Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nou ik zou dit zeker als aanrijding voertuig classificeren afgaande op de foto. mits je getuigen hebt dat de auto zonder schade is neer gezet is WBF geen probleem.
verder idd als je het zelf moet betalen gewon zelf een schermpje regelen, bumper demonteren en samen wegbrengen.. kan t wel wat goedkoper.
ik ben schade manager van beroep.. werkzaam bij een schadeherstel bedrijf in helmond ( omgeving eindhoven ). als dit voor je in de buurt is kom maar langs, kan ik het meeste voor je regelen en de schade reparatie nadien ook ;)
PM maar bij vragen, ik kan eigenlijk overal wel op antwoorden als het gaat om autoschade/verzekering of WBF
@Family man wrote:
@ricksmits wrote:
toch denk ik dat dit geen totall loss is,, als wij deze zouden binnenkrijgen denk ik dat we hem zouden kunnen maken. zoals gezegd, nieuwe dakplaat, rondom spuiten en herstellen en is weer als nieuw.. maar ik ken me goed voorstellen dat je liever een nieuwe hebt.. n beste schade
Denk ik ook, mooie import auto met tegentaxatie! zelf herstellen bij jouw bedrijf, bij verkoop leuke marge, of een hele mooie auto voor jezelf Rick
Best top idee, echter daar het startkapitaal niet voor :)
toch denk ik dat dit geen totall loss is,, als wij deze zouden binnenkrijgen denk ik dat we hem zouden kunnen maken. zoals gezegd, nieuwe dakplaat, rondom spuiten en herstellen en is weer als nieuw.. maar ik ken me goed voorstellen dat je liever een nieuwe hebt.. n beste schade
Waarom zou een smallere band beter zijn?
Een bredere band betekent meer contact met de weg, dus meer grip… maar ook meer rolweerstand, dus meer slijtage en meer verbruik.
In de winter zou ik voor de veiligheid dus zeker geen smallere nemen. Gewoon de standaard maat aanhouden, 205/50 R16.[/quote]
leg eens 225 brede banden op je fiets en red het eens door de sneeuw tot het einde van de straat…
meer contact met de weg is een regel die mbt grip niet altijd toepasbaar is.. bij grote hoeveelheden water moet een brede band dus ook veel meer door de groeven laten stromen voor het aan de zijkant de groeven verlaat.. een smalle band heeft daar minder last van en dus is de kans op aquaplaning veel kleiner met een smalle band,, mbt sneeuw idem dito zelfde verhaal, een smallere band ”snijd” makkerlijker door de sneeuw heen.
airco die standaard aan staat een dus iedere keer aanslaat?
19 september 2014 om 17:23 In reactie op: Opel Astra G Coupe interieur in een Astra G Hatchback 3 drs? #18253658@Baas J. wrote:
Voorstoelen coupe passen in hatch 3 deurs, deze stoelen klappen naar voren met een hendel. Uiteraard passen ze ook in een een 5 deurs en heb je de hendel niet nodig.
Achterpanelen passen nergens in behalve coupe, zijn wel aan te passen door hele middenstuk los te boren en dit op een of andere manier weer vast te maken aan je hatch panelen.
Voorpanelen van een coupe passen wel in een hatch 3 deurs.
Leuning en zitvlak coupe passen zonder aanpassen in 3 en 5 deurs hatch, let wel dat je daarna nog maar 2 gordels hebt van achter en geen 3.dus, past een coupe interieur 100 in een HB, alleen heb je dan achter nog maar 2 zitplaatsen achter wegens het missen van een gordel achter :)
18 september 2014 om 19:41 In reactie op: Opel Astra G Coupe interieur in een Astra G Hatchback 3 drs? #18253649jup, past compleet! en heb nog een ZGAN setje!
ik heb geen ervaring met andere schroefsets dus ik kan er weinig van zeggen.. hij is stugger als orgineel maar zeker niet te stug
zo.. lang geleden alweer! intussen heeel wat gebeurd weer met de astra!
– nieuwe xenon koplampen, werkend en gemonteerd.. met multistekker dus kabelboom aangepast ( nadeel : meer werk, voordeel: geen 800 verloopstekkers onder de motorkap
– 50 kmpu rijden,, even wat ut de middeconsole zoeken.. stoeprandje gepakt.. nu gepolijste wielranden op afstand :farao maken we in de winter wel weer in orde
– schroefsetje! AP om precies te zijn, Supersetje! kost wat, heb je wat.. in eerste instantie veel knokkele.. bleek ik een lagertje te zijn vergeten.. volgende keer toch maar handleiding lezen :hyp nu lagertje ertussen alleen nu mag die weer iets lager..
en nog allerlei kleine dingskes
To do:
-eerst ouwe zooi opknappen.. men parrot valt vaak uit ( kabeltje ergens los oid ) armsteun zit los, lampje in tellerbak kapot, accubeugelboutje afgebroken :kerst
– uitlijnen autoen dan zien we wel wir!
Instagramstyle :joker
:jerry
Ik heb de koplampen ook.. speciaal uit buitenland omdat toendertijd ze hier in NL niet leverbaar waren zonder die hele bijbel in t glas.. nu intussen wel dus ik had beter rven kunnen wachten gezien het feit dat ik ze met multistekker heb en dus de hele kabelboom.moet aanpassen… achja
ikspreekweer uit mijn ervaring met mercedes… maar deze werkten idd met waterdruk..
Ik had dat zelfde provleem op mijn coupe met 225/45-17 banden… nu ik 215/40-17 heb nergens last van ondanks verlaging ( 30 mm.. geen schroefset )
Ik heb nog een setje depo xenon koplampen te koop. Identiek aan origineel met dezelfse aansluiting. Je kunt even een berichtje sturen voor info.. wegens ontslag heb ik er geen geld meer voor om de rest te kopen wst ik nodig heb ( de xenon en aansluitspul die ik nodig heb omdat ik orgineel geen xenon heb ) bij jou is het plug and play
Kan kloppen ron
mag ik vragen hoe men aan deze info komt.. zoals type auto op NL kenteken enzo.. vraag ik me altijd af king:
ik heb een Mtech setje besteld.. achteraf ook voor de bovengenoemde cenamics kennen gaan.. maar goed da loop wel los..
ik ben benieuwd!
Nou ik ben erachter wat ik moet hebben dankzij de hulp van Haasje17, toppertje!
Nou zit ik alleen een beetje met welk merk moet ik pakken..
Pilot; kwalitatief zeer goed ( volgens horen zeggen ), maar wel aan de prijs ( 199 euro )
M-tech; kwalitatief goed ( volgens recencies, forumpraat ) zeer goede prijs ( 70 euro )
Ebay tjap : kwalitatief een gok.. prijs zo laag dat je denkt dat kan nooit goed zijn..Wat zijn jullie ervaringen over deze merken en wat zouden jullie doen?
haasje jij mag vaker komen..
vraagje, deze d2s lampen.. die zouden dan zo moeten passen in het orginele ”gat” van de orginele lampen? en op de ”órginele” platte stekker die IN de koplamp zit waar het dimlicht mee aangesloten word?
Zoek eens op marktplaats naar johan uit baarle nassau evt met astra oid erbij.. die heeft genoeg onderdelen zoals deuren etc
Doen we even anders..
+ 1 belangrijk dingetje, als hun m maken, en je hebt die prijsafspraak is het hun probleem. Toen ik mijn radiateur ging vernieuwen ( waar de condensor aan vast geschroefd zit ) bleek dat het ”moertje” achter de bout van de condensor 2 keer rot was en ook meedraaide waardoor het ophangpunt op de radiateur afbrak.. nou moest die er toch een nieuwe in dus dat boeide me niks.. maar in jou geval moet de radiateur blijven :)
@HarrieAstra wrote:
Ik vraag me (met grote vraagtekens) af of die prijs wel correct is!!!
Tussen een ‘nieuwe’ en een ‘tweede lijn’ product kan nóóit € 268,- verschil zitten.
De werkzaamheden en het afvullen blijft immers bij alle twee de producten hetzelfde…Raar dus als je het mij vraagt..
Maar als je wat handig bent met knutselen aan auto’s is het niet zoveel moeite. Airco systeem leeg laten halen en je kunt ermee aan de slag.
kan prima, als je kijkt dat een orginele radiateur ontzettend duur is en toen ik leveranciers ben afgegaan heb ik 60 euro incl btw voor de mijne betaald, ook gewoon valeo.. inkoop kost het spul 3 keer niks..
voor die 162 euro zou ik het mooi laten doen.. is geen geld!
Zelf doen klinkt leuk maar hou rekening mee dat het een hoge druk systeem is en een lekkage makkelijk aanwezig is. Daarbij komt nog dat een aircosysteem intern in principe niet mag worden blootgesteld aan de buitenlucht, en indien anders je de droger moet mee vernieuwen ( welke vaak, maar niet altijd standaard op de nieuwe condensor zit ), indien je deze nieuwe droger te lang blootstelt aan normale lucht ga je op den duur ( vele malen korter als normaal ) problemen krijgen met je airco systeem..
Veel mensen zullen het vast niet eens zijn met bovenstaande want die hebben het al zovaak zelf gedaan.. nja ik ook, als mijn werk en ik heb ook reeegelmatig op mijn donder gehad king:
hendig!
oh bende gij da!
grapje! altijd mooi wa members omg eindhoven!
-
AuteurBerichten