Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Toch gaaf om dan na zoveel jaar toch nog meer historie te ontdekken van een auto! :applause02:
Toch gaaf om dan na zoveel jaar toch nog meer historie te ontdekken van een auto! :applause02:
8 december 2016 om 10:57 In reactie op: Overlijdensbericht André_ede (moderator Opel-forum) #18334220Rust zacht André. Veel sterkte voor iedereen die hem zal missen.
Vandaag een rode GT im Boompjesdijk, Zeeland.
Ben er inmiddels achter dat het niet de Markthuys Classic was, maar de Markthuys Legends. Ik dacht dat dat dezelfde klasse was. Heb ook een foto gevonden van een deelnemerslijst en ik las in het verslag van Marcel ook dat er wat onduidelijkheden waren over de klasse waarin hij zou uitkomen.
Even achteraf nog een vraag: in welke klasse reed Marcel Neleman nu mee in de Kadett 400 van Henk? Dat was niet de Markthuys Classic toch?
Want daar zie ik hem niet op de deelnemerslijst staan, net als de Triumph TR7 en Audi (een soort Michele Mouton-replica?) die ik ook in dezelfde klasse heb zien rijden.
Is er nog ergens een deelnemerslijst boven tafel te krijgen van die klasse in 2015?:thumb opgelost :D
Ja, ik ook, ik reageerde ook me meer richting Voederbiet, ik denk dat hij doelt op de foto’s op de vorige pagina waarop ook een groene B Ascona te zien is. Kleine spraakverwarring, denk ik.
Ik doelde op de 400-meeting in Etten-Leur.
Oke, dank voor de info! :thumb
Oke, dus dat was de huidige eigenaar die geïnterviewd werd? Hij was er toen ook met twee Manta’s, denk ik? Ik hoorde via via dat er iemand van de familie Colsoul was geïnterviewd naast die Bastos Manta, dat klopt dus niet. Heb inmiddels ook wat info gevonden op het themantarevolution-forum.
Was die groene, Nederlandse Ascona op de 400-meeting trouwens voorzien van een originele 400-motor? Want de rest van de auto was niet origineel 400, denk ik?
De Ascona van Dirk Strauch Motorsport, is dat een originele 400? Staat op Belgisch kenteken ‘NE07930’?
En nog een stomme vraag….op de 400-meeting werd iemand geïnterviewd naast de Colsoul Bastos Manta. Was dit iemand van de familie Colsoul? Bob? Tom? Of Guy zelf?
En was het ook de originele Bastos Manta waar Guy mee reed in de jaren ’80? Of een replica? Volgens mij Belgisch kenteken O-AAX-683′?Hoor het graag als iemand wat meer info heeft :)
Weet ook niet in wiens handen deze Manta is?De Z18XER gaat niet echt lekker voor LPG inderdaad. Je kunt iedere 30.000 km kleppen stellen ipv iedere 150.000.
Zou persoonlijk afzien van deze reparatie, tenzij je op benzine gaat rijden vanaf nu.
Bedankt voor de foto’s, Herman! Mooie rit en een prachtig weekend geweest zo te zien!
Wat een vraagprijs! Maar een smalle is toch mooier, vind ik!
Mijn Coupé mocht zo’n 1200 kg trekken, dacht ik. Ging ook prima hoor, heel wat kilometers met zware aanhangers gemaakt. Kan jouw cabriolet ook :thumb
Hahaha, ja, dat zou zo maar kunnen!
Ik weet wel dat ze in Engeland Rothmans ook wel echt uitspraken als Rothmens ;)Omdat er geen tabaksreclame meer op tv mag.
Frits van Eerd (directeur van de Jumbo) heeft een Manta in Rothmans-kleuren, maar die tekst is veranderd in Rothman6.Zie je vaker bij historische races die op tv worden uitgezonden.
Zo te zien een prachtig exemplaar met sluitende historie. Wel wat onderhoud nodig als hij de afgelopen jaren heeft stilgestaan, maar wel een B1!
Zouden ze onderhuids veel verschillen van de Astra die ze nu in het TCR inzetten?
Ben nog wel even gaan kijken, o.a. de Kadett 400 van Henk gezien. Voor mij de laatste keer dat ik geweest ben, drukker dan ooit, op veel plekken sta je steeds verder van de actie af en daarboven op nog een bekeuring gehad, samen met enkele honderden andere bezoekers. De ene verkeersregelaar vertelt je ergens in te rijden, dat blijkt niet te mogen en er staan een stel &%@a BOA’s kentekens te schrijven….
Dat samen met de veranderingen die voorgaande jaren zijn ingevoerd, betekent dat er voor mij en veel vrienden de lol er helaas volledig af is.Iemand van hier die volgende week mee rijdt of gaat kijken?
Ben benieuwd, fototoestel staat weer klaar!
Afgelopen zaterdag een rode Kadett E Frisco (die van Bavel, denk ik?) op de Arenberglaan in de Haagse Beemden in Breda.
Dat ziet er goed uit in Oostenrijk. En leuk dat de Kadett naar Etten-Leur komt. Maar wel zonde dat je stopt met rijden en alles verkoopt. Te weinig tijd? Gaat het team ook niet verder?
-
AuteurBerichten