In reactie op: Kleppendeksel ventilatie -> Onderdruk -> geen oliedruk? #18051547Niemand? :wtf
zometeen maar eens de bolide uit de garage rijden en op naar zennewijnen!
haha @ Gerry,
Heb vandaag mijn navigatie systeem zelf ge-update. Alleen tot mijn verbazing kan ik nergens “gratis” een nieuwe kaart vinden voor mijn systeem :P (Pioneer Avic F910BT). Dus mss toch nog maar de TomTom mee ;)
Morgen even wat puntjes op de i zetten zover mogelijk, we bellen morgen nog wel even gerry.
Heb er zin in om de andere forum leden eens te spreken.
Dat wordt genieten, eerste meeting met me Manta! haha :thumbup
We moeten inderdaad even kijken hoe we gaan rijden, volgens mij is de a2 bij zaltbommel gesloten in het weekend.
We hebben wel even contact voor die tijdJa Popke ik weet ook niet waar het aan ligt..
Vragen zijn er om beantwoord te worden he.
uhm, moet ik wel even nadenken, heb zo 1 2 3 even geen foto bij de hand. Maar bij het grote gat een grote rubbere stop erin gedaan. Beetje ingesneden zodat hij blijft zitten.
Kleine ontluchting gaat naar mijn gasklep
** EDIT:
Kleine ontluchting hebben we een aansluiting van een compressor stuk ingedraaid(ben even de naam kwijt). en afgedicht met dezelfde tape als je ook voor compressoren gebruikt
dan blijkt wel weer dat ik niet de enige pechvogel ben.. ik heb telkens problemen met mijn oliedruk gehad. Dit blok heeft het wat langer vol gehouden maar lijkt nu ook naar de !%^#41 te lopen. Dalijk een gereviseerde erin.. ben het echt spuug zat dat over lepelen telkens en niet betrouwbaar zijn van de auto
[rquote=1891639&tid=80042&author=Hulkie]Hij heeft een andere moter gekocht. De manta heeft een ander blok gekregen 2.0.
Dit blok loopt goed.
Afgelopen week heeft hij een andere moter erbij gekocht om die helemaal klaar te maken.
@babyblue. Wat is het probleem?? ik kan je ook helpen (manta staat nu thuis)[/rquote]Wat hij zegt:D
Het is maar goed Gerry dat ik hem opgepikt heb, gistere kwam ik van de snelweg af in Uden en mijn oliedruk begon weer te branden:swear:fy1.
Stond ik weer stil recht onder de afrit bij Eerde. Pa weer moeten bellen en naar huis gesleept. Blok loopt weer beroerd dus ik ben het helemaal spuugzat. Ga die andere motor weg brengen, even uit elkaar laten gooien en terug in elkaar zetten zodat het in orde is.
En zo tobben we maar voort.
De 5bak getrag die heeft ook een kortere pook / slag toch? die bevalt mij prima vergeleken met de standaard 4 bak
jep daar ben ik het mee eens, ik heb mijn pook ook naar voren laten komen en de tunnel aangepast.
Maar volgens mij wil hij zoveel mogelijk origineel houden.
HEy dat ziet er netjes uit! Valt niet tegen qua ruimte ofwel? Misschien ben je wel een trendsetter voor meerdere hier op het forum.
Hou je een beetje bij wat het je nu kost en wat je nu precies gebruikt om het blok over te lepelen?
Prima bezig kerel!
Keep us updated :D
maakt niet wat voor foto’s , foto geil zijn we toch :D:angel
[rquote=1812536&tid=138021&author=henk 400rr]Dan ben je de enigste, normaal gesproken kan dat niet.
De enigste keer dat de motor draait met de 9 volt aansluiting is op het moment dat je de startmotor bekrachtigd met je sleutel, zodra je de sleutel loslaat slaat de motor gelijk af, zou je de sleutel beet houden daan draait je startmotor ook mee, maar blijft de motor wel draaien.
Transparante kabel staat aangegeven in elk schema tot 1982 op de modellen waar geen magneetspoel ontsteking op zat, zit hij niet in je kabelboom tewijl hij d’r wel in zou moeten zitten, dan kan je kabelboom al een keer vervangen zijn of hij is d’r al uitgehaald.
Of er is wat aan de hand, maar wat dat dan is…[/rquote]
dit klopt voor 200%
Ja ik zou hem ook niet te lang aan de elementen over laten, misschien roest grof weg schuren waar mogelijk is en even afsluiten zodat het niet verder werkt?
hee Kevin!
Ben heel benieuwd wat de vorderingen zijn, en ook nieuwsgierig naar wat je nog tegen gaat komen.
Veel succes! Blijf er aan werken! :D
En wees zuinig op dat dakje!!:wub
Nou asco, ik begrijp wel wat je bedoeld!
Maar ik heb 4 weken niet op het opel forum gekeken, en dit is het eerste topic wat ik check ;)
Keep it up, het word dadelijk alleen maar mooier als het op gang komt
12 december 2010 om 10:10 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373055hohhh dat is genieten. 2 dagen die kiet in en eruit komen met een gruwelijk afgesteld beest.king:king:
Owja en veel Kilo watjes opwekken :D
11 december 2010 om 19:19 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373049Bierflesje gespot :D
Ziet er netjes uit!!
poeh dat is kort dag maat!
Heb je alles klaar liggen zodat je het er zo op kunt schroeven?:D
Wat voor motor heb je nu? Is dat een N/E/S?
er is iig schade aanwezig, en de tigra’s of andere opeltjes kun je kopen in de “vondst”:P
-
AuteurBerichten