dumpvalve astra G opc

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) dumpvalve astra G opc

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263850
    BelgianBlitz
      Lid sinds:
      1 September 2010

      Ik heb mijn dumpvalve opengehaald en geconstateerd dat deze versleten is.
      Ik heb naar Mtech gemaild (waar deze destijds vandaan kwam), maar daar wisten ze me te vertellen dat een Bailey dumpvalve niet meer te verkrijgen is en dat hun zelf een betere versie hebben.
      Iemand hier ervaring mee?

      #18215271
      Rickskes
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 January 2013

        Offtopic;

        Hallo,

        Momenteel testen we nieuwe dumpvalves.

        Bailey motorsport is gestopt, en daarom hebben we deze versies helaas van onze website moeten halen.

        Zodra de nieuwe versies klaar zijn met testen, dan komen ze direct weer op de website te staan.

        We verwachten binnen 2 weken ongeveer.

        Verstuurd op: 08-07-2013

        Zijn ze dan ook al lang mee bezig, had hun destijds ook gemaild erover..

        #18215272
        dion87
          Lid sinds:
          22 August 2011

          waarom niet een forge of een collins erop dan?

          de collins schijnen ook beter te zijn dan de baileys.

          #18215273
          Andre Botter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 July 2004

            Ik heb al jaren de goeie Dumpvalve’s Collins.

            #18215274
            BelgianBlitz
              Lid sinds:
              1 September 2010

              Waar vind ik die en wat kosten ze?

              #18215275
              BelgianBlitz
                Lid sinds:
                1 September 2010

                ik heb gisteren een Collins dumpvalve gestoken, maar nu zit ik met het volgende probleem:

                Als ik op constant toerental rijd (met of zonder cruise control) blijft de dumpvalve zachtjes blazen en na een paar seconden kan ik geen gas meer. Soms valt hij zelfs stil.
                Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar het lijkt me wel heel toevallig dat het lampje van de tractiecontrole ook telkens aan gaat :s

                Daarstraks heb ik de auto laten uitlezen en kreeg een foutmelding van de katalysator (logisch, want die zit er geen meer onder), van de turbo en van de luchtmassameter.

                Nog iemand die deze problemen heeft (gehad) of hier raad mee weet?

                #18215276
                suikerbuikje
                  Lid sinds:
                  7 May 2008

                  heb ook een collins en geen problemen……heb mijn collins via Botter gekocht,….deze past ze ook iets aan maar hoe en wat verder weet ik niet……hij werkt wel gewoon goed en blaast netjes (hard) af.

                  #18215277
                  suikerbuikje
                    Lid sinds:
                    7 May 2008

                    zitten al je slangen en slangklemmen wel goed vast???????? bedenk ik me net………heb ook een x zoiets gehad en toen zat de slang op de intercooler niet goed……

                    #18215278
                    BelgianBlitz
                      Lid sinds:
                      1 September 2010

                      Ik heb daarstraks eens snel gekeken en alles leek goed te zijn. Zal morgen eens goed controleren.

                      #18215279
                      belgium turbo
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 June 2010

                        Kans is groot dat je een vacuumlek hebt als het TC lampje gaat branden tijdens het rijden .
                        Heb ik ook had ;)

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.