Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett C 2.0 16v Turbo 550PK op Marktplaats
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 december 2011 om 09:40 #17244574AnoniemLid sinds:
1 January 1970En wat voor een ;), hele bekende in de Opel scene.
http://auto.marktplaats.nl/opel/515166650-opel-c-kadett-2-0-16-turbo-550-pk-show-en-go.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zal mij benieuwen wat hij er voor krijgt uiteindelijk.
27 december 2011 om 09:54 #17963899AnoniemLid sinds:
1 January 1970er zit ongetwijfeld een beste zak geld in gestoken
maar wie deze wagen op op 45.000 :shock: getaxeerd heeft??????
persoonlijk vind ik enkel de techniek die er inzit interesant :thumb
27 december 2011 om 10:05 #17963900AnoniemLid sinds:
1 January 1970Het is een blok met 550PK volgens de eigenaar (Niels Rallyeastra die de kadett heeft gebouwd zegt 350-500PK) en dat op een standaard C kadett achteras met een Quaiffe Sper. Volgens mij was er niks verstevigd aan de steekassen etc.. Volgens mij zit er zelfs nog een Alu staartstuk achter.
Site van Niels: http://www.opelspecialist.com/index.php?option=com_content&view=article&id=80&Itemid=99″ onclick=”window.open(this.href);return false;
27 december 2011 om 10:34 #17963901AnoniemLid sinds:
1 January 1970@JvV wrote:
Het is een blok met 550PK volgens de eigenaar (Niels Rallyeastra die de kadett heeft gebouwd zegt 350-500PK) en dat op een standaard C kadett achteras met een Quaiffe Sper. Volgens mij was er niks verstevigd aan de steekassen etc.. Volgens mij zit er zelfs nog een Alu staartstuk achter.
Site van Niels: http://www.opelspecialist.com/index.php?option=com_content&view=article&id=80&Itemid=99″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ik ken t grootste deel vcan het verhaal achter de auto wel
ook van voor dat niels hem onder handen kreeg ;)maar zelfs dat maakt hem in mijn ogen nog geen 45000 waard ;)
denk dat als deze een kwart van die taxatie opbrengt
dat hij niet mag klagen ;) :shock: :shock:27 december 2011 om 11:24 #17963896Technisch een leuk apparaat, maar qua looks om te kotsen
27 december 2011 om 11:57 #1796390227 december 2011 om 12:13 #1796390327 december 2011 om 17:53 #17963904Technisch vind ik er ook niet veel aan… Alleen motor en bak zijn iets waard in mijn ogen. de rest is ‘all show and no go’. :(
Jongen die ik ken heeft een hele mooie metallic blauwe c-coupe met een LET erin en die is getaxeerd op 15.000 of daar in de buurt, en dat is een stuk realistischer…
45.000 euro zou overigens wel het bedrag kunnen zijn dat ze opgeven als herbouwwaarde, dus wat het kost om een kadett zo te verkrachten dat hij er zo uitziet. ;)
27 december 2011 om 19:55 #17963905hmm, volledig all risk verzekerd naar taxatie waarde? Mijn idee zou zijn… Total loss rijden dat ding. Als je dat kan cashen verkoop ik m nooit, dan gaat ie dwars de sloot in.
27 december 2011 om 20:53 #17963906LOL mijn idee, de looks zijn à la bling bling 50cent stijl, maar dan moet het weer geen C Kadett zijn voor dat soort jongens, maar een Chevy ofzo met een V8. Het rijmt allemaal gewoon al niet met mekaar, kan het nog zo veel gekost hebben….
Naar mijn idee gaat de eigenaar er nooit iemand voor vinden die hem zo zal willen laten als hij nu is. :thumbdown
28 december 2011 om 08:06 #17963907sja tis ook niet mijn favoriet,maar toch respect dat de eigenaar het zolang heeft volgehouden na wat er allemaal gebeurd is. Alleen vreemd dat hij hem weg doet als hij nog niet eens op volle power heeft gereden
28 december 2011 om 10:59 #17963908@mark wrote:
sja tis ook niet mijn favoriet,maar toch respect dat de eigenaar het zolang heeft volgehouden na wat er allemaal gebeurd is. Alleen vreemd dat hij hem weg doet als hij nog niet eens op volle power heeft gereden
Zou ik ook niet doen met std achteras en alu staartstuk :p
Sent from my Desire HD
28 december 2011 om 12:42 #17963909Deze wagen is gebouwt puur voor de show,en dat is super gelukt.
Dat dit niet ieders smaak is ok,maar als je een project maakt voor een ander ben je al verkeerdt bezich denk ik dan maar.Als je hem een andere kleur zal geven is het al een hele andere dett.
maar waar deze wagen voor gebouwt is,vind ik dit een super mooi project en goed gelukt.28 december 2011 om 12:57 #17963910Inderdaad… Helm op, dikke motorkleren aan en een lantaarnpaal in met het ding. En dan die 45000 proberen te beuren.
Kan je zelf een C op normale manier opknappen… Alleen hopen dat dat scheermes op de kont je niet onthoofd :PAls je smaak zo ver afwijkt van wat anderen op shows leuk vinden heeft het ook niet veel zin om deze auto op shows te laten zien hè ;) Heb je een showauto die niemand mooi vindt… Maar het moet wel altijd even gezegd worden. Toch veel respect voor het werk wat er in zit. :thumb Ik doe het niet na.
28 december 2011 om 13:42 #17963911@kaneelschep wrote:
Als je smaak zo ver afwijkt van wat anderen op shows leuk vinden heeft het ook niet veel zin om deze auto op shows te laten zien hè ;) Heb je een showauto die niemand mooi vindt…
Smaak kan niet afwijken (het is namelijk persoonlijk en de eigenaar vind het mooi)
Waarom zou dat ding niet op show’s thuishoren want over de “smaak” valt dan te twisten
(en al vind je hem niet mooi qua uiterlijk is er misschien wel iets technisch wat mooi is)Voor de rest is het een moeilijk verkoopbare auto en het taxatiebedrag zal hij nooit
halen (niet eens de helft)28 december 2011 om 13:47 #17963912Helaas gaat dat niet op het in elkaar rijden, denk dat je hem uberhaubt niet verzekerd krijgt voor over de weg.
Aangezien er geen apk meer op zit en het motorblok niet op kenteken staat.28 december 2011 om 13:51 #17963913AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Haasje17 wrote:
Helaas gaat dat niet op het in elkaar rijden, denk dat je hem uberhaubt niet verzekerd krijgt voor over de weg.
Aangezien er geen apk meer op zit en het motorblok niet op kenteken staat.APK erop, en als de wagen van de zijkant wordt aangereden waarbij iemand voorrang neemt ipv kan krijgen dan zit er nog wel een kans in. Maar denk dat de eigenaar de wagen gewoon naar een liefhebber ziet gaan. Helaas is 45.000 euro voor een vraagprijs onder Opel liefhebbers in Nederland een onbegonnen werk. Ik denk dat een prijs van 10.000-12.500 wel enigzins realistisch is (is hij denk ook wel in losse 2de hands onderdelen waard).
28 december 2011 om 22:32 #17963914Zou er niet eens in durven te rijden met dat vermogen.
28 december 2011 om 22:47 #17963915@astraTD wrote:
Zou er niet eens in durven te rijden met dat vermogen.
die 210 pk bedoel je? of die 550 kroeg pk’s? :jerry
28 december 2011 om 23:38 #17963916Ik snap nog steeds niet waarom de turbo verkeerd om zit waar door het inlaat traject te lang is en de hete uitlaat door de hele motorruimte moet.
En met dat lucht filtertje 550pk??? En lekker warme lucht achterin.Ik heb hem nog telefonisch lopen helpen toen hij problemen had bij Verbocht motor pruts.
Hij zou bij mij langs komen met de auto maar nooit meer wat gehoord.
Goeie keus geweest :angel28 december 2011 om 23:51 #17963917snap ook die schroefset niet voor. je hebt al veren er tussen en dan ook nog een schroefset. werkt dit :hmmz
en voor de rest respect voor het werk, maar mijn smaak totaal niet
29 december 2011 om 06:15 #17963918Mooie kadet :thumbup op de spoiler na maja das voor de downforce!
Had er alleen het liefst de v en a bumpers opgezien… dan issie een beetje orgineler :angel
In mijn ogen waard een dikke 15,000e naja of die dat er voor beurt is ten 2de.
29 december 2011 om 16:33 #17963919ik vind het maar een verkracht ding hoor, die motor oke das wel leuk. maar verder :puke :puke :puke
29 december 2011 om 17:22 #1796392029 december 2011 om 19:28 #17963921bij veel taxateurs wordt de auto voor een droom bedrag getaxeerd. maar daar heb je niks aan.
je moet de auto altijd via de verzekering taxeren dan heb je echt de waarde en die krijg je ook als hij totallos is.
de auto zal hem wel 45.000 gekost hebben. maar dat krijg je er echt niet voor.in mijn auto zit ook veel meer als waar hij voor getaxeerd is. ik heb hem naar de turbo ombouw en de motorruimte cleanen. opnieuw laten taxeren en ja 500.- meer. heeft wel 3000.- gekost. :???:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.