Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Beste Piet,
Vandaag in de mail gekeken en niks kunnen vinden onder uw naam, wellicht iets verkeerd gegaan….
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag. (gelieve dan te bellen of emailen daar ik zelden tot nooit meer op het Opel forum zit)
Fijne jaarwisseling.
Met vriendelijke groet, mit freundlichen Grüßen, with kind regards,
Achterasrevisie
Achterasrevisie.nl / Hinterachsenspezialist.de / Rear-axle-repair.com
Danny Sohns
De Singel 33
7722 RR Dalfsen (NL)Telefoon: 0529 467648
Phone: +31529467648Deze is vrij eenvoudig om te wisselen met een andere pook. Tunnelbak eruit, pookhoes omhoog, veertjes versnellingspook eraf (als deze er nog aan zitten) C Clipje van de hardstalen pen eraf en dan die pen eruitschuiven, pak je zo de hele pook eruit.
0529-467648 is ons telefoonnummer, vanaf 02-01-2019 zijn we weer geopend
wellicht is er iets misgegaan in het mailverkeer.
fijne kerst nog! en een goede jaarwisseling. :dank-u:
Wanneer is dat mailtje verstuur dan naar achterasrevisie en onder welke naam ?
Gewoon openschroeven en goed opletten, heb je geen tekening nodig.
Nieuwe sperplaatjes erin en eventueel een upgrade door je ramp (oploophoek) te veranderen.
achterasrevisie.nl
@2000 wrote:
@rickfromlimburg wrote:
Zojuist gemeten (ja met GPS) de mijne maakt 3700 toeren bij 120km/h. Best zonde van de nieuwe motor, en de brandstofmeter. 130 is dus nog meer toeren. Maar hoe duur zou dit ongeveer zijn, om dit in te laten bouwen, kben een student, en ik heb wel meetklokken en shims thuis liggen, maar ik weet er het fijne niet vanaf. Ik vrees dat dat een dure vervanging is. En wie van onze lieve forumleden weet nog een leuke 3.44 overbrenging te liggen? Misschien dat slijmen resultaat heeft XD
Even contact zoeken met achterasrevisie.nl. Ik vermoed dat het overzetten van het diff en revisie van het as (Want je bent toch bezig) snel richting de 1250 euro gaat.
Er zitten hier techneuten die het ook kunnen….maar wie ook weer?Gelieve eerst te informeren wat de kosten zijn alvorens bedragen te vermelden ;)
Een revisie is er al vanaf €700,- (das dus 550 minder :wub )Vr Gr. Achterasrevisie.nl
:wub :thumb :wors SUPER project, wat een doorzettingsvermogen en vooral snelheid waarmee je dit bouwt. Ga zo door!
Het kan zijn dat je tussenas te lang is, in de rallysport had men daar vroeger ook wel eens last van, bij hobbelig weggedrag blokkeerde de bak. Het zou jammer zijn als dat weer gebeurd.
@ThepoManta wrote:
Bedankt mannen!
Sorry voor de hele late reactie, school had weer voorrang etc…
Over 2 weken wordt het blok bij mij afgeleverd.
Heeft Danny de 24v Manta nog steeds? Dan breng ik die een bezoekje binnenkort.Groeten Theo!
Heb em nog steeds, maar heb jou nog niet gezien hier :agent
Hele as wisselen minder werk dan de steekassen eruit trekken :hmmz :hmmz :hmmz
Yep ik was daar. Het was een lange maar zeer gave dag. En een geweldige ervaring.
Binnenwerken achterassen Opel CIH zijn buiten de afmetingen om allemaal ”hetzelfde” Behalve Commodore (zeg maar de 6 cilinders) de 5 gaats assen. Uitzonderingen daargelaten maar die zijn toch dun gezaaid.
Klopt Mauscona, net gelezen en teruggemaild. Ik doe ze morgen op de bus
De steekassen zijn inderdaad bestemd voor een opel ascona b
Word speciaal op maat gemaakt naar wens van de klant. Dus helemaal nieuw!
Zeer geschikt voor motoren met veel vermogen. Rally rallycross circuitgebruik.
Past niet.
22 november 2013 om 22:00 In reactie op: Lengte Bilstein B6 Ascona-B2000 achter B46-0091/24-000918 ? #18194646Dit is de info wat ik ervan heb. Inbouwplaats achteras, gasdruk, enkelpijp, oog onderaan, pen bovenaan, Type 274/95
Gebruikersnr.: B46-0091
De B4’s die zitten ingedrukt in de doos.
4 oktober 2013 om 20:32 In reactie op: Rekord E1 met Mercedes E300 turbodiesel UPDATE 23-03 #18105379@ikdenman wrote:
zilvergrijze a manta in zwolle op de zwartewaterallee
Dat kan ik zijn geweest. Met GT/E Striping?
14 augustus 2013 om 21:01 In reactie op: Rekord E1 met Mercedes E300 turbodiesel UPDATE 23-03 #18105374[youtube:38ego8js]http://www.youtube.com/watch?v=lFFpBUlqyhs[/youtube:38ego8js]
Die grote ronde pot bij je schutbord is inderdaad een koolstoffilter voor je tankdampafzuiging. (die kan de vuilnisbak in)
Dat Delphi kastje onder je dualram afdekplaat is daar ook van. De slangetjes kunnen er gewoon af. laat wel de stekker erop want anders krijg je motorstoring.Voor wat betreft het starten en stationair lopen. Je lambda sonde heeft daar niks mee vandoen. Kijk eens of je BDP gever schoon is en goed werkt of een draadbreuk daarin.
Dank je,
Kwa veranderingen valt het wel mee.
Een bak uit een andere Mercedes en geen computer, alles mechanisch en lekker ouderwets. :wub
[youtube:p9i1os9j]http://www.youtube.com/watch?v=QIDgd_RFP3A[/youtube:p9i1os9j]
Inmiddels is ie ”bijna” klaar.
VW Polo koplampen kun je vrij eenvoudig pas maken, heb je meteen H4 en een veel heldere look. Bij de ascona lampen zit de reflector vrij ver van het glas af.
FF op de sloop zoeken, je moet wel het framepje erbij nemen, deze moet je dan iets verbuigen en je parkert em er zo in.
Succes
-
AuteurBerichten