Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wij maakten ze vroeger zelf , volgens mij was dat toen een remdrukregelaar van een audi station.
daar maakten wij zelf een draaiknop op. misschien dat remcko dan nog wel weet.@louwe 16 klepper wrote:
heb eerlijk gezegd nog niet de originele as goed bekeken
dus je zou best gelijk kunnen hebben dat de naven niet 1op1 passen
maar dat ik de remmerij er wel onder krijg ben ik van overtuigd ;) :thumbwat niet past wordt gelast :thumb :jerry
dat die schijfremmen eronder komen ben ik wel van overtuigd. :thumbup
misschien dat je de rem druk kan oplossen met een verstelbare remdruk regelaar.
dat deden wij vroeger ook met de race manta.http://www.dutchpowertrading.nl/remmen/remdrukregelaar/tilton-remdruk-regelaar-draaiknop” onclick=”window.open(this.href);return false;
vandaag de kadett gt/e caravan in het echt gezien , en ziet er leuk uit. :thumbup
dat ziet er weer mooi uit. :thumbup
dat ziet er weer strak uit.
@Cobus wrote:
Zit gedeelte:
Breed circa 125 Cm
Diepte circa 47 Cm
Dikte circa 12 CmRugleuning:
Breedte circa 125 Cm
Hoogte circa 57 Cm
Hoogte met hoofdsteun links en rechts circa 76 Cm
Hoogte met midden hoofdsteun circa 60 Cm
Dikte circa 13 CmIk hoop dat je hier wat mee kunt.
bedankt ik denk dat ik hier wel wat mee kan.
Hier nog een paar foto,s van de onderdelenbeurs :thumbup
13 oktober 2015 om 21:41 In reactie op: het wie zoekt? wie neemt wat mee onderdelenbeurs tolbert #18298361Hier nog een paar foto,s van de onderdelenbeurs :thumbup
@sylvester1 wrote:
Breedbouw blijft super. Zover ik weet is er nog maar een originele a1 in nederland.
En staat in heteren :D
Voor vragen kan je berichten.een kennis van mij heeft originele witte. dus zijn er 2 in nederland.
ik heb nog wel een beugel en een reservewiel van een zafira A te koop.
De auto staat al bij de garage , kan er helaas zelf niks meer mee doen.
Maar het is echt de turbo die lawaai maakt. De monteur heeft de luchtfilterslang los gehaalt en toen konden wij heel duidelijk horen waar het geluid vandaan kwam. Ook hebben wij alle slangen na gekeken maar dat was allemaal goed.Dat is een mooie ascona. :thumbup
ik heb 2 jaar geleden ook een kapotte airco leiding gehad en toen koste een nieuwe leiding ook ongeveer €350,00 ex montage bij de opel .
ik ben toen bij een airco boer geweest en die heeft toen een nieuw stukje leiding er tussen geperst. koste toen ongeveer €225,00 voor reparatie en vullen.ik denk dat je achterste zijramen lek zijn , dat heb ik zelf ook al bij 2 astra station gehad.
er zit te veel verschil in de maat banden.
standard zit er 195-60-15 of 205-50-16
dan moet je met de opc velgen banden maat 205-45-17 hebben anders is de rolomtrek te groot.
dan wijkt je km te veel af.Heb het zelf ook een keer meegemaakt. Ik heb toen het achterlicht eruit geslagen en kon er toen met zo, n grijper de sleutels pakken. Kost je alleen wel een andere achterlicht.
Carfit Groningen
gewoon met een dopsleutel die bedoelt is voor een lambdasonde .
@Opeltje17 wrote:
Ja subframe moet weg, is een paar uur werk op een twee koloms brug.
die twee koloms brug is geen probleem. maar moet het subframe er helemaal onderweg?
die slot plaat is wel los te koop. of anders op de sloop er een uitboren en er weer in lassen.
ik weet niet hoe erg de schade is, maar bij front schade is er vaak meer aan de hand dan alleen de motorkap en de bumper vervangen.
vaak als het slotplaat naar binnen is gedrukt dan zijn de schermen een naar buiten gedrukt, dit zie je vaak pas als je de motorkap monteert. dan kloppen de naden niet meer. ook zijn dan vaak de motorkap scharnieren door gedrukt , deze moet je dan ook vervangen.
de bumperbalk moet je vaak ook vervangen.
dat wordt weer een mooie uitdaging. :thumbup
Als je auto op LPG rijdt, deze installatie uitbouwen en een afspraak met de RDW maken voor een keuring.
De RDW zal deze gewijzigde gegevens naar de belastingdienst sturen.Dan moet je een brief sturen naar onderstaand adres waarin je aangeeft dat je een verzoek indient voor de overgangsregeling oldtimers, samen met kenteken, burgerservicenummer, naam, adres en handtekening.
http://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/verzoek_mrb_bijzonder_tarief_mb1021z13fol.pdf
Adres:B/CA
Afdeling bezwaar correspondentie
Postbus 9047
7300 GJ Apeldoorn@manta2.0iohc wrote:
@kadettcoupe1976 wrote:
vorige week heb ik de rekord weer om laten keuren naar benzine. 10 min werk en ze hebben gelijk de kleur aangepast naar geel/oranje
kosten €27,00. vandaag mijn kentekencard binnen gekregen. nu nog even een brief opsturen naar de belastingdienst om een verzoek dat ik gebruik wil maken van de overgangs regeling. dit moet je zelf aanvragen.zelf aanvragen??? dit is ook weer iets nieuws of?? :wtf
ik heb altijd begrepen dat ze zelf met het voorstel gingen komen en je dan op tijd je kwart-tarief moest betalen om er aan mee te doen. Of heb
ik het mis??dit geld alleen voor auto,s die nu worden terug gekeurd op benzine. als je dit niet doet dan moet je het volle tarief betalen.
vorige week heb ik de rekord weer om laten keuren naar benzine. 10 min werk en ze hebben gelijk de kleur aangepast naar geel/oranje
kosten €27,00. vandaag mijn kentekencard binnen gekregen. nu nog even een brief opsturen naar de belastingdienst om een verzoek dat ik gebruik wil maken van de overgangs regeling. dit moet je zelf aanvragen.als je auto laat terug keuren op benzine dan wordt de auto niet opnieuw gewogen.
-
AuteurBerichten