Een "bekend" gezicht bij boucles de spa :)

Forumindex Forums Modellen Manta Een "bekend" gezicht bij boucles de spa :)

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264148
    Maartuh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 August 2004

      Gisteren naar de boucles de spa rally geweest in de ardennen, zie ik op de deelnemerlijst ineens een “bekende naam” van het opelforum staan.
      Heb ze een paar keer voorbij zien komen en dat ging goed hard :thumb

      Even een foto van een site linken (niet van mij) :)

      http://www.rallymedia.nl/images/2014/bouclesdespa/slides/Linde%201.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Leuk dat ze de manta eer hoog te houden, ben benieuwd of ze hoog geeindigd zijn

      #18218385
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        was al lang bekend op t forum dat henk mee zou doen

        chek z,n eigen topic en of site maar eens ;)

        #18218386
        henk 400rr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Ik weet niet precies waar we geëindigd zijn, maar we hadden veel straftijd, dat lag hem niet altijd aan ons, maar de organisatie communicatie onderling was niet echt formidabel te noemen.

          Hoofdzaak dat we meededen was voor de fun en “het meemaken van”, klasseringen en hoge klasseringen heeft ons niet zo bezig gehouden, ook is dat niet haalbaar tegenover de enorme rallyervaringen van veel deelnemers.

          We hebben ons verder goed vermaakt op de proeven en lekker gespeeld met de wagen.

          #18218387
          jethro
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 February 2008

            Heb net de Manta op motorsTV voorbij zien flitsen, met startnummer 21. :thumb :thumb

            #18218388
            Maartuh
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 August 2004

              Haha ja ik ben de laatste tijd wat minder actief hier dus had het niet gelezen, was wel verrast toen ik het programmaboekje las en henk400 op de deelnemerslijst zag :)

              Henk was het voor herhaling vatbaar of eens maar nooit meer?

              Het zag er iniedergeval gaaf uit, en qua snelheid deden jullie zo op het gezicht niets onder voor de andere legends rijders voor zover ik zag. Lijkt me wel moeilijk om een gemiddelde aan te houden inderdaad.
              Hoe gaat het trouwens met dat rijden tussen de proeven? Dat lijkt me wel een ellende, zo als toeschouwer lukt het me wel alles te vinden met de tomtom maar heb je die dan ook bij je in de rallyauto of kun je makkelijk achter andere deelnemers aanrijden?
              Is dat niet veel gestress en gehaast om op tijd overal aan te komen?

              #18218389
              jethro
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 February 2008

                Is dat niet veel gestress en gehaast om op tijd overal aan te komen?

                Wel ik denk dat henk400 daar inmiddels aan gewent is.
                Je weet het van te voren en daar stel je je op in.
                Het is ontspanning met een beetje spanning. ;)

                :thumb

                #18218390
                henk 400rr
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  Het is een erg leuke rally qua proeven en qua sfeer om te rijden, echt iets speciaals.

                  Het tijdschema was erg krap en ons nadeel was de taal, geen van ons team spreekt een woord Frans en dat maakt de uitdaging des te groter.

                  Voor de verbindingsroutes hadden we zaterdagmorgen pas de notes gekregen, normaal krijg je dat al van te voren zodat je met de verkenningen die route kan noteren, nu was het een enorme uitdaging voor de navigator om je ook op tijd op de proef te krijgen via de juiste route, petje af voor Marcel :thumb , die had het niet gemakkelijk dit weekend.

                  Maar de rally en de voorwaarden / omstandigheden waar je mee te maken had, daar is haast geen andere rally mee te vergelijken.

                  De ontspanning begint op de proef (gek genoeg misschien), lekker spelen met de wagen en je eigen ding doen.

                  Hieronder even een paar foto’s, er staat onderhand erg veel op de facebook pagina.

                  #18218391
                  Tech 1
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 February 2013

                    Ik was er zaterdagmorgen ook heen gereden samen met m’n broertje,was voor ons ook de eerste keer.
                    We hadden enorm genoten van al die mooie wagens,we hadden er een dagje uit van gemaakt, dus ik had niet zoveel gefotografeerd.
                    Helaas zaten ze net achter een Peugeot 205 T16,maar toch nog een paar plaatjes van de Manta gemaakt.
                    Ik heb geen facebook account dus zet ze hier maar bij.

                    #18218392
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      @henk 400rr wrote:

                      Het is een erg leuke rally qua proeven en qua sfeer om te rijden, echt iets speciaals.

                      Het tijdschema was erg krap en ons nadeel was de taal, geen van ons team spreekt een woord Frans en dat maakt de uitdaging des te groter.

                      Voor de verbindingsroutes hadden we zaterdagmorgen pas de notes gekregen, normaal krijg je dat al van te voren zodat je met de verkenningen die route kan noteren, nu was het een enorme uitdaging voor de navigator om je ook op tijd op de proef te krijgen via de juiste route, petje af voor Marcel :thumb , die had het niet gemakkelijk dit weekend.

                      Maar de rally en de voorwaarden / omstandigheden waar je mee te maken had, daar is haast geen andere rally mee te vergelijken.

                      De ontspanning begint op de proef (gek genoeg misschien), lekker spelen met de wagen en je eigen ding doen.

                      Hieronder even een paar foto’s, er staat onderhand erg veel op de facebook pagina.

                      deze laatste foto ::: he was danny ook in de pits :jerry :jerry

                      #18218393
                      henk 400rr
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Danny was ingelijfd in het monteursteam van Frank, maar in principe waren we tijdens die rally 1 team onder Frank met 2 wagens.

                        #18218394
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          vandaar de “schone” achterbumper :jerry :jerry :jerry

                          maar begrijp dat jullie het goed naar de zin hebben gehad :thumb :thumb
                          de pits kar ook naar verwachting voldaan ;) :thumb

                          #18218395
                          henk 400rr
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 June 2004

                            Jawel.

                            Van de kar niet zoveel als we van plan waren, het aggregaat ging al vlot in rook op (net motorisch nagekeken, brand de spoel op)

                            beetje mazzel / pechweekend, dus alles is vrij normaal gelopen. ;)

                            #18218396
                            henk 400rr
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              29 June 2004

                              Marcel heeft even een compilatie filmpje gemaakt op basis van de beelden die hij op internet vond :thumb hierin de (meeste) beelden van de Ascona 400 van Frank en ons.

                              http://www.youtube.com/watch?v=XNhJDdrGl0o&feature=youtu.be

                              Veel kijkplezier :thumb

                              #18218397
                              City
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                29 June 2004

                                Prachtig filmpje!! Jammer dat we niet zijn geweest ondanks dat we in de buurt waren.
                                Doe je het laatste weekend van september ook mee aan de East Belgian Rally (St-Vith)

                                Mvg Patrick

                                #18218398
                                henk 400rr
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  29 June 2004

                                  Dat weet ik nog niet, maar als dat zo is meld ik het wel.

                                  #18218399
                                  Manta 24V
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    8 September 2004

                                    Yep ik was daar. Het was een lange maar zeer gave dag. En een geweldige ervaring.

                                    #18218400
                                    arnold kadett
                                      Lid sinds:
                                      17 October 2010

                                      nice :thumb

                                    17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.