Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
defineer redelijk snel haha , denk je dat ze onder de 9 sec aan de 100 zitten , want dat wil ik eigenlijk wel :angel
Heb al meerdere filmpjes gekeken op youtube en sommige komen zelfs op 8 sec uit , maarja dat is op film :P
verder vroeg ik me af of er ookspullen voor te vinden zijn zoals verlagings veren of schroefsetje en spaghetti
spruitstukje.tot de 100 kmph vind ik prima , daar gaat het mij het meest om want ik ben zelf niet zo een snelheids duivel die veel boven de 150 rijd.. vind het zelf leuker als hij beetje rap optrekt. Hebben ze eigenlijk stuurbekrachtiging ?
maar is de 16v dan niet een stuk sneller :P , scheelt 35 pk dat merk je wel volgens mij haha
Is de 2.0 8v sneller dan een corsa a gsi of is hij daarmee te vergelijken ?1 op 15 zou wel ideaal zijn haha , maar aangezien ik ook bijna alleen maar 8v tegen kom zal het er eerder zo een worden.
Hoeveel pk heeft een 8vtje en zijn ze verder precies hetzelfde als een 16v kwa intrieur en extrieur ? of zit daar ook nog
verschil in want ik wil liefst wel zo een digitaal dash :wubbedankt voor de sneller reacties,
1:12 is dus eigenlijk de max ? is dit dan op de snelweg of binnendoor ?
Ik heb al lopen zoeken op marktplaats en kom eigenlijk alleen maar 8v tegen… zit er verschil in pk of is het puur een paar extra kleppen ?
Is een 16 v niet zuiniger dan een 8v en wat bedoel je met onderhoudskosten , gaat een 16v sneller kapot of moet je gewoon vaker de vloeistoffen bijvullen ofzo haha sorry voor de noob vragen hoor :PIk moet eerst nog me saxo kwijt maar ik heb wel interesse in een paar foto’s van je kadett
ik ben best handig , en doe wel meer dingen aan me auto. maar de zuigers heb ik nog nooit uit zo een klauw gehaald. maar ik denk dat het me wel moet lukken. ik heb even rondgezocht op google en zag dat het er best makkelijk uit zag.
alleen wil ik even controleren of het echt nodig is.
gisteren heb ik er een halve bus remreiniger op leegespoten en hij is nog niet vast geslagen.
mijn remblokken zijn nog 5 mm dik ofzo dus ik denk dat deze ook aan vervanging toezijn.
zou het ook kunnen dat hij is blijven hangen omdat de blokken bijna op zijn ?bedankt voor alle informatie !
dus ik moet eerst even kijken of ik de zuigers met een tang kan terug buigen ?
als dit gewoon gemakkelijk gaat ligt het probleem dan ergens anders ?kan ik die zuigers er gewoon uit trekken met een tang ?
gaan ze er makkelijk terug in ?ik heb de klauw flink ingespoten met remreiniger , hij loopt nu niet meer aan. net een test rondje gedaan en hij sloeg niet vast.
de blokken ga ik we z.s.m vervangen. Er zitten nu klauwen en schijven op van een calibra, maar ik weet niet welke blokken hierbij horen.
heeft iemand een website met remblokken voor een calibra ?ik heb zelf even gezocht via google, maar ik kan kiezen uit 2.0, 20 16v etc.
zijn de blokken van een 2.0 en 2.0 16v hetzelfde ?
Op mijn schijven zitten ook groeven trouwens mischien dat iemand weet welke blokken hierbij horen.ook heb ik even de rand van de schijf nagemeten en deze is 0.7 mm diep. dus volgens mij is dit nog goed
ik heb er gewoon 2 lagen panty’s overheen getrokken :angel
werkt perfect hahaja dat is ook waar , maar normaal doe ik het eigenlijk helemaal niet (A)
dus dacht kom ze nu tegen voor zacht prijsje waarom niet ..merk je dat zo goed ja , mm nu ga ik toch twijfelen of ik ze er dan wel onder zal leggen
zouden ze eventueel wel passenpassen deze ook op een f13 bak van een corsa A ?
ja ze zijn afgesteld bij de keuring laatst maar dit heeft niet geholpen.. juist door mijn verlaging achter schijnen ze als het ware omhoog vooral als er mensen achterin zitten.Ook heb ik een zware subwoofer kist achterin liggen.
niemand ?
er zitten van die draaiknopjes achter op waarmee je de reflector kunt kantelen.Ik heb deze al op zijn verst stand gezet.
verder zit de lamp gewoon vast.Ik heb heb al geprobeerd om ringetjes aan de boven kant te plaatsen zodat de hele lamp wat meer naar voren kantelt,maar dit heeft maar minimaal effect. De lampen heb ik al gechecked :thumbupop marktplaats zag ik net dat iemand een paar verkocht, denk alleen wel dat deze gespoten zijn met van die spray.
okee ik ga dit morgen gelijk checken.
ik laat het je weten
alvast bedankt :)okee , dus het ligt niet aan me oliedruk zelf ofzo..
want verders loopt de motor gewoon helemaal goedokee , bedankt
hier mijn corsa :D
moet alleen nog een grill in
greetz
alleen me stationair is nog wel zwakjes, maar misschien komt het door het warme weer :P
en af en toe doe de olie druk meter nog raar dat hij stottert of dat hij heel erg schommelt
heeft dit een betekenis of ligt dit gewoon aan het metertje ?haha , heb het probleem gevonden , er zat een scheur in de lucht slang van de massa meter naar de gas klep
heb deze vervangen en rijd weer goed :Phoop dat dit het was ,
inieder geval bedankt voor het meedenken
ik heb nog geen compressie meter kunnen regelen ,
maar de auto schokt ook tijdens het rijden,
en als ik me stappen motor lostrek merk ik geen verschil , kan dit het ook zijn ?alvast bedankt
hey , ik heb hetzelfde probleem als jou gehad,
bij mij was het brandstof relais kapot , deze bleef hangen ,
daardoor wou hij ook niet starten , mischien is dit het wel -
AuteurBerichten