Pioneer TS-WX77A Subwoofer

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Pioneer TS-WX77A Subwoofer

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207363
    Omega2.2-16v
      Lid sinds:
      21 March 2007

      Iemand hier al ervaring met deze subwoofer,wil ‘m in de Omega installeren.

      Klik hier voor de link


      gr

      Danny

      #17416687
      Bluns
        Lid sinds:
        24 December 2005

        Ik heb m gehoord op een beurs als demo..
        Toch klonk hij niet verkeerd voor zo’n plat klein ding en al helemaal niet als je bedenkt dat er met 16 cm speakers gewerkt word.

        Zeker ideaal als je niet veel ruimte hebt en toch een lekkere toevoeging aan je klankbeeld wilt..

        Maar de prijs vind ik aan de hoge kant. Dan is het misschien een leukere optie om een 8″ woofer in een kleine geslotenkist te monteren.

        (heb er momtenteel 1 liggen waar ik erg over te spreken ben)
        Maar dat ligt verder helemaal aan jou smaak en waarvoor je hem wil gebruiken.

        #17416688
        Roelof
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Originally posted by Bluns
          Ik heb m gehoord op een beurs als demo..
          Toch klonk hij niet verkeerd voor zo’n plat klein ding en al helemaal niet als je bedenkt dat er met 16 cm speakers gewerkt word.

          Bose heeft ook zo’n High-end speaker welke geen grote woofer kent maar uit uit meerdere kleinere speakers in 1 kast bestaat, dat is de 901 geloof ik en wordt ook door sommige mensen als zeer goed ervaren.

          #17416689
          Omega2.2-16v
            Lid sinds:
            21 March 2007

            Ik wil net effe wat meer diepgang in de auto,hoge tonen zijn goed maar de lage tonen kan beter.
            Het hoeft geen rijdende disco te worden als het maar goed klinkt(Voor mij dan,ieder zijn eigen wensen daargelaten)
            Zitten nu de standaard speakers in die ik het liefst wil laten zitten vandaar de subwoofer.
            Prijs is inderdaad aan de hoge kant alhoewel er op Ebay ze voor 295,- euro aangeboden worden.
            Kist is bij mij nvt. vond deze redelijk klein en lekker plat waardoor je zo je spullen erop kunt leggen.
            Alvast bedankt voor de info,ik gaat effe rustig rondneuzen,wie weet wat ik nog tegenkom:)

            gr

            Danny

            #17416690
            seh power
              Lid sinds:
              20 September 2004

              de bose 901 is een hele mooie r&b stamp speaker meer niet, geen plaatsing geen detail niks nakkes nada. heb ze op verschillende versterkers beluisterd maar het is echt niks, een ander probleem is de equalizer die er beslist bij moet anders kan het systeem zogenaamd niet aangestuurd worden met bepaalde frequenties om de driver juist te laten functioneren, kun je nagaan.

              eigenlijk best logisch dat er geen detail en plaatsing in zit als je nagaat dat het in feite aleen maar mid drivers zijn.

              om terug te komen op de woofer , je kan ook is naar de nieuwe lijn van emphaser kijken, die hebben ook mooie en goede oplossingen op dit gebied.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.