Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hier heb ik wat aan !
dankuheb het gevonden :thumb
kop licht al los
kop is al bewerkt poorten geflowt en dikke nokkenassen heb ik al
inlaat wordt nog wat aangepast uitlaat is een 421
onderblok is nieuw en ongebruikt nieuwe zuigers enz
ook iemand een idee wat zoiets ongeveer kost bij de gemiddelde revisieboer?mvg arnold
oke en wat verstaan we onder klephoek? :D
oke zal ik dat eraf slopen ;)
kon de motor en hele spul bij elkaar veel goedekoper krijgen dan ergens anders een sleutelring en ecu
motor zelf verkoop ik wel weer zonder ecu ;)deze zijn wat goedkoper en wat taaier ;)
@marijnl1988 wrote:
egr zit in je uitlaatpoorten
hoop dat je het kunt zienkop met egr
kop zonder de egr
ja ik zie hem ;)
cilinderkop van de c18xe is dan ook goed te gebruiken? die heeft die egr bende niet
heb afgelopen jaar met een x20xev gecrost liep erg goed maar wil de cilinderkop deze winter aanpassen
die gaten ook opgeboord?
zal morgen is kijken hoe dat bij een c18xe kop zit ;)mvg arnold
@marijnl1988 wrote:
@theunm wrote:
zou nog maar eens wat studie maken van wat flowen inhoud.
dat is namelijk iets anders als wat er nu aan je kop is gedaan
hoe bedoel je dit ???
klep tunnels en klepzittingen zijn max gefreesd wat met de originele kleppen gedaan kan worden
anders moest ik over op grotere kleppenegr is eruit gefreesd dit is voor een betere flowing en dat staat 100% vast ;)
kop is door een specialist aangepakt dit ook niet zelf gedaan( ruwe wanden is beter voor motoren zonder turbo )
want anders werveld de lucht minder goed en mengd de brandstof zich minder goed met de lucht als het de cilinder ingaat
( glade gepolijste wanden is meer voor turbo )
wat wordt er precies uitgevreesd van die egr ? heb je mischien een foto?
mvg arnold:thumb is weer klaar
gecondoleerd en sterkte
niemand een schema ofzo?
oja sorry hahahaha helemaal vergeten gaat om een c18xe
ik heb de injectoren van de x20xev erin gelaten
kost dat ook vermogen als ik de lamba eruit laat?
hij loopt vlak langs mijn aandrijfas ben bang dat hij hem raken gaat bij het springen op de baanmij ook!
zal we wat in het koppel schelen denk ik
daar gaat het me ook wat om hij is voor de cross ;)
iemand ook een idee als het belangrijk is als de lamba sonde is aangesloten?ik heb heet hele spul verwijdert
ik reed eerst met een c18xe die liep als de brandweer ik heb de nokkenassen inlaat injectoren spagetty spruitstuk kabelboom en ecu overgezet
zal wel weer willen lopen denk ik volgende week gaat hij erin :Ddit motorblokje ga ik gebruiken voor de cross
mijn uitlaatspruitstuk is van een c18xe dus heeft dat buisje er niet opof is het dan slimmer om het hele kabelboom spul van een c18xe te pakken-
ik heb er een eruit laten halen + goed chippen voor 150 euro heb geen idee wat anderen vragen
afgelopen week bij een audi sleutelcode laten verwijderen koste 75 eurogewoon uit je ecu laten halen?
niemand?
nice :thumb
24 februari 2014 om 11:19 In reactie op: nieuw motorblok c18xe vraagje wegslijpen klepgeleiders #18196578ik bedoel het stukje wat hij uitsteekt in het inlaat kanaal zeg maar
24 februari 2014 om 07:34 In reactie op: nieuw motorblok c18xe vraagje wegslijpen klepgeleiders #18196576het schiet lekker op met de cilinderkop en de laatste pakkingen zijn besteld :D
heeft iemand ervaring met het weghalen van het laatste stukje klepgeleider?
kan je dat zo zonder consequentie,s weghalen of is het beter van niet
zal vd week ook weer wat :kewlpics makenminder gas geven :jerry
vervuild zal hij zowieso wezen
ik heb er ook net een schoon gemaakt was indd bikken en hakken ;)
was wel een 2.0 diesel uit een zafira maar met geen 2xxx op de teller en zat prop vol roet
maar leverd wel resultaat
als je zo makkelijk over 250 euro denkt zou ik zeker een nieuwe kopen :thumbsucces
mooie klasse ! ook wel eens op ter apel?
vooraan bakzijde zit een vlak stukje waar de code staat
-
AuteurBerichten