Upgrade firmware Navi 900 (2012)

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Upgrade firmware Navi 900 (2012)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276379
    Miss@80
      Lid sinds:
      27 April 2012

      Hi, sinds 2012 ben ik in het bezit van een Insignia met een NAvi900 systeem. Tot voor kort gebruikte ik een ipod of de iphone van mijn vriend om de muziek te regelen via de usb ingang onder de armleuning. Muziek via bluetooth is nooit gelukt, maar volgens mij kan dat ook niet.
      Met mijn oude telefoon gebruikte ik de aux ingang om bijv Spotify te gebruiken maar dan zie ik a) geen info op mijn scherm en b) ik kan niets bedienen via het stuur behalve het geluid. Niet de gewenste situatie en aangezien mijn telefoon dringend toe aan vervanging was, ben ik voor een iphone gegaan. 2 vliegen in 1 klap…. dacht ik. Gisteren met hoge verwachting de iphone middels de usb gekoppeld en wat schetst mijn verbazing…… ‘ iphone ondersteunt accessooire niet’ . Auto herkent de iphone niet. :swear
      Nog een software update van Apple gehad vannacht en vanochtend nog een keer geprobeerd. Heel eventjes werd ik happy, want wow, iphone werd gecheckt… spotify track in beeld… maar helaas geen geluid. Gloeiende, iphone soft reset gegeven met de usb kabel erin (had ik ergens gelezen), maar helaas, geen verbetering. Sterker nog, iphone werd weer niet herkend.

      Ik heb hier dingen gelezen over een firmware upgrade van de Navi 900, maar voordat ik naar de garage probeer ik te achterhalen wat eigenlijk de laatste versie is van de firmware. Dan weet ik of het uberhaupt nut heeft. Iemand enig idee? Kan er echt helemaal niets over vinden op het internet.
      Daarnaast vroeg ik me af of het mogelijk is om de huidige navi 900 te vervangen door de nieuwe navi 900 intellilink zonder dat alle knoppen meteen onbruikbaar is.

      #18317515
      Ultimate
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2014

        Hoi, Ik lees net toevallig je bericht. Ik heb onlangs van mijn Astra J de firmware via deze manier geupgrade: https://www.facebook.com/groups/534477869999449/permalink/907282992718933/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet geprobeerd heb om met een kabel de iphone op het systeem aan te sluiten en dan spotify te draaien. Ik gebruik eigenlijk altijd de 3,5mm jack. Maar ik zal het eens proberen.

        Het updaten zoals in de facebook post, is zo gedaan :)

        #18317516
        Miss@80
          Lid sinds:
          27 April 2012

          Dank voor dit! IK ga het dit weekend nog proberen. Heb nog geen afspraak gemaakt met de garage dus als dit werkt steek ik weer mooi 50 euro in de zak :-D

          #18317517
          Ultimate
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2014

            Top. Hopelijk werkt het!

            #18317518
            Miss@80
              Lid sinds:
              27 April 2012

              ZAl het je laten weten. Ff zip file gedownload voor de Opel900 en ik lees dat het alles bij elkaar 2 min kost. Dat is het proberen waard ;)

              #18317519
              Ultimate
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 May 2014

                Klopt, ff van belang: USB 3.0 werkt niet. Gewoon oud usb stickie pakken. Dan gaat het goed. De OPC versie trouwens ook erg leuk. Heb je het OPC logo in beeld :)

                #18317520
                Miss@80
                  Lid sinds:
                  27 April 2012

                  Oh cool.. gaan we dat proberen

                  #18317521
                  bdw238
                    Lid sinds:
                    20 March 2016

                    Upgrade werk perfect, net geprobeerd, USB fat32 16GB. Wel nog een vraag, is dit de laatste update die er is? Zag nl. dat de versie update 15-07-13 was.

                    #18317522
                    Ultimate
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 May 2014

                      Goeie vraag idd, ik kon zelf nog geen nieuwe vinden. Wellicht heeft de dealer wel een nieuwere, maar online nog niet gevonden. Misschien dat iemand ander dat hier weet?

                      #18317523
                      spruitlaat
                        Lid sinds:
                        12 January 2016

                        Toevallig hoorde ik vandeweek van een collega dat er een update verkrijgbaar was voor de navi 600/900. Het schijnt versie 2014/V2.0 te zijn. Ik heb al gezocht op het internet, maar kan er verder weinig over vinden. Is er hier iemand die weet wat de update inhoudt en of dit kosteloos bij de dealer te doen is?

                        #18341937
                        jvdweijden
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 December 2012

                          Als ik het dropbox bestand download van de facebooklink dan krijg ik alleen de originele versie (gewijzigd maart 2015).
                          De dropbox download is bestand: MY10Opel.zip met daarin alleen NomaleVersion.iso.
                          Is dit toevallig gewijzigd?
                          Heeft iemand voor mij misschien nog de aangepaste versie? Het liefste met OPC scherm.

                          #18372831
                          sameiro soares
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            1 March 2020

                            waar ik kan die update vinden

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.