Vraagje over koplampen

Forumindex Forums Modellen Corsa Vraagje over koplampen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226562
    nova07
      Lid sinds:
      31 January 2010

      hey,

      ik heb een vraagje over me koplampen, sinds ik me corsa heb verlaagt schijnen me koplampen egt recht vooruit. Eers had ik me auto alleen aan de voorkant verlaagd en toen schenen de lampen gewoon netjes op de weg. Sinds ik hem achter heb verlaagd schijnen de lichten een stuk meer omhoog.. hierdoor schijn ik precies bij de mensen voor me in de achteruitkijkspiegel en zie ik de hele auto van binnen oplichten :P

      ik heb de lampen al helemaal op hun uiterst naar beneden gedraait, athans die chromen platen die je met die draaiknopjes achter op de lamp kunt afstellen.

      heeft er iemand mischien nog een idee om de lampen op de weg te laten schijnen..

      oja ik heb trouwens een corsa A gsi uit 92

      alvast bedank :D

      #17736149
      Nick-C20XE
        Lid sinds:
        6 August 2010

        Meestal zitten er toch wel een soort van plastic imbus “boutjes” in auto’s als je de lampen versteld.
        heb zelf geen corsa A gezien en hoe dat dat zit dus ik ken het chromen plaatje geval niet maar je moet het naar mijn weten gewoon goed kunnen zetten.
        Misschien een beetje aan je reflector wiebelen of kijken of de lampen er wel 100% goed in zitten kan ook wel eens helpen.

        #17736150
        nova07
          Lid sinds:
          31 January 2010

          er zitten van die draaiknopjes achter op waarmee je de reflector kunt kantelen.Ik heb deze al op zijn verst stand gezet.
          verder zit de lamp gewoon vast.Ik heb heb al geprobeerd om ringetjes aan de boven kant te plaatsen zodat de hele lamp wat meer naar voren kantelt,maar dit heeft maar minimaal effect. De lampen heb ik al gechecked :thumbup

          #17736151
          nova07
            Lid sinds:
            31 January 2010

            niemand ?

            #17736152
            Corsa_GSi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Rij ff langs een werkplaats, die kunnen het zo voor je afstellen. Die hebben er ook een apparaat voor om te kijken of ze apk goed staan af gesteld.

              #17736153
              nova07
                Lid sinds:
                31 January 2010

                ja ze zijn afgesteld bij de keuring laatst maar dit heeft niet geholpen.. juist door mijn verlaging achter schijnen ze als het ware omhoog vooral als er mensen achterin zitten.Ook heb ik een zware subwoofer kist achterin liggen.

                #17736154
                McKaamos
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 December 2009

                  Trek je koplampen er eens helemaal uit.
                  Onder de lampen vind je een plastic blokje waar een pootje van de lamp in valt. Misschien dat je daar wat mee kan doen (stukje afzaken, naar achter verplaatsen oid) om de lampen meer te kantelen.

                  #17736155
                  Corsa A GSI
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 December 2008

                    jaah zou koplampblokje kunnen zijn ?
                    en kan me voor stellen bij extreme verlaging achter dat de lampen naar boven schijnen mischien de 2 schroeven bovenop de koplamp ff losdraaien en dan naar voren trekken daarna de schroeven vast draaien kan iets helpen

                    succes

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.