v6 houden of verkopen

Forumindex Forums Modellen Calibra v6 houden of verkopen

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270003
    mad1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 January 2015

      goedendag allemaal .

      ik heb nog een best leuke calibra staan , met wat voorschade ( motorkap bumper lampen ) en heb inmiddels wat spullen gekocht behalve een motorkap dan . nu zit ik eigenlijk met een probleem ,,,,, verkopen of toch te houden . probleem is dat ik er echt geen tijd voor heb om hem op te knapen omdat ik geen er garage voor heb , anders was de keuze simpel zat geweest , maar hij staat inmiddels al 4 jaar gestalt en geschorst !!!!!!!!
      en ik word ook niet jonger op dus weet ik eigenlijk niet of het in mijn situatie verstandig is om hem bv nog een paar jaar in de staling te laten,of te verkoopen ????? wat vinden jullie ,,, even wat feiten over deze calibra

      ik heb hem in 2000 gekocht van de eerste eigenaar met 27000 op de teller , (en er staat nu ongeveer 110000 op )
      op onderhoud heb ik ook niet bezuinigt , is allemaal uitgevoerd bij de dealer die hem heb afgeleverd ,hier in Barendrecht,
      ik heb 1 keer een probleem met me dynamo gehad (en gelijk vervangen )voor rest helemaal nix nooit geen problemen mee gehad .
      en als er dan wat vervangen moest worden werd dat gelijk ge upgrade naar wat beters ,denk aan uitlaat remmen onderstel enz
      heb hem nog in 2003 of zo laaten chipen door dvv of zo in limburg ( ik denk dat oldskool opelfreeks hem nog wel kennen hij had toen de zelfde v6}
      ook heeft deze wagen nog nooit een wasstraat gezien , poetsen/wassen deed ik altijd op het gemak voor de deur .
      ik heb deze wagen dus al een tijdje en de sentimentele waarde leg best hoog .
      hij staat nu dus gestalt wat me 350 per jaar kost , dus dat valt ook best mee.
      dus wat vinden jullie ,,,,, lekker laten staan totdat ik er ooit weer eens tijd voor heb ,,,, of misschien toch een nieuwe eigenaar voor zoeken
      ik weet het ff echt niet meer , hier een paar photos

      gr mark


      #18268646
      Maurice89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 October 2009

        Ik zeg houden, als de auto wat schade heeft betalen ze er niet echt veel voor. Opknappen en dan eventueel verkopen.

        Denk dat je wel spijt krijgt als je de auto weg gaat doen.
        Heb je foto’s van de schade?

        En wat zou je eventueel voor de auto vragen.

        #18268647
        mad1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 January 2015

          hee Maurice heb ik niet een jaar of 3 geleden bijna een motorkap van jou gekocht , ik geloof dat die net weg was of zo ??????

          ik zeg ook houden ,,,,,,,,, maar dat zij ik jaren geleden ook , dat is dan ook gelijk het probleem ,,,, en dan !!!!!!! ben je ineens een paar jaar veder ,
          en gewoon geen tijd om er wat aan te doen ( wat ik zelf ook dood zonde vind)

          in goede staat leveren ze al weinig op , en met schade al helemaal niet nee ,,

          geen flauw idee wat hij moet opbrengen , heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht want ik zit weer in me jaarlijkse fase van , zal ik hem wegdoen of niet ????
          ivm het weer schorsen .
          zal ik ff op moeten zoeken foto’s van de schade ( staan nog ergens op een harde schijf ) maar ik denk als je hem zie , dat je zegt hee die heb ik al eens voorbij
          zien komen hier ,

          #18268648
          Maurice89
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2009

            Haha om het jaar of 2 jaar zeker :jerry En van de motorkap dat zou best dat zou best kunnen kloppen dat verhaal maar heb geen idee meer :angel

            #18268649
            Corsaliefhebber
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 February 2012

              Beste Mark

              Ik zou als het budget het toelaat de schade laten maken, zodat ze weer geheel netjes is.
              Als de staat verder nog zo is als op de foto,s is het wel een bewaar exemplaar.
              Ik zou dan toch kijken voor een caravan stalling of zoiets in de buurt als ze klaar is,
              Vaak is zoiets goed modelijk mits de auto niet/ of bijna niet gebruikt wordt.
              Dan een goede hoes erover en kun je er af en toe nog van genieten :)

              #18268650
              opelremco
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 August 2007

                Heb mn Calibra ook een paar jaar geschorst gehad vanwege onkosten die ik even niet kon ophoesten.
                En ook bij vlagen het gevoel gehad van,ik doe hem weg.
                Maar toch verstandig geworden en de wagen weer up to date gebracht.Nu word hij dagelijks gebruikt.En met groot plezier gereden.Naderhand blij dat ik hem niet weg heb gedaan.

                #18268651
                mad1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 January 2015

                  tja laten opknappen ,,,, daar ben ik al verschillende keren mee bezig geweest, maar het komt er steeds niet van
                  en als die eenmaal weer is opgeknapt ga ik er toch niet meer veel mee rijden , staan hier namelijk al 3 wagens voor de deur

                  oke opknappen en verkopen dan ,, voor tussen de 1500 en 2500 is die weer helemaal klaar zeggen verschillende spuiters ,,,

                  of verkopen zo als die nu is, maar hoeveel zou dat dan opleveren

                  #18268652
                  mad1
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 January 2015

                    hahaha kijk dit dan onderaan de pagina :wtf daar staan dus de schade foto’s

                    #18268653
                    Blackbull
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 July 2004
                      #18268654
                      remutr
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 August 2012

                        Die Calibra is nog zo mooi, die moet je laten opknappen.

                        Met schade krijg je van die mp bieders die je € 500,00 geven en die knappen hem dan ook op om door te verkopen. Gewoon € 2000 inversteren en lekker blijven rijden

                        #18268655
                        anoniem
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          gewoon weer opknappen, onderdelen kosten niet veel, iemand op zoeken die het geschikt kan doen.

                          een auto is niet zoveel waard als waar hij voor op MP staat maar als je hem al een tijd hebt is zoiets niet altijd in geld uit te drukken :angel
                          +je weet wat er aan deze mankeert en als je een koopt is het ook altijd maar afwachten

                          #18268656
                          mad1
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            12 January 2015

                            @Blackbull wrote:

                            Hier dus viewtopic.php?f=7&t=152257 ;)

                            ja die ,,,, wat gaat de tijd toch snel he

                            #18268657
                            petrolhead
                              Lid sinds:
                              13 August 2010

                              Deze youngtimer moet je houden, vooral icm deze motor of de turbo..
                              advertentiekosten kosten je bijna evenveel als wat je stalling kost, en je vangt er weinig voor.

                              #18268658
                              Maurice89
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                10 October 2009

                                Kunt hem ook via forum verkopen of autoscout of speurders.

                                Als je hem echt kwijt wilt laat maar weten

                                #18268659
                                mad1
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  12 January 2015

                                  oke mannen bedankt voor al de positieve reacties,,,,,, ga het ff allemaal laten bezinken en goed nadenken wat ik ermee ga doen
                                  maar als ik besluit hem te verkopen ,,,, wat zou dan een schappelijke vraagprijs zijn

                                  #18268660
                                  Maurice89
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 October 2009

                                    Met die schade gok ik 500a1000 max mij lijkt als je de auto maakt dat je 2a2500 moet halen kwa staat van de auto

                                    #18268661
                                    mad1
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      12 January 2015

                                      wow ,,, oke met schade begrijp ik het nog wel ja, 500 a 1000 euro ( al vind ik dat ook niet echt een vetpot voor de onderdelen en de rest van de staat van de auto zelf )

                                      maar wat me eigenlijk wel tegenvalt, is de waarde van eentje die in goede staat is ( in het algemeen dan bedoel ik ) ik had wel gedacht dat het wel wat meer zou zijn ????

                                      best raar als ik bedenk dat ik de laatste 2 jaar voor over de 20,000 euro aan me huidige auto verspijkert heb

                                      oke ik denk dat ik hem nog maar ff hou, want hij kost op jaar basis toch niks ,,, en wat ik al eerder zei , de sentimentele waarde is in dit geval best hoog ,,,

                                      ff maar gelijk een kleine oproep ,,,, zijn er hier mensen die bv iemand kennen ( of zelf ) dit project zouden willen doen , en ik bedoel dus alles
                                      en bij mij een prijs kunnen neerleggen ,,,,,,,,, want ik heb er en geen plek en geen tijd voor

                                    17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.