Insignia Intellilink DRAMA

Forumindex Forums Modellen Insignia Insignia Intellilink DRAMA

25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 625)
  • Auteur
    GerardH69
    Deelnemer

@pattan wrote:

Ik krijg nog steeds geen contactpersonen in de display als ik gebeld wordt door 06-nummers (heb ze als +31 en 06 ingevoerd per contact). ‘Gewone’ nummers krijg ik wel als contactpersoon in de display.

Hoop dat iemand daar nog een oplossing voor heeft.

Mvg Patrick

‘Blij’ dat nog iemand dit probleem heeft. Helaas dus niet opgelost met de update :thumbdown

verheggen
      Deelnemer

@Jeff,

De backup kun je volgens mij alleen maar maken op een SD kaartje en niet op de USB stick. Dit werkt bij mij wel en heb hier de garage over geïnformeerd want die kwamen er bij mij ook niet aan uit.

Gr. Peter

Donquihotkie

@verheggen wrote:

@Jeff,

De backup kun je volgens mij alleen maar maken op een SD kaartje en niet op de USB stick. Dit werkt bij mij wel en heb hier de garage over geïnformeerd want die kwamen er bij mij ook niet aan uit.

Gr. Peter

Thx, ik zal het eens proberen, heb je dan wel een optie restore?

Pieter006

Is dit de weg die Opel op wil:

http://www.zdnet.be/nieuws/160096/parrot-stopt-android-auto-en-carplay-in-elke-wagen/” onclick=”window.open(this.href);return false;

bert pitt
            Deelnemer

Wat mij betreft is een versterker met hoogstens een radio voldoende. Daar koppel ik dan zelf mij scherm wel aan vast. In mijn geval is dat een iPhone, maar evengoed was dat WP8 of Android geweest. Ik heb dan zelf de keuze met welke software ik ga werken.

Wijchen
              Deelnemer

Ik krijg deze week de laatste update 9-1-2015 (de versie horen jullie nog). Ben benieuwd of filemelding nu wel werkt, bij telefoon de eerste ongelooflijk geluids explosie over is, bij telefoongesprek het tetteren van mevrouw door het gesprek over is.
                Heb deze week de voor mij onbekende eerste insignia ter leen gekriegen. Ik krijg ook een ander stuurhuis (zie andere topics) maar wat een genot betreffende deze bediening van telefoon en werking navigatie, hadden ze nooit moeten wijzigen in de facelift of eerst verder moeten door ontwikkelen. Werkt super snel en gemakkelijk met deze draaiknop!

Ik hou jullie op de hoogte na de update/werking nav. maar is het de gouden update is met app functie???

nick_s
                Deelnemer

@Wijchen wrote:

Ik krijg deze week de laatste update 9-1-2015 (de versie horen jullie nog). Ben benieuwd of filemelding nu wel werkt, bij telefoon de eerste ongelooflijk geluids explosie over is, bij telefoongesprek het tetteren van mevrouw door het gesprek over is.
                  Heb deze week de voor mij onbekende eerste insignia ter leen gekriegen. Ik krijg ook een ander stuurhuis (zie andere topics) maar wat een genot betreffende deze bediening van telefoon en werking navigatie, hadden ze nooit moeten wijzigen in de facelift of eerst verder moeten door ontwikkelen. Werkt super snel en gemakkelijk met deze draaiknop!

Ik hou jullie op de hoogte na de update/werking nav. maar is het de gouden update is met app functie???

Er is hoop voor jou, alle bovenstaande problemen waren bij mij opgelost na de nieuwste update.

Echter geen app functie of andere nieuwigheden bij mij (update ergens begin december gehad).

nevado
                  Deelnemer

Ga morgen testrit maken in de Opel met Intellink. Dat wordt weinig rijden maar veel intellink testen. Heb nu nog model 2011 met DVD 800. Maar als ik de verhalen zie denk ik dat het bij een testritje blijft. Dat van de verlichting bij tunnels is trouwens al jaren een probleem. Als de zon op het display schijnt en je komt de tunnel uit kan je maar beter even parkeren. Ik zie dat Nick een update heeft gehad. Ik ben benieuwd anders geen nieuwe Opel.

Gr Hans

nick_s
                    Deelnemer

@nevado wrote:

Ga morgen testrit maken in de Opel met Intellink. Dat wordt weinig rijden maar veel intellink testen. Heb nu nog model 2011 met DVD 800. Maar als ik de verhalen zie denk ik dat het bij een testritje blijft. Dat van de verlichting bij tunnels is trouwens al jaren een probleem. Als de zon op het display schijnt en je komt de tunnel uit kan je maar beter even parkeren. Ik zie dat Nick een update heeft gehad. Ik ben benieuwd anders geen nieuwe Opel.

Gr Hans

Met die verlichting in tunnels heb ik geen enkel probleem (nooit gehad trouwens).

Na de update werkt alles in intellilink naar behoren. Alle problemen die ik daarvoor had, zoals niet werkende TMC, zijn opgelost. Het product intellilink is daarentegen zeker nog niet volledig (geen apps, geen sms, geen extra menu voor bose systeem) Maar wat erin zit werkt wel.

Hangloose

Wat ik persoonlijk een irritatiepunt vind is de info als ik gebeld wordt (of iemand bel). Alle schermen laten dan de contactinfo zien. Zowel het info scherm tussen de meters, het grote scherm op de middenconsole alsook mijn telefoon uiteraard (zit in brodit houder vanwege flitsmeister ;-)). Maar dat wil ik helemaal niet.
                        Ik wil dat hij op navigatie blijft staan of iig heel snel weer terug springt naar navigatie. Nu is het zelfs een handmatige actie. Klaar met bellen, met de muis terug naar navigatie zetten (de back knop werkt dan ook niet). Ik kan geen instelling vinden om dat aan te passen. Iemand een handige tip? Ik mis nu soms gewoon afslagen.

Hansiesan

Hallo Hangloose,
                          Ik heb al aan Opel voorgesteld een navi altijd on top iinstelling in het menu te maken. Het system laat altijd het laats gebruikte boven. Hierdoor mis je zaken als afslagen maar moet je je ook weer met het systeem bemoeien en let je niet op de weg……

Siggy82

Ik heb vanmorgen een klacht geopend bij LeasePlan ivm. de tekortkomingen van de wagen.

Een tijdje geleden is de kabelboom volledig vervangen omwille van een slecht werkend GPS signaal en vele waarschuwingstonen zonder reden.
                            Sinds dit weekend opnieuw hetzelfde verhaal …
                            Ondertussen is dit op iets meer dan een half jaar tijd, het 8e(!!) bezoek aan de garage.
                            Geen klachten over de garage overigens, steeds vriendelijke en men wil me altijd helpen.
                            Maar ik heb de indruk dat de garages zelf niet weten van welk hout pijlen maken.

Bovendien pik ik het niet dat men zich bij Opel niet houdt aan de beloftes ivm. de functies van het systeem (apps, etc.)
                            Ik heb deze wagen gekozen omdat hij me goed beviel tijdens de testrit en oa. de nieuwe functies van intellilink.
                            Hierdoor ben ik over ons leasebudget gegaan en draag ik zelf maandelijks bij aan de wagen.

Dit is veruit de slechtste wagen die ik ooit gehad heb (VW Passat, VW Golf, BMW 3 reeks, Renault Megane, etc.).
                            Gelukkig rijdt hij redelijk goed, maar dat is dan ook het enige positieve aan deze wagen.
                            – Tanken lukt 50% van de tijd niet zonder schoenen vol diesel, zonder extra te tanken nadat de pomp af springt.
                            – Bluetooth blijft uitvallen tijdens gesprekken, ook na de updates
                            – De achterlichten zijn niet zoals deze voorgesteld worden in de brochure, er werd ook geen melding van gemaakt dat dit enkel bij de optie AFL beschikbaar was
                            – De wegverlichting is ondermaats (halogeen en reeds opnieuw afgesteld)
                            – Alle problemen die al verschillende keren in dit topic beschreven zijn ivm. Intellilink (TMC, mappen, apps, …)
                            – Het 220v stopcontact werkt bijna nooit
                            – Waarschuwingsvenster na waarschuwingsvenster … opgelet voor gladde wegen, de telefoon is gekoppeld, de batterij van de telefoon is bijna leeg, de handrem is losgekoppeld, regensensor actief,… en dit nog voor je een meter gereden hebt!

Nadat ik eerst toch wel licht positief was over de wagen, is mijn opinie helemaal anders na hem een tijdje in mijn bezit gehad te hebben.
                            Dit was mijn eerste Opel en zal ook mijn laatste zijn.

“Wir leben auto’s” … mja vraag me dan toch af welke levenskwaliteit ze hanteren.

GerardH69
                            Deelnemer

@Hangloose wrote:

Wat ik persoonlijk een irritatiepunt vind is de info als ik gebeld wordt (of iemand bel). Alle schermen laten dan de contactinfo zien. Zowel het info scherm tussen de meters, het grote scherm op de middenconsole alsook mijn telefoon uiteraard (zit in brodit houder vanwege flitsmeister ;-)). Maar dat wil ik helemaal niet.
                              Ik wil dat hij op navigatie blijft staan of iig heel snel weer terug springt naar navigatie. Nu is het zelfs een handmatige actie. Klaar met bellen, met de muis terug naar navigatie zetten (de back knop werkt dan ook niet). Ik kan geen instelling vinden om dat aan te passen. Iemand een handige tip? Ik mis nu soms gewoon afslagen.

Als je je navigatie terug wilt tijdens bellen kan je op het navigatie symbool klikken. Dus je wordt gebeld, dan krijg je de contactinfo met alle opties ( ophangen etc). Klik nu op het symbool boven middenin waarin je richting staat. Nu kom je terug in je navigatie en je kunt gewoon blijven bellen.

Wijchen
                              Deelnemer

half januari 2015 laatste update gehad, met een nieuw stuurhuis op mijn insignia facelift. (stuurt wel zwaarder als voorheen)
                                RDS werkt nog steeds niet. Bij telefoon na opnemen ontzettende geluidsexplosie wanneer de verbinding word gelegd is niet verholpen.
                                File melding werkt nu wel.
                                Betreffende het claxoneren/keyless (ander forum) moet ik mee leren leven vlgns de dealer en is ontzettend irriterend :fy1
                                Ik heb eigenlijk geen zin om weer een paar dagen mijn auto in te leveren, alle vertrouwen is weg!

Jewan
                                Deelnemer

@wijchen, terug blijven gaan, zij maken tot eenmaal dit soort rampbakken.
                                  Mijn verhaal cq updatekomt zeer binnenkort op de site, reken maar dat dit eeb zwaar gevecht is met opel-nederland.
                                  Nog nooit zo slecht behandeld.
                                  Wordt vervolgd.

Getelend anti opel.

Eusie
                                  Deelnemer

@Siggy82 wrote:

Ik heb vanmorgen een klacht geopend bij LeasePlan ivm. de tekortkomingen van de wagen.

Een tijdje geleden is de kabelboom volledig vervangen omwille van een slecht werkend GPS signaal en vele waarschuwingstonen zonder reden.
                                    Sinds dit weekend opnieuw hetzelfde verhaal …
                                    Ondertussen is dit op iets meer dan een half jaar tijd, het 8e(!!) bezoek aan de garage.
                                    Geen klachten over de garage overigens, steeds vriendelijke en men wil me altijd helpen.
                                    Maar ik heb de indruk dat de garages zelf niet weten van welk hout pijlen maken.

Bovendien pik ik het niet dat men zich bij Opel niet houdt aan de beloftes ivm. de functies van het systeem (apps, etc.)
                                    Ik heb deze wagen gekozen omdat hij me goed beviel tijdens de testrit en oa. de nieuwe functies van intellilink.
                                    Hierdoor ben ik over ons leasebudget gegaan en draag ik zelf maandelijks bij aan de wagen.

Dit is veruit de slechtste wagen die ik ooit gehad heb (VW Passat, VW Golf, BMW 3 reeks, Renault Megane, etc.).
                                    Gelukkig rijdt hij redelijk goed, maar dat is dan ook het enige positieve aan deze wagen.
                                    – Tanken lukt 50% van de tijd niet zonder schoenen vol diesel, zonder extra te tanken nadat de pomp af springt.
                                    – Bluetooth blijft uitvallen tijdens gesprekken, ook na de updates
                                    – De achterlichten zijn niet zoals deze voorgesteld worden in de brochure, er werd ook geen melding van gemaakt dat dit enkel bij de optie AFL beschikbaar was
                                    – De wegverlichting is ondermaats (halogeen en reeds opnieuw afgesteld)
                                    – Alle problemen die al verschillende keren in dit topic beschreven zijn ivm. Intellilink (TMC, mappen, apps, …)
                                    – Het 220v stopcontact werkt bijna nooit
                                    – Waarschuwingsvenster na waarschuwingsvenster … opgelet voor gladde wegen, de telefoon is gekoppeld, de batterij van de telefoon is bijna leeg, de handrem is losgekoppeld, regensensor actief,… en dit nog voor je een meter gereden hebt!

Nadat ik eerst toch wel licht positief was over de wagen, is mijn opinie helemaal anders na hem een tijdje in mijn bezit gehad te hebben.
                                    Dit was mijn eerste Opel en zal ook mijn laatste zijn.

“Wir leben auto’s” … mja vraag me dan toch af welke levenskwaliteit ze hanteren.

Ja Siggy82,

Als je hiervoor BMW gereden hebt dan valt het IntelliLink systeem van Opel in het niet. Qua rij eigenschappen doet de Insignia niet onder
                                    maar het infotainment systeem van deze auto is zwaar ruk, daar kan Opel van BMW wel heel veel van leren!
                                    Ik ben vanaf het begin bezig om van de IntelliLink een systeem te ‘krijgen’ welke enigszins voldoet aan de verwachtingen, naar 4 software updates blijft het ondermaats. Ik kreeg vorige week een schrijven van mijn leasemaatschappij dat er bij ononderbroken kwaliteitscontroles is aangetoond dat bij een beperkt (!!!) aantal voertuigen performanceproblemen kunnen ontstaan met het Next Generation Infotainmentsysteem (NGI).
                                    Daarom willen ze mijn Insignia gaan voorzien van de laatste beschikbare software update….., maar Opel die heb ik al!!!!!
                                    Ik weet het dus niet meer, nog drie jaar te gaan; dan kunnen we weer terug naar BMW!……geen Opel meer voor mij.

Maarten
                                    Deelnemer

Ik ben gisteren door Opel geinformeerd dat er een terugroepactie is voor de Next Generation Infotainmentsysteem (NGI, zo staat het in de brief). Er is onder referentie 14-R-063 nieuwe software beschikbaar. Inlezen van de software zou 1.2 uur duren. Wellicht dat deze terugroepactie ook voor jullie auto’s is.

scorpio181

Waar kan je de brief vinden?

Dennis99
                                        Deelnemer

@Maarten wrote:

Ik ben gisteren door Opel geinformeerd dat er een terugroepactie is voor de Next Generation Infotainmentsysteem (NGI, zo staat het in de brief). Er is onder referentie 14-R-063 nieuwe software beschikbaar. Inlezen van de software zou 1.2 uur duren. Wellicht dat deze terugroepactie ook voor jullie auto’s is.

Dat is de update die al vanaf november 2014 beschikbaar is, ik denk dat de meeste deze update al hebben.
                                          Niet dat je iets mist als je hem niet hebt, maar TMC werkt in ieder geval wel.

De meeste problemen van Siggy herken ik trouwens niet.
                                          – Tanken van diesel gaat bij mij goed, ga jij misschien elke keer naar dezelfde pomp ?
                                          – Bluetooth is bij elk merk auto een ergernis, bij mij werkt trouwens bij de facelift en de vorige insignia de combinatie met een iphone prima.
                                          – 220v stopcontact werkt bij mij ook goed, maar je kunt alleen maar apparaten gebruiken tot een bepaald aantal ampere.

Het waarschuwingsvenster is wel een drama, voordat je weg bent moet je veel meldingen wegklikken, de grafische weergave van de parkeersensoren heeft dus ook helemaal geen zin want deze valt de hele tijd
                                          weg door deze meldingen. Verder gaan de apps er niet meer komen, dit is wel schandalig want de auto is eigenlijk nooit compleet opgeleverd. Opel weet volgens mij ook niet hier mee om te gaan want ze zijn
                                          afhankelijk van General Motors en die maakt er geen prioriteit van.

Verder zijn de mappen met je muziek collectie al lange tijd bekend, je moet echt de correcte info hebben staan in de MP3 zelf anders word het een zooitje. Waarvoor ze mappen niet ondersteunen is voor mij ook een raadsel ?

Maarten
                                          Deelnemer

@scorpio181: Kwam per post via Opel Nederland op kenteken.

Jewan
                                            Deelnemer

Kortom weer het zoveelse leugen van Opelnederland.
                                              Verkopen verkopen, maar aftersales, vergeet het maar.
                                              Te schandalig voor woorden.

bert pitt
                                              Deelnemer

Bij mij is het waarschuwingsscherm prima. Tanken ook goed. Het enige dat niet goed werkt is het infuus van de iPhone. Al ik mijn iPhone oplaad, valt de muziek die via BT speelt weg.

Ik begrijp wel waarom ze geen muziekmappen ondersteunen: dat is geen standaard. ID3 tag is wel een standaard, daarom werkt het met de iPhone ook prima. Android heeft per app ongeveer een andere standaard en is dus lastig als het gaat om muziek koppelen.

Hansiesan

Onderstaand een bericht van Opel NL waarin ons de hemel op aarde werd beloofd als we een Insignia met Intellilink zouden kopen.
                                                  Ondertussen weten we dat we door Opel bij de neus zijn genomen én dat we niets wijzer worden van Opel NL.
                                                  Kortom de Public Relations afdeling beloofde ons van alles, maar in de praktijk krijg je de zogenaamde dikke vinger!!
                                                  Ik heb verschillende klachten ingediend bij de dealer, die gewoon zijn best doet jou als klant tevreden te houden, maar daarin geen steun van Opel NL krijgt.

Wat ik gedaan heb is een email naar meneer Jeroen Maas sturen.
                                                  Hierin verwijs ik naar onderstaande verhaal van zijn hand waarin hij mij/ons dus knalhard voorliegt!!
                                                  Gevolg was, dat hij de email doorstuurde aan Opel klantenservice en ik ineens wel te woord werd gestaan.
                                                  Niet dat het ook maar enigszins helpt, want het enige wat je krijgt is een update die niet zorgt dat de fundamentele belachelijkheden eruit gaan.
                                                  Ik heb lijsten met opmerkingen en verbeteringsvoorstellen gestuurd, waar niets maar dan ook echt niets mee wordt gedaan!!!
                                                  misschien kunnen jullie ook een berichtje naar deze MANAGER bij OPEL NL sturen…..

Zijn telefoonnummer staat erbij dat kan gerust want de kans is klein dat je kunt bellen met je Intellilink…..

Mijn auto is eind deze week 1 jaar……. NOG 2 JAAR dan mag hij gelukkig weg!!
                                                  Ik blijf mij nog steeds dagelijks verbazen over de nieuwe stommiteiten die in het systeem naar voren komen…..

Het mooie verhaal van OPEL NL voordat wij de Insignia kochten:

Dankzij mobiele apps kunnen Opel-klanten het infotainmentsysteem in hun auto updaten

19.09.2013
                                                  Klanten kunnen het infotainmentsysteem van hun auto personaliseren
                                                  Apps ontwikkeld voor auto’s, naadloos ingebouwd voor veiligheid en gebruiksgemak
                                                  Weldra beschikbaar in de Insignia met een infotainmentsysteem van de nieuwe generatie

Breda/Frankfurt – Opel-klanten zullen binnenkort het infotainmentsysteem in hun auto kunnen “updaten” zonder een nieuwe auto te moeten kopen.

Klanten zullen het infotainmentsysteem in hun auto kunnen personaliseren en de apps kunnen updaten, in tegenstelling tot vandaag de dag waar infotainmentfuncties bij de aankoop van een auto vastliggen en dezelfde blijven voor de volledige periode dat de klanten eigenaar zijn.

De apps – softwaretoepassingen voor toegang tot informatie en diensten op het internet – die de klant kan toevoegen nadat hij de auto gekocht heeft, zullen door Opel voorgesteld worden op de internationale autoshow van Frankfurt (12-22 september).

“Opel wordt in sneltreinvaart hét automerk voor connectiviteit”, zegt de CEO van Opel, Karl-Thomas Neumann. “Onze IntelliLink-touchscreenradio met smartphone-integratie en navigatie in de ADAM heeft in onafhankelijke tests de veel duurdere systemen van fabrikanten van Duitse luxemerken al geklopt. In de toekomst zullen in de auto ingebouwde apps de bestuurders geconnecteerd houden op een manier die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden.”

Klanten zullen via een smartphone met Bluetooth-tethering apps en diensten – zodra ze ontwikkeld en goedgekeurd zijn – kunnen downloaden vanuit de AppShop van Opel. Dat betekent dat het infotainmentsysteem van hun auto “upgradable” wordt en mettertijd nog zal verbeteren, met nieuwe functies.

Opel zal de apps “The Weather Channel”, “TuneIn”, “NPR” (National Public Radio) en “MiRoamer” demonstreren op het autosalon van Frankfurt. De lijst zal mettertijd groeien en evolueren want General Motors en Opel werken samen met ontwikkelaars om nieuwe apps te ontwikkelen.

De Opel-AppShop zal in 2014 beschikbaar zijn in de nieuwe Insignia met zijn IntelliLink-infotainmentsysteem van de nieuwe generatie, en zal vervolgens uitgerold worden in andere modellen van het Opel-gamma.

Samen met GM neemt Opel ontwikkelaars ter hand zodat het klanten in hun auto’s nieuwe apps kan aanbieden die de algemene beleving in het voertuig en de ervaring als bestuurder ten goede komen.

“Er zal een categorie van apps beschikbaar zijn die uniek zal zijn voor onze auto’s en die sterk verschilt van wat mensen vandaag de dag gebruiken op hun smartphones en tablets,” zei GM’s Chief Infotainment Officer Phil Abram. “Het gaat niet gewoon om het overnemen van apps voor telefoons om ze in een auto te laten functioneren, zoals de meeste autofabrikanten nu eigenlijk doen. In plaats daarvan zou GM applicaties kunnen goedkeuren die voortvloeien uit de ervaringen als berijder van een auto.”

Ontwikkelaars zullen unieke apps voor de auto ontwikkelen die naadloos geïntegreerd zijn in de auto en die bestuurders in staat stellen ze te gebruiken terwijl ze hun ogen op de weg en hun handen op het stuur houden.

Opel en GM zullen alle applicaties die voor hun auto’s werden ontwikkeld, goedkeuren om zeker te zijn dat ze de algemene beleving van de ervaring als bestuurder van de auto verbeteren, dat ze voldoen aan de criteria van Opel wat integratie in het voertuig betreft en dat ze veilige rijgewoonten zonder afleiding aanmoedigen.

GM begon actief externe ontwikkelaars aan te werven met de lancering van developer.gm.com en met de release van een GM-kit voor softwareontwikkelaars die geregistreerde gebruikers toegang geeft tot de API’s van hun auto voor de ontwikkeling van applicaties. Ongeveer 2.700 ontwikkelaars hebben zich intussen op de website geregistreerd.

De AppShop is een bijkomend bewijs van Opels toewijding om de digitale beleving van de klanten als onderdeel van de langetermijnstrategie “DRIVE! 2022” van het bedrijf in de armen te sluiten.

Jeroen Maas
                                                  Manager Public Relations
                                                  Telefoon: +31(0)76-5448125
                                                  jeroen.maas@opel.com

Schrijf deze meneer! En wijs hem op dat hij als MANAGER PUBLIC RELATIONS ons voorgelogen heeft, bedrogen, belazerd, opgelicht en dat dat wel een erg vreemde manier van PR bedrijven is!!!
                                                  Vraag hem, net als ik deed, wat hij als goedmaker gaat regelen voor ons als gedupeerde relatie van OPEL NL.
                                                  Hij stuurt jou email dan door en is zo onnozel dat hij dan jou een kopie stuurt van die mail, precies passend in de stijl van OPEL NL.
                                                  Als er iemand is die moet begrijpen dat wij als Insignia rijders zwaar gedupeerd zijn moet hij dat zijn want hij onderhoud de relaties met de klanten!!!
                                                  Dat hij dat met list en bedrog doet……TSJAAAAA.

Vervolgens wordt je wel door OPEL´s klantenservice geholpen………….helaas zonder resultaat…… maar je kunt de medewerkers mooi tot wanhoop drijven NET zoals de Intellilink dagelijk met jou doet, terwijl je in het drukke verkeer onderweg bent…..
                                                  Uiteindelijk geeft de klantenservice medewerker het zuchtend op…..

Je schiet er niets mee op, maar het lucht wel op dat je je ergernis uit kunt spreken….

Het is en blijft schandalig dat wij voor veel geld met zo een wanstaltig product belazerd zijn…..

De volgende die we aanpakken is: DE CEO van Opel, Karl-Thomas Neumann
                                                  Wordt vervolgd!!

GerardH69
                                                  Deelnemer

Ondanks dat ik begrijp dat men niet tevreden is met het intellilink systeem, heb ik de auto toch voornamelijk om mij van a naar b te brengen. Ik hoor weinig klachten over de auto zelf maar eigenlijk alleen over het entertainment systeem.

Nu heb ik ook wel klachten over dat systeem maar over het algemeen doet ie wat ie moet doen. En wat betreft rijden rijdt hij prima! Dus ik begrijp niet waarom men zo blij is als je auto weg kan.

Hansiesan

Hallo GerardH,

Met het van A naar B rijden verdien ik mijn geld (net als de meeste Insignia rijder, denk ik)…… dat gaat prima met de Insignia…..
                                                      Vooral de wegligging boven de 180 kmh is fenomenaal, een waar feest!!!

Echter….
                                                      Om efficiënt, veilig en goed bereikbaar onderweg te zijn heb ik de diverse navigatie/infotainment systemen met elkaar vergeleken….
                                                      De Insignia heb ik gekozen omdat het Intellilinksysteem als baanbrekend werd gepromoot…… en op papier ziet het er het beste uit!!

Helaas is de praktijk een DRAMA en als je Opel daar op aanspreekt krijg je nul op rekest…..
                                                      De Insignia-rijder krijg dus niet waarvoor hij betaald heeft.
                                                      En dat irriteert…. mij in elk geval wel….

Kijk als je alleen in NL rijdt (ritten van maximaal 2 en half uur), zul je je met de laatste update, met de nu redelijk werkende voice control, wel redden….
                                                      Helaas rijd ik heel Europa door…..
                                                      Daarnaast is er als je hele dagen in de auto onderweg bent de ene na de andere irritante storing die ervoor zorgt dat je niet met de weg bezig bent maar het flutsysteem….

Tsja, dan kijk je reikhalzend uit naar dat je weer een nieuwe auto mag uitzoeken om van deze dagelijkse ergernissen af te zijn.
                                                      En dat de auto goed rijdt, maakt dat niet goed!!
                                                      Want dat is wel het minste wat je van Opels beste auto ooit mag verwachten….

25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 625)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.