Opel Astra G Coupe blogje.. Lowlife update!

Forumindex Forums Modellen Astra Opel Astra G Coupe blogje.. Lowlife update!

4 berichten aan het bekijken - 176 tot 179 (van in totaal 179)
  • Auteur
    Berichten
  • #18159343
    ricksmits
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 June 2013

      zo.. lang geleden alweer! intussen heeel wat gebeurd weer met de astra!

      – nieuwe xenon koplampen, werkend en gemonteerd.. met multistekker dus kabelboom aangepast ( nadeel : meer werk, voordeel: geen 800 verloopstekkers onder de motorkap

      – 50 kmpu rijden,, even wat ut de middeconsole zoeken.. stoeprandje gepakt.. nu gepolijste wielranden op afstand :farao maken we in de winter wel weer in orde

      – schroefsetje! AP om precies te zijn, Supersetje! kost wat, heb je wat.. in eerste instantie veel knokkele.. bleek ik een lagertje te zijn vergeten.. volgende keer toch maar handleiding lezen :hyp nu lagertje ertussen alleen nu mag die weer iets lager..

      en nog allerlei kleine dingskes

      To do:

      -eerst ouwe zooi opknappen.. men parrot valt vaak uit ( kabeltje ergens los oid ) armsteun zit los, lampje in tellerbak kapot, accubeugelboutje afgebroken :kerst
      – uitlijnen auto

      en dan zien we wel wir!

      Instagramstyle :joker

      #18159344
      Shane_Astra_g
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 December 2012

        Verlagen maakt een auto echt af. Mijne ligt ook zolaag. Staat super strak die van jou. Is dat ap schroefset wat? Nog comfortabel. Ik rij met ta technics, maar ben dat stugheid zat.

        #18159345
        ricksmits
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 June 2013

          ik heb geen ervaring met andere schroefsets dus ik kan er weinig van zeggen.. hij is stugger als orgineel maar zeker niet te stug

          #18336874
          smoke_soldier
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 September 2011

            Ik zou wel willen weten hoe het er nu voor staat met deze zeer leuke blog!

            BUUMMPPP!!

            Smoke

          4 berichten aan het bekijken - 176 tot 179 (van in totaal 179)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.