Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kleine correctie:
de c20xe is een ontwerp van LOTUS , maar omdat lotus geen gieterij had hebben ze dit uitbesteed.
lotus doet veel zaken met ford, ford met cosworth en een combinatie van allen dus was de stap naar cosworth vanzelfsprekend.cosworth heeft een goed doorontwikkeld gietproces en daar trokken ze hun profijt van.
later is kolbenschmidt dit gaan doen, de precieze reden weet ik zo 123 niet maar ik kan me herinneren dat cosworth liever bij ford en lotus bleef in die tijd vanwege de cosworth YB ontwikkelingen en de latere multikleps ideetjes.de bose 901 is een hele mooie r&b stamp speaker meer niet, geen plaatsing geen detail niks nakkes nada. heb ze op verschillende versterkers beluisterd maar het is echt niks, een ander probleem is de equalizer die er beslist bij moet anders kan het systeem zogenaamd niet aangestuurd worden met bepaalde frequenties om de driver juist te laten functioneren, kun je nagaan.
eigenlijk best logisch dat er geen detail en plaatsing in zit als je nagaat dat het in feite aleen maar mid drivers zijn.
om terug te komen op de woofer , je kan ook is naar de nieuwe lijn van emphaser kijken, die hebben ook mooie en goede oplossingen op dit gebied.
3m 2k body sealer uit de zakken, never nooit meer anders.
groeten
zoals bij elke motorische modificatie verandert de karrateristiek van de motor, het wordt een heel ander ding.
groeten
dj paul elstak – rotterdam hooligan
AHA – stay on these roads
pink floyd – comming back to life
john lenon – just a jelous guy
dire straits – telegraph road
origineel gepost door RonaldV
Weet niet wie die auto in mekaar heeft gezet, maar ziet nou niet echt lekker uit allemaal.:swearga naar automax ofso, pak 10 willekeurige auto`s en je zal zien dat er een heleboel dichtgeplakt en gerommeld is.
waarom afwerken als je het toch niet meer ziet:vertag.
geen kritiek op de tigra hoor, maar er zijn idd punten waar ik me aan kan storen.
gelukkig staat ie nu op de pijnbank:thumbup
groeten
impreza turbotje, die spoelen superlekker.
een seh is zover ik wete niet verder gevlakt waarom?:
zuigers van een ne passen in een seh
drijfstangen passen in een seh
en de zuigers met drijfstangen passen in een seh
koppakking is hetzelfdeik had de seh opgebouwd met ne drijfstangen, no prob geen uitstekende of te laag liggende zuigers en we hebben is een ne onderblok opgebouwd met een seh krukas zuigers en drijfstangen ook geen probs.
groeten
steek onder water? of heb je er wel vertrouwen in?
groeten
jups, voordeel van ford is dat dit het enige eigenlijk kon wezen, die dingen zijn zo goed hahahahahah.
idd stap voor stap alles nalopen en dat kan sosm lastig zijn maar doe het maar gewoon.
groeten
team dynamics magnesium 17inch:o nu moet ik een andere zoeken:swear
groeten
ja dat kan ook, als de retour dicht zit of de regelaar dood is, heb dit vandeweek met mijn sierra gehad die liep niet meer stationair en liep tot het middegebied met gas bij geven smerig rijk, daarintegen liep ie na het middengebied als de touwtering, heb het toch maar verholpen want waneer rij je volgas door de stad:jerry
ook injectoren kunnen open blijven staan door electronische of mechanische redenen.
ook kunnen ze dicht blijven door electronische of mechanische redenen.
er zijn meerdere wegen die naar rome leiden.groeten
ik kan me een motorfiets herinneren waar we de bougies uithadden, die kreeg geen peut maar vonkte wel, achteraf kreeg hij dus veel peut en vonkte hij wel, je kan op je vingers natellen hoe snel we moesten zijn om het fietsje te redden wat gelukkig ook gelukt is.
groeten
kachelwinkels, ik kwam laatst zoiets tegen.
je kent het wel even de stad in , ach das ook wel dik zon mooie kachel , de winkel ffe in en rondsneupen, toen hing daar ook van die hitteband, hiermee worden de afzonderlijke delen van de kachel mee afgedicht.
hoe breed ben ik ffe maar zal wel smaller wezen als de smalste die in de autowereld te koop is, prijs geen idee meer.
groeten
okal is je auto belastingvrij, kunnen ze je niet bekeuren op het ontduiken van belasting, maar wel op het rijden in een ongekeurde auto die in feite niet op kenteken staat.
groeten
700 gram van de 750 is toch echt meer als 50% hoor.
en als er een leiding los is geweest moet het hele systeem opnieuw.
groeten
als je standaard klepjes hebt is 40mm groot zat.
groeten
als je nagaat dat een ordinaire diesel evengoed op slaolie loopt zijn al die varianten bullshit.
6paginas over brandstof:wtf hahaha
groeten
das het grapige , ook op de testbank wordt gewoon gedraait zonder inductielamp en dergelijke, aleen heb je hier wel lambda en andere waardes voor handen die je het vertellen.
groeten
je kan met en zonder rijden.
tijstippen en hoeken van de ontsteking moet je niet gebruiken, op gehoor en gevoel afstellen is het beste , elke motor is anders.
groeten
12 december 2007 om 22:28 In reactie op: Wat voor een blok heb ik en wat kan er allemaal in #17368820sorry ron maar dat zijn dan wel verschillen in astra kadett sferen als ik me niet vergis.
groeten
dikke turbo onder dat schildje hey:P
groeten
-
AuteurBerichten