Update software

Forumindex Forums Modellen Astra Update software

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271182
    Chris88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2015

      Vandaag mijn 1.6 cdti 136 voor zijn eerste onderhoudsbeurt weggebracht. de dealer vertelde mij dat (software) updates alleen gedraaid worden bij klachten. In mijn optiek zijn updates tot altijd een voorruit gang / dan wel beter. Er zijn dus heel wat updates maar aangezien ik geen klachten hebben worden deze niet geïnstalleerd

      Is het normaal dat de dealer geen updates installeert?

      #18278919
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Lijkt mij een vreemde stelling, een update is niet altijd alleen maar oplossen van foutjes, soms komen er ook nieuwe dingen beschikbaar.
        Ligt er een beetje aan om welke update’s het gaat. motor sofware, software van de Radio cq Navi.

        #18278920
        Chris88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 February 2015

          Er is een motor software beschikbaar echter alleen als er klachten zijn. De stelling echter is dat het een hoop tijd en geld kost als de klant toch geen klachten ervaart

          #18278921
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            En software updaten kost ook geld

            #18278922
            Chris88
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 February 2015

              Dus als er updates zijn worden deze nooit automatisch geïnhaleerd bij een onderhoudsbeurt?
              Mijn auto heeft een productverbetering nodig (myopel) is et een site waar dit soort dingen terug te vinden zijn met wat er dan verbeterd gaat worden?

              #18278923
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                Is ook niet handig, updates zijn ook niet altijd verbetering

                #18278924
                ronver
                  Lid sinds:
                  17 March 2015

                  Voor de 1.6cdti 136pk is sinds deze week een software-update beschikbaar ivm de turbo ( smering van de turbo ) specifiek voor deze motor. Er zijn heel wat turbo-problemen bij dit type van motor, heel wat turbo’s draaien de soep in, inclusief die van mij.
                  Volgende woensdag mag ik mijn update gaan laten installeren. Toch maar even bij de dealer aandringen om deze effectief te installeren, of ge staat binnenkort ook met een kapotte turbo langs de kant ….

                  #18278925
                  Chris88
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 February 2015

                    Worden dit soort updates ook op internet geplaatst? Of kan je alleen maar informatie via de dealer inwinnen?

                    #18278926
                    Ultimate
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 May 2014

                      Soms openen niet al mijn deuren als ik op de afstandsbediening klik van de sleutel. Dan moet ik twee keer klikken, terwijl ik heb aangegeven in de instellingen dat ik alle deuren in 1x wil openen.
                      Voor dit soort dingen zijn toch ook updates? En zouden die niet gratis moeten zijn?

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.