Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gewoon die ik verkoop er op geen problemen en super geluid.
Problemen met de koppeling door de krukas heel apart nog nooit van gehoord.
De standaard zuigers zijn niet zo erg sterk de schade aan de zuigers komt niet door te weinig brandstof als ik het zo zie.
de standaard drijfstangen zijn ook niet geweldig.Ik gooi in ak mijn auto’s alleen maar castrol 10w60
Ga nou niet lopen tobben.
Zet er een LEH blokje in dan werkt alles naar behoren en hoef je niets pas te maken.
En als je het goed afstelt met een LEH turbo en een goed Botter uitlaatje en grotere interkoeler draai je met Klasen afstelling zo 300pk.
En met een LEH Kan je in de toekomst nog veel verder.Gr André
Die ook nog ja :D :D
Klasen Motors king:
Ja helaas nog niets nieuws over de Kadett te druk met andere auto’s.
Calibra turbo met Audi TT 4×4
M5 V10 bak vervangen en vanos, draagarmen enz.
En vectra met c20let motor en bak revisie enz.
Mini Cooper S van de vrouw aanpassen :DHopelijk lukt het nog wel voor het meeting seizoen.
F28..!!!
Waarom tobben met een f20 bak als je een goeie F28 heb. :sleeping :sleeping@gijzbed-opc wrote:
z20leh
Oke maar nu weet ik nog niet het verschil tussen D-Bilas en Klasen.
Maar wat zijn jouw spec. van je Astra z20leh
Gr. peter.
Ik wel :jerry :jerry
Ja ebay en dan mij bellen als hij het niet goed doet :jerry :jerry :jerry :jerry
612PK met zo’n klein luchtfiltertje :wtf
En ik snap wel dat hij er nooit mee rijd alles wat DHZ heeft gebouwd met turbo loopt in puin.
Heb hier twee auto’s staan die zijn verziekt door hem.
En dan weet ik er nog wel een paar die er mee zijn gestopt door hem en 15000euro heb weggegooid.
Ik kan daar zo pissig om worden, dat mensen hun zuur verdiende geld kwijt zijn voor pruts werk.Deze C Kadett is eerst door Jurgen Verbocht verziekt en nu dus zo goed als zeker bij DHZ.
Terwijl ik een uur met hem aan de tel heb gezeten om hem te helpen.
En dan gaat hij toch naar de volgende pannenkoek :thumb :thumbBij mij 0622804911 :D
Zo de motor en bak zijn er weer uit.
Van de winter nieuw motortje bouwen met 650+ pk.http://m.youtube.com/watch?v=Ng8o4WHRlps” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://m.youtube.com/watch?v=2_g_oa81Nbk” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://m.youtube.com/watch?v=zkuxDL8FTsQ” onclick=”window.open(this.href);return false;Ach RDW :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping
En een ongeluk door de ombouw hoe moet je dat voor elkaar krijgen.
Oke DHZ :jerry :jerry
Een ongeluk is 99 van de 100 keer bestuurders fout.
En als het door materiaal fout komt is het slecht onderhoud of fabriekage fout.
En de verzekering weet er van staat in taxatie en op fotos in taxatie raport.En op mijn kenteken staat zo wie zo niets vermeld daar waren ze te lui voor toen hij werdt ingevoerd dus als ik wordt aangehouden heb ik hem zo gekocht in Duitsland :angel :angel :angel
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=637629772957983&set=pcb.637629819624645&type=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10155171_637629786291315_4900052206154179265_n.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;13 april 2014 om 09:19 In reactie op: Help weet iemand hoe ik de balansassen op tijd moet zetten. #18228429Als je het toch los heb liggen zou ik ze er zeker uit gooien.
Ze gaan ook nog al eens kapot en dan kost het je een motorblok.
En scheeld brandstof en vermogen.
Je kan ook de assn er uit slopen maar vergeet dan niet het oliekanaal DICHT te maken.Gr Andrè
Als het goed is zit hij zondag in de grondlak :thumb :thumb :thumb
Zeker mooi maar dan wel een met het blok achterin :D
Zuigerbodemkoeling zit er in king:
Nog geen lak.
Maar ga morgen maar eens kijken denk ik.
:D :DForge sucks blaast te laat en te kort af bailys blaast zachter af als Collins en gaat vast zitten plastic troep.
En HKS is een zieke kanarie en storingen.http://www.youtube.com/watch?v=p6izXunDotw” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=-hA7dX3lDX0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=0dB54Uqdz6k” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=KCfm0T4l-4o” onclick=”window.open(this.href);return false;Mvg André king:
Ik heb al jaren de goeie Dumpvalve’s Collins.
Die NGK`s zijn goed.
Afstand 0.6mm bij hogere vermogens +/-300pk.
De aanzuig slang naar de turbo is die nog origineel.
Dan kan dat het probleem wel eens zijn die worden zacht en dan kan hij plat trekken door de zuiging.Groeten André
F28 ombouwen naar kabels is niet makkelijk en het neemt nog meer ruimte in.
-
AuteurBerichten