Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[quote quote=18344856]Wat zegt de digitale toerenteller? (Deze zit in het geheime menu)
Als deze hoger aangeeft dan de gewone toerenteller:
– Kapje boven je instrumentenpaneel lostrekken (je hebt best veel kracht nodig, maar uiteraard wel voorzichtig lostrekken)
– Stuurkolom eventueel lager zetten
– 3x trox, ik dacht T20, schroeven losdraaien[/quote]
Dat ga ik nog even proberen. Goeie.
Je ziet de analoge teller ook echt (als de motor uit staat) ver beneden 0 staan. Echt verticaal naar beneden. Dus niet netjes op de 0 RPM.
@Corsa_GSI drie keer kort drukken op je dagteller knopje en de vierde keer ongeveer 11-15 seconden ingedrukt houden. Wel met draaiende motor doen. Daarna kun je gewoon klikken tot je het toerental ziet.27 december 2016 om 13:23 In reactie op: The new guy problems.. vergrendeling deuren en CD500 #18335687Als het goed is kun je bij instellingen aangeven dat alle deuren open moeten met 1x drukken. Dat wordt dan opgeslagen in je sleutel.
Over je tweede vraag: er zijn hier al meer topics over te vinden. Als je zoekfunctie gebruikt, vind je vast een paar :)
@AhrendSportstourer wrote:
Nee hoor,is een ander dopje ,van mijn slotbout.
Ow ja, nu ik zie het idd :angel :thumb
Ziet er goed uit. Ben niet zo’n heel groot fan van de gele mistlampen. Daarentegen vind ik knipperlichtjes wel weer mooi!
Heb je ook foto’s van je LEDjes?Ow ja, je mist nog een dopje bij de bout van je velg ;)
Goeie vraag idd, ik kon zelf nog geen nieuwe vinden. Wellicht heeft de dealer wel een nieuwere, maar online nog niet gevonden. Misschien dat iemand ander dat hier weet?
Klopt, ff van belang: USB 3.0 werkt niet. Gewoon oud usb stickie pakken. Dan gaat het goed. De OPC versie trouwens ook erg leuk. Heb je het OPC logo in beeld :)
Top. Hopelijk werkt het!
Hoi, Ik lees net toevallig je bericht. Ik heb onlangs van mijn Astra J de firmware via deze manier geupgrade: https://www.facebook.com/groups/534477869999449/permalink/907282992718933/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet geprobeerd heb om met een kabel de iphone op het systeem aan te sluiten en dan spotify te draaien. Ik gebruik eigenlijk altijd de 3,5mm jack. Maar ik zal het eens proberen.
Het updaten zoals in de facebook post, is zo gedaan :)
Kan me alleen maar aansluiten bij reacties hierboven.
Ik merk dat mijn verbruik wel ietsje beter is geworden nu, maar trek dan idd ook niet met piepende banden weg.
Vooral om wat makkelijker weg te komen bij 100 km/h idd, in de 6e merk je nog niet, maar in de 5e wel beter. En ook vooral optrekken de snelweg op, eerder je koppel aanspreken, en meer merk je echt :)Waar je nog wel even naar kunt kijken voor de zekerheid is onder de motorkap naar blaadjes. Als er bij de roosters aan de zijkanten veel blaadjes liggen kan het voorkomen dat het water naar binnen gaat, de afwatering is dan niet helemaal goed.
Daarnaast had ik een keer op 9gag wat gezien: oude panty (of nieuw voor 50 cent bij action) afknippen en een gedeelte met kattengrit vullen en dat vervolgens op je dashboard leggen. Werkt bij mij prima, heb stuk minder last van condens.Ik heb em em zelf ook, maar dan van 2012. Zoek even op het forum naar m32 dan weet je waar je tijdens een proefrit op moet letten m.b.t. versnellingsbak.
Zelf ben ik zeer tevreden met de auto. Gister heb ik em getuned bij unlimited tuning, (komt straks nog verslag van).Dat had ik ook inderdaad, bleek wat stuk te zijn. Heb toen onder garantie nieuwe gekregen.
Ik zit op 7,3 in de zomer. Veel korte ritjes tot ritjes van ong. 20-25.
6,4 naar Parijs op cruise control rond de 115 km/h.
En in de winter op 8,3 -> Veel korte ritjes tot ritjes van ong. 20-25.
Ook ik schakel denk ik wat te vroeg, zit ook vaak tussen 2000-2500.. Ben benieuwd wat dan beter is.Oke, thnx. Wacht ik nog even af.
Misschien dat @unlimitedtuning daar nog iets over kan zeggen?
Ben ook vooral benieuwd naar je verbruik. Houd je ons op de hoogte?
Interessant om even mee te lezen. Ben het zelf namelijk ook van plan bij Unlimited tuning dit jaar.
Ik ben nog wel benieuwd naar 2 punten:
1) is het verbruik ook beter geworden? Kun je daar al iets over zeggen?
2) Hoe zit het met storingsgevoeligheid? Ik hoor vaak dat er wel veel errors kunnen ontstaan. Kan iemand daar nog iets over zeggen?Bedankt alvast :).
ow ja…. en natuurlijk de beste wensen nog ;)
Ik heb ook gehad in mijn Corsa C, bijna hetzelfde probleem, alleen was bij mij ook het matje aan bestuurderskant nat. Bleek een lekkage te zijn onder de motorkop, vlakbij de ruitenwisser. Kijk ook even als je de kap open hebt of er geen blaadjes bij de roosters liggen, dan kan de afvoer verstoppen.
@juruca wrote:
Ja ziet er leuk uit maar heb ook een paar vragen:
Waar heb je de spanning vandaan gehaald ?
En start de cam volledig automatisch dus zonder zelf te moeten starten enz.
En zit tie niet een beetje in je gezichts veld ?
Thx
Thnx!
– Spanning heb ik op dit moment bij het zekeringskastje weggehaald bij het vakje (onder het lichtknopje) vandaan gehaald, maar daar blijkt ook de storing te zitten. Dus we gaan proberen om het vanuit onder de motorkap vandaan te halen. Ik heb hiervoor dit gebruikt:
– Er staat nu een constante spanning op waardoor er bij beweging van of voor de auto de camera begint te filmen. Ook zodra je de auto start, begint hij zelf te filmen. Je hoeft em dus niet handmatig aan te zetten. Dit is al zo als je de gewone bijgesloten 12v stekker gebruikt
– Nee, hij zit bij mij niet in de weg. Heb nog een prima blikveld :) (zal later nog even een foto uploaden van hoe ik in de auto zit) Huidige foto’s zijn gemaakt vanaf de armleuning ongeveer. Dus niet vanaf waar je ook echt zit.
@wouterverhaag wrote:
Verbruik heb ik geen idee van. Maar hij is er wel een stuk rapper van geworden.
:thumb Welke motor zit er in?
@wouterverhaag wrote:
Hier bij mijn Astra J.
op de foto lijkt het net alsof hij in de kont hangt, is in het echt niet zo. :thumbInmiddels met:
unlimited chiptuning
k&n intakekit
rvs 3″ downpipe (binnenkort de rest van het systeem)
19″ barracuda karizzma wielen
35mm verlagingsveren
remklawen netjes zilver geverfd
navi 600 via software naar navi 900 incl flitspalen
xenon kit 6000k
led mistlampen 6000k
xenonlook dagrijlampenHelpt die chip gunning nou ook een beetje? Voor bijv. minder verbruik?
Mooie bak overigens :D@vinfoto wrote:
@Ultimate wrote:
Soms doet ie het bij mij ook niet, maar komt denk ik idd door lage accuspanning. Ik ervaar het vooral bij kleine stukjes, wat ook logisch is. Misschien rijd jij ook kortere afstanden?
Valt wel mee ruim 1000 per week woon werk
Van de week 200 km snel weg en daarna nog steeds geen start stopDat is wel apart dan inderdaad.
@juruca wrote:
ik zou er persoonlijk niet rauwig om zijn als de start/stop niet meer werkt. :D
Zelf zou ik het altijd handmatig uitschakelen, het kleine voordeel van brandstof besparing weegt volgens mij niet op tegen de mogelijke schade die het starten en stopen veroorzaakt.
Volgens mij is het nergens echt goed voor, accu, startmotor en wat denk je van je distributie riem!
De distributieriem krijgt bij elke start het weer voor z’n kiezen om de waterpomp en de nokkenas op te starten.
Ik vind het op zich wel handig. Zeker voor een stoplicht, brug open of trein overgang.
Als het zo slecht is, hadden ze het niet gemaakt toch? En er zit een tweede accu in, dus dat lijkt me ook wel mee te vallen toch? Of ben ik nou naif?
Overigens zit in mijn Astra een distributieketting :)Soms openen niet al mijn deuren als ik op de afstandsbediening klik van de sleutel. Dan moet ik twee keer klikken, terwijl ik heb aangegeven in de instellingen dat ik alle deuren in 1x wil openen.
Voor dit soort dingen zijn toch ook updates? En zouden die niet gratis moeten zijn?Soms doet ie het bij mij ook niet, maar komt denk ik idd door lage accuspanning. Ik ervaar het vooral bij kleine stukjes, wat ook logisch is. Misschien rijd jij ook kortere afstanden?
-
AuteurBerichten