Vocht in astra j

Forumindex Forums Modellen Astra Vocht in astra j

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275453
    Chris88
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2015

      Iedere morgen heb ik last van condens / vocht op de voorruit.

      Rubbers zien er goed uit. Geen vocht in de kofferbak en interieur filter en vloermatten zijn droog

      Hebben meer mensen hier last van en weet iemand de oplossing?

      #18311059
      Kuhrtje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2008

        Ik heb er de afgelopen dagen ook echt last van.

        Sterker nog: vanochtend was mijn voorruit aan de binnenkant bevroren… Wist niet dat dit kon.

        Dealer vertelde vandaag dat dit normaal kon zijn vanwege het vochtige weer. Mocht ik het extreem vinden, willen ze er wel naar kijken.

        Lijkt mij niet normaal toch? Vocht in de auto na een stukje rijden of na een nacht nachtvorst?

        #18311060
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          mijn voorruit is ook elke dag beslagen van binnen ( astra G )

          #18311061
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Tja heb ik ook altijd, mijn auto’s staan aan de noordkant van het huis, en bij een beetje nachtvorst is de voorruit aan de binnenkant ook bevroren, maar dat gebeurt meestal als ik de blower aanzet anders niet. Dat is ook niet zo gek dan komt er ineens vrieslucht langs de ramen.

            #18311062
            Dillenvd
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2010

              Heb er ook last van in mijn J.
              Vochtvreter ingelegd maar niet het idee dat het echt helpt.

              Laatst ’s ochtends aan de binnen en buitenkant mijn voorruit moeten krabben.
              Mijn voorruit beslaat ook erg snel, maar dit kan misschien komen omdat ik hem al een tijd niet meer schoongemaakt heb aan de binnenzijde?

              #18311063
              SigNumberOne
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 May 2011

                Het is helaas een veel voorkomend probleem bij de J :(

                #18311064
                Andre_Ede
                  Lid sinds:
                  16 June 2006

                  Heb alle types Astra lang gereden en ze hadden het allemaal zelfs me Kadett E, dus denk dat het meer iets is wat niet te voorkomen is.

                  #18311065
                  KRSA2000
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 February 2009

                    Wat Dillenvd al aankaarte…
                    Raam goed schoonmaken en evt daarna een anti-condens middel gebruiken.
                    Ik heb geen verwarming in mn corsa a maar heb geen last van condens of bevroren vooruit sinds dat ik het bovengenoemde toepas

                    #18311066
                    warhamstr
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      20 August 2009

                      Elke auto is nat vanbinnen met dit weer. Iets met warme lucht en een koel oppervlak, dan krijg je condens… :thumb

                      #18311067
                      TedMechanic
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 January 2007

                        @Andre_Ede wrote:

                        Heb alle types Astra lang gereden en ze hadden het allemaal zelfs me Kadett E, dus denk dat het meer iets is wat niet te voorkomen is.

                        Voorruit verwarming. Is niks nieuws, er zijn genoeg merken die dat gewoon hebben.

                        #18311068
                        wim-v6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          12 August 2005

                          Ford al in de Vroege 80er jaren.

                          verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                          #18311069
                          Ultimate
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            19 May 2014

                            Waar je nog wel even naar kunt kijken voor de zekerheid is onder de motorkap naar blaadjes. Als er bij de roosters aan de zijkanten veel blaadjes liggen kan het voorkomen dat het water naar binnen gaat, de afwatering is dan niet helemaal goed.
                            Daarnaast had ik een keer op 9gag wat gezien: oude panty (of nieuw voor 50 cent bij action) afknippen en een gedeelte met kattengrit vullen en dat vervolgens op je dashboard leggen. Werkt bij mij prima, heb stuk minder last van condens.

                            #18311070
                            omegast
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              1 December 2014

                              @warhamstr wrote:

                              Elke auto is nat vanbinnen met dit weer. Iets met warme lucht en een koel oppervlak, dan krijg je condens… :thumb

                              klopt….heb er ook last van in de Omega . heb er maar een vochtvreter in gepleurd . alleen van de bevroren ramen heb ik gelukkig geen last.

                              #18311071
                              Sander033
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                29 March 2016

                                Ik heb ook last van vocht in de auto (astra J)
                                Er was een nieuw voorraam in gezet, blijkbaar niet goed dus daar kwam nogal wat vocht naar binnen.
                                Nadat dit opgelost was bleef het vochtig in de auto. Na wat gezocht te hebben bleek het vochtig/nat te zijn onder de achterbank.
                                Heb alleen nog geen idee waar dit water vandaan komt :???:

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.