zwarte achterlichten corsa a

Forumindex Forums Modellen Corsa zwarte achterlichten corsa a

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226160
    opelpower89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 September 2009

      heey iedereen

      ik zoek zwarte achterlichten voor mijn corsa tr

      weet iemand waar ik deze kan bestellen of van daan kan toveren???

      gr mike

      #17731346
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        als ze het zelde zijn als een gewone corsa weet ik er misschien nog wel een paar voor je

        #17731347
        crossagek
          Lid sinds:
          13 January 2005

          achterlichten van de TR , sedan en hatchback zijn allemaal gelijk dus ik denk dat dit je zoektocht al wat makkelijker gaat maken ;)

          #17731348
          nova07
            Lid sinds:
            31 January 2010

            op marktplaats zag ik net dat iemand een paar verkocht, denk alleen wel dat deze gespoten zijn met van die spray.

            #17731349
            MV
              Lid sinds:
              1 July 2004

              dit zijn geen echte, maar wel donkere

              http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/379235761-zwarte-achterlichten-a-corsa.html?return=eJxVjd1OwzAMhd9lUnq3Nj%2FtsrWqUAePwBV3WWPWqmkSJSkMEO%2BOowkJbuzvHB%2FbqmXt19zSLrZCnNpdBBXGqZtS8m1VLc6DLVcVluSNUimW1lRqS27vrIagwYCtMGP%2B6lEeyymt5uFmelbo2CdHxMCIOBssAz9QmpkjyyOSnpGyk7B%2Fzh4xvup4N302c35Ff7DbCmEec%2FiWbzLJDzyrD1T1qW5kjcrFfJEX8xX%2Fe7%2F1tPAuptFp6J%2BDsvFNKbMn%2FJFwetnCFVaAmCCgRcFiWcB7A%2BGybSHdYy8K15LShXonzZlJUZPmCYli6xmVQvxOGP03qVmz675%2FAOuXa3o%3D&fta=eNqFlEuLHDcQx7%2FK0Ic9eUGlt9TsIY%2BLIcklJocYs%2BhRWg%2FumWm6e9bjLPPdI5VmIRAvvv0olar%2B%2F9IjeONfVm%2F9cF6mx%2BcwrcO4enDCD5fpAe7y%2BrCdPIwTeK4ZGyfujR3z3o%2FT5v%2FZz%2BNa8urHefNsPMz%2BeD7gsk%2FjdPEAhms%2BTt%2B8dFIZOZ7Wved3%2B6dadZ7PD%2BxuPq1bOmV8%2BLCE4%2FocwnT%2FbhfPyxMeENcNl%2FsdHndfcJ4nXOL5vGzvdn%2BHmrqFfBe%2BfgQj5KeP7NMDMCNEjwC7RSSo5kT6YQ5POIz7amL11dY%2Bk0XHqmfgKAVIewEdhFExE%2BicCoGQhpZ4cREbAIMkO7DcwJXktCNwOROEEoIlCDlCh4SRQGatGziugmpgUWt2AVmcrRYoEjEZAsEVRTTqXDowTks6olQdYkKCAL2gBlVyB5nhBoa2q1Ks7pCAE2DKJFVl0D0nIlMdnAsEopSeLGyigtJmTktS6j4EIXJODbgsmpxCiUhSIZsuDHhuTrVjEHsLBhZbZVuqv6bZYhS22bG5euYdkk0EkHmPMHyFRJUrBFE6WEYQTVatl7XRyUAARrbTsSYHpIImKaQlwwNptjojGbRVkaPKWhhLvRRybIOyHEzRHRSdRQXu2hBqh2Qph0VOmiVkaVodUwtTL5MKgCNQmbXtJmhdWndjHBoCLfrojOalNDtGJReQQAq6kBW4TgSAhVqIJAUB59xRCw71cjaApqkBiyKUDiwAQb2aPVJzeYek2nZduBOhg4yRAGLskXpw0AGUJWCoeoTVS9EAS6E7X8Fo00EU14Fhz6nn3SP1tJH%2Bnfo%2Bt9Mc8vo44fFp%2B%2Fz6bp0fDuHy2J5yfb3Z8xrjfghfhzFUeKlZ9TOoTL9ZXXn%2F6%2B31t3hD5YffQsTpxr%2FXf4cYwA8%2Fh%2FQFj%2FmPcOgq2G19d5rx%2BKrrp21b9vG84Ydvc0%2Fzgxi6tj9Py%2Fb%2BmPEydF3AGmg%2F%2FBWmc1McanYVyXpz%2Bq%2BG8dq7Uw5p%2B1%2FiL6dlDTXx2vwB%2B76%2F3uy%2F%2FkA1SVXT7lRFLRnftCqasfN2ur8l1qnv7nfrd%2Fa%2BMQF4YwL8RxOg%2F%2FkHE6A1XKZ9%2Brztj09tENd%2B7s8tj%2FmX6%2FVfamL1cA%3D%3D&fta_ind=11&fs=1#photo&thumb_click=1

              #17731350
              opelpower89
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 September 2009

                Dat ze hetzelfde zijn als de hatch back wist ik ik zoek echte zwarte dus geen gespoten deze moeten toch wel ergens te bestellen zijn ofzo ?

                #17731351
                mantarobin
                  Lid sinds:
                  4 July 2008

                  Moet je de duitse ebay in de gaten houden, daar bieden ze welleens gelazerde achterlichten aan..
                  Heb mijn achterlichten van de corsa helemaal rood gemaakt, met van die backlight spray moet eerlijk zeggen dat het erg netjes wordt!

                  Edit: http://cgi.ebay.de/TOP-schwarze-Ruckleuchten-Opel-Corsa-A-schwarz-NEU-/380150329412?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5882b9b044Edit:

                  Misschien zoiets? volgens de advertentie zijn ze niet gespoten of gelazerd maar echt zwart:thumbup

                  #17731352
                  BlackSapphire
                    Lid sinds:
                    4 July 2009

                    bij westuning verkopen ze die ook ;)

                    #17731353
                    opelpower89
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 September 2009

                      iedereen bedankt voor de info
                      heb net setje via mp gekocht

                      gr mike

                      #17731354
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        Toch niet die van Reyon Mulder?
                        http://link.marktplaats.nl/379881016

                        Zijn namelijk gespoten en hij is een oplichter.
                        Ben er zelf ook vanmiddag achter gekomen toen het pakket los ging!

                        #17731355
                        opelpower89
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 September 2009

                          ja hoezo had jij ze ook gekocht dan ? dat is shit heb het geld al over gemaakt

                          #17731356
                          Anoniem
                            Lid sinds:
                            1 January 1970

                            Ow ow ow.
                            Zou hem maar een mailtje sturen!

                            #17731357
                            soepkiepe
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              10 August 2010

                              origineel gepost door opelpower89
                              ja hoezo had jij ze ook gekocht dan ? dat is shit heb het geld al over gemaakt

                              als goed is kan je binnen 24 uur of zo via de bank het geld nog weer terug laten boeken.

                              ik ben ook al met hem aant mailen geweest over die lampen

                              #17731358
                              opelpower89
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                9 September 2009

                                ow hoe moet dat terug boeken dan ? heb ing bank??
                                weet jij dat

                                #17731359
                                Anoniem
                                  Lid sinds:
                                  1 January 1970

                                  Ik zou, als ik jou was, de beste jongen even bellen.
                                  Heb net met hem zitten mailen, maar hij ontwijkt elke vorm van tegemoetkoming.

                                  #17731360
                                  soepkiepe
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 August 2010

                                    ik rabo als ik iets terug geboekt willen hebben (waaronder bijvoorbeeld auto incassos) dan bel ik er heen en doen hun dat.. ja k weet het de bank is inmiddels dicht :P ma als ik jou was zou ik morgen even een belletje doen, dit moet namelijk wel mogelijk zijn of ik moet mij heel sterk vergissen.. bij auto incassos lukt het iig wel.

                                    #17731361
                                    corsaboy
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      automatische incasso kun je storneren.
                                      Maar een bedrag wat je zelf overmaakt niet.

                                      Hoef je niet achteraan te bellen.
                                      Kijk maar eens op die oplichtings forums..

                                      Dat is echt onmogelijk. Je hebt zelf dat bedrag overgemaakt en moet het met de ontvanger regelen.
                                      Beetje krom dat dit nog steeds zo is in NL.

                                      Is natuurlijk ook een beetje bescherming tegen bepaalde zaken.
                                      Probeer zoveel mogelijk zaken op ebay en marktplaats af te handelen via paypal..

                                      Ben je in ieder geval gedekt tot een paar honderd euro..

                                      #17731362
                                      soepkiepe
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        10 August 2010

                                        ik doe meestal anders op marktplaats anders.
                                        ik overleg altijd dat ik de helft vooruit betaal en de andere helft waneer ik het binnen heb, willen ze dit niet gok ik het er niet op, en anders doe ik het onder rembours

                                        #17731363
                                        opelpower89
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          9 September 2009

                                          bedankt voor de info corsaboy

                                          mja dan heb ik maar 35 euro aan me kont hangen
                                          beter dan heel veel
                                          weet ik beter voor de volgende x
                                          gr mike

                                          #17731364
                                          Jovinkje85
                                            Lid sinds:
                                            21 September 2010

                                            Hallo ik ben de jongen waar jullie het zo volmondig over hebben … Met de zwarte achterlichten
                                            ik zal jullie het hele verhaal vertellen en daarna denkt ieder zijn eigen er maar van…

                                            ik kocht mijn eerste a corsa koning terijkking: daar volgde al gauw een 2de a corsa maar die bleek een setje zwarte achter lichten te hebben maar om dat ik het toch mooier vind dat het orgineel blijft heb ik dus besloten om ze te verkopen dus ik zet ze mp en krijg al snel een koper (steven_stepje)

                                            die vraagt mij LET OP!!!

                                            Steven: zijn de lampen gespoten ?
                                            Reyon : dat zou ik niet weten om dat ik er geen verstand van heb en ik dat niet kan beoordelen hoe ze er uit moeten zien
                                            Steven: okey ik maak het geld over
                                            Reyon : okey
                                            Steven krijgt netjes het pakketje binnen en schelt mij dan uit voor oplichter en wil zn geld terug en dat ik alleen maar mensen oplicht en zegt hij dat ik heb gezegt dat het orginele lampen zijn terwijl ik de mails er op na kan lezen dat ik dat nooit gezegt heb

                                            en nu mij hier een beetje zwart zitten maken

                                            ik ben een dood normale jongen die zn lampen wou verkopen en er geen donder verstand van te hebben
                                            en nu dus zo naar de grondt worden gehaald

                                            wat ik al eerder tegen steven zei

                                            hoe kun je een verkoper iets verwijten terwijl hij zelf niet weet wat hij in huis heeft en dit ook te hebben gemeld bij steven en dus steven zegt van het geld is over gemaakt
                                            nou jah ik vind dit allemaal een beetje ver gaan ik heb nooit met een rare bedoeling iets willen verkopen of iemand willen oplichten steven heeft mij zelf benaderd en toch het geld overgemaakt terwijl ik gezegt heb dat ik niet weet of ze orgineel zijn of gespoten en dan wel zelf de risico nemen en dan later hier zitten uit huilen en mij dingen verwijten waar hij zelf de finger in de pap had maar goed ieder denkt nu zijn eigen er maar van maar mijn avond is goed verpest

                                            Groet Reyon

                                            #17731365
                                            MV
                                              Lid sinds:
                                              1 July 2004

                                              uhm beetje vreemd allemaal, dan geef ik je gelijk als iemand dit bij mij zou doen dan zou ik het niet eens meer opsturen zak dan maar in de :swear

                                              en vooral als je er zelf geen verstand van heb dan moet de “koper” een beslissing maken en dan niet gaan zeuren achteraf:hmmz

                                              + dat ik jouw advertentie ook in dit topic heb gezet en er duidelijk bij heb gezet dat het geen originele smoke achterlichten zijn…

                                              #17731366
                                              Anoniem
                                                Lid sinds:
                                                1 January 1970

                                                Ik vind het allemaal best.

                                                De beste jongen plaatst zijn zinnen op zon manier (in de mail) en het aantal mailtjes achter elkaar, dat het erg onoverzichtelijk en chaotisch wordt.
                                                Ook heb ik hem diverse malen gevraagd voor het versturen, en ik citeer: Mocht het zijn dat ze gespoten zijn, hoe lossen we dit dat op?

                                                Dan krijg je net zon pakket tekst als zijn opmerking hier, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet en dus geen antwoord krijgt op je vraag.

                                                Mij kan de 50euro niets meer schelen, die ik over zou hebben voor ori zwarte.
                                                Maar dat ik dus niet zomaar iemand kan vertrouwen op internet.

                                                Ik heb tot nu toe 8 jaar ervaring met aankopen op internet, dit is mijn eerste keer dat ik belazerd word.

                                                En M-V
                                                jou bericht had ik nog niet gezien voordat ik zaken met hem deed.

                                                Voor alle duidelijkheid.
                                                Ik maakte de doos los en zag het direct.
                                                Gespoten!
                                                Lak zit er dik op en er is niets dat kan zorgen voor twijfel.
                                                Zelfs iemand zonder corsa a ervaring kan dit zien!!!

                                                Daarom werd ik zo pissed en gun ik een ander mijn teleurstelling niet

                                                *edit* nu ik het verhaal van reyon eens terug lees,
                                                hij vertelde mij dat hij de lampen had gekocht op een bijeenkomst voor 100e.
                                                Hier zegt hij dat hij de set van zijn bestaande heeft gehaald.
                                                Hij plaatst tevens precies dezelfde advertentie terug op MP als waarop ik heb gereageerd.

                                                Vindt je het gek dat men dan anders over je gaan denken dan dat je wilt.

                                                Je wekt bij mij de indruk dat je het er om doet.
                                                Je manier van reageren, verkopen en denken (herhalen van je voorgaande acties, dus de advertentie opnieuw plaatsen)

                                                #17731367
                                                Jovinkje85
                                                  Lid sinds:
                                                  21 September 2010

                                                  nou ja je denkt er maar van wat je wil maar ik heb NOOIT tegen jou gezegt dat ze orgineel waren LET OP OOK IK CITEER NU

                                                  Steven:zegt: Ik vroeg me trouwens op het laatste moment nog af, zijn de lampen gespoten of van zich zelf zwart?

                                                  Reyon:zegt: eerlijk gezegt zou ik dit niet weten om dat ik niet weet hoe het er uit moet zien………….. en jullie hebben het over corsa ervaring maar dat heb ik totaal niet

                                                  en dat ook duidelijk aangegeven en dan later mij wel van alles voor de voeten gooien

                                                  je kan niet iemand anders aansprakelijk stellen waar je zelf een risico voor heb genomen

                                                  ben gewoon een jongen die 2 setjes lampen had warvan ik niet weet of ze gespoten zijn of orgineel ook in de mails aangegeven maar die wou ik dus verkopen om dat ik dus de orginele mooier vind maar goed laat mij maar lekker de gebeten hond zijn in jouw ogen (steven ) een oplichter maar als ik een oplichter was dan had ik wel gezegt jah zijn orgineel zwart en daar na nooit meer iets van me laten horen of je gewoon niks opsturen of je een doos met stenen sturen had ook gekund maar goed prettige dag verder

                                                  #17731368
                                                  Jovinkje85
                                                    Lid sinds:
                                                    21 September 2010

                                                    en je heb het trouwens over een auto show en een bij eenkomst
                                                    terwijl ik dat nooit gezegt of beweert heb tegen jou
                                                    wel heb ik gezegt dat ik 1 setje lampen ooit op een duitse auto markt heb gekocht want daar staan altijd van die kraampjes en daar heb ik ze ooit eens gekocht dus :vertag beter lezen vriend

                                                    #17731369
                                                    opelpower89
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      9 September 2009

                                                      ik vind het leuk en aardig
                                                      heb duidelijk nog eens gevraagd of hij even kan kijken of er gm in het glas staat
                                                      (zo moeilijk kan dit niet zijn kan iedereen met lees ervaring) staat dit erin hoef ik ze niet
                                                      staat het er niet in mag hij ze gwoon opsturen

                                                      geef hem voordeel van de twijfel
                                                      gr mike

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 32)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.