Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Was dat vroeger niet een optie op de Ascona c?Zo’n elektromagnetische sluiting?
7 augustus 2015 om 12:04 In reactie op: Calibra 3.0V6 Iceland ,06-2017 Update op komst p.4 #18292596@Vannos wrote:
@opelremco wrote:
Wat was dat voor vreemd gat wat je gerepareerd hebt.rotterij??
denk dat dat te verklaren is ( misschien aan de kilometerstand ) Dat op die plek het een soort van gezand straalt is maar dan is roest vorm. Door zand, modder, grint op de wegen. heb nog niet eerder daar een gat gezien, Maar het is weer dicht nu :)
:thumb
6 augustus 2015 om 20:30 In reactie op: Calibra 3.0V6 Iceland ,06-2017 Update op komst p.4 #18292592Wat was dat voor vreemd gat wat je gerepareerd hebt.rotterij??
3 augustus 2015 om 19:52 In reactie op: Calibra 3.0V6 Iceland ,06-2017 Update op komst p.4 #18292582Mooie wagen!!Veel fijne kilometers!
Mooie wagen,Wim!! :thumbup
26 juni 2015 om 18:44 In reactie op: correcte emblemen achterzijde ( volgende vraag; locatie? ) #18286108Velgen zijn ook 1e generatie. :jerry
Voor 100 euro heb je een kaal blok zonder bak.
asconahobbyist wrote:Vandaag ook weer nuttig bezig geweest met de Cali.
Al een tijdje zat ik niet echt lekker in de cali,bestuurdersstoel was niet helemaal top meer,en ik heb nogal een lastige rug (vrouwlief had nergens last van),dus op Marktplaats een stoffen interieur gevonden en voor een klein prijsje opgehaald (stom toevallig bij ruben de bruijn,een paar posts hierboven heeft hij leer in zn cali gezet,ik heb nu dus zijn stoffen interieur :jerry )
Is een wel ander stofje,ik had een DTM interieur erin zitten,maar het zit voor mij een stuk beter.
Met het hele interieur eruit meteen even de puinzooi van 19 jaar opgestofzogen,dus het barrel is weer schoon en fris vanbinnen.
Tevens met de panelen naast de achterbank eruit kon ik mooi even de achterschermen van binnen bekijken,die zijn compleet roestvrij,dus erg blij dat het een Fins fabrikaat is :thumbup
Let even op de vossenstaart!!! :jerryGister het DTM interieur bij Patrick opgehaald.Dat het bier je maar mag smaken,Patrick. :thumb :thumb
Goed bezig Patrick!
Lekker gevoel als ie dr weer lekker fris bijstaat. :thumb8 februari 2015 om 20:48 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17473049Jammer.Zo’n uitgebreid verslag scheelde mensen met dezelfde plannen een hoop tijd.
4 februari 2015 om 21:36 In reactie op: Opeltreffen.nl organiseert een onderdelenmarkt: 13 december #18261766Prima idee!
@PeterNoFear wrote:
Er zat een 5-bak C355 achter mijn 16s, veels te hoge toeren.
Net omgebouwd naar W372, met een grote koppeling.
Stukken beter, morgen inbouwen en ook drekt maar verlagen!Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Dit betreft een F-16 W372 neem ik aan?
Wat zijn je ervaringen met deze combinatie,1.8E met deze bak?Mooie wagen!! :thumb
Die buizen lopen idd naar de achterkant.Voor de passagiers achter.
En wederom goed bezig. :thumb
Heb mn Calibra ook een paar jaar geschorst gehad vanwege onkosten die ik even niet kon ophoesten.
En ook bij vlagen het gevoel gehad van,ik doe hem weg.
Maar toch verstandig geworden en de wagen weer up to date gebracht.Nu word hij dagelijks gebruikt.En met groot plezier gereden.Naderhand blij dat ik hem niet weg heb gedaan.4 januari 2015 om 15:00 In reactie op: PVG (proces verbaal van goedkeuring)/typegoedkeuring #18242079Gefeliciteerd!! :thumb
Soms ben ik toch wel blij dat ik in Nederland woon.
Achter de zekeringdrager in de zekeringkast zit nog een relaisdrager.Zit wel in een kut hoekje.
Toevallig de Tigra van dicky gekocht?
Achteras van een vectra-a 2.0 liter zou ook moeten kunnen passen.
Da’s de motor.Is het een Dtm edition,keke rosberg edition,special edition,color edition……..
Wat voor uitvoering is je Calibra?
Die Cali is ook al redelijk kaal.
Volgens berichten in de media worden ze waarschijnlijk overgenomen door dezelfde partij die ook de dealer in Leeuwarden heeft overgenomen.
De service bij de siton hier in Drachten liet wel te wensen over.Weinig wil om zich in te zetten voor oudere auto’s.
:thumb Netjes geworden!!
Goeie tip!!Heb deze vraag al eens bij de RDW gesteld.Zo lang het oude kenteken nog bekend is en het chassisnummer in de auto zit,kan je de auto na aanmelding van sloop nog weer op kenteken zetten.Ook als alle papieren al zijn opgestuurd en de auto is afgemeld.
Wou toen een chassis van een Ascona-c kopen.Deze was al afgemeld en de papieren opgestuurd.Kreeg toen de stalling niet rond.Dan nog kan je de auto wel in z’n geheel verkopen.Nieuwe pappieren en kenteken zijn makkelijk en redelijk goedkoop aan te vragen.
-
AuteurBerichten