Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zou ook graag nog mijn pb’s willen inzien als dat mogelijk is :)
Omega V8 Star
Heeft een hele tijd geleden een keer op ebay gestaan voor slechts 150.000 euro :lol:
Niet iedereen zit altijd ieder topic. Ik zie hem nu voor het eerst bijvoorbeeld ;)
Je zal wel een adapterplaat nodig hebben, daar de V6 een smaller blok is dan een 4cilinder, mocht je het in dezelfde steunen willen hangen.
26 augustus 2016 om 05:44 In reactie op: garage krik van kinzo krijgt auto niet meer heel hoog. #18325239Zoals uit het filmpje blijkt, gewoon beetje olie erbij doen. Dan gaat die weer goed hoog.
Heb het zelf ook eens gedaan, werkt prima :thumbVolgens mij zit dat er gewoon op
Zie bijv. deze overzichten:
http://www.r82.nl/media/176853/isofix%20overzicht.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.kinderveiligheid.nl/downloads/71.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;Dus waarom denk jij dat het er bij jou niet op zit?
Wat een vette wagen :thumb
Wist niet eens dat die er ook in station warenAbsoluut prachtig :wors :wub
Heel erg mooi allemaal!
Hoe heb jij gezorgd dat alles mooi schoon is alvorens alle beschermlagen erop worden aangebracht?
Weet niet om welke corsa diesel het gaat, maar ik heb dit ook gehad bij mijn corsa d 1.3 cdti. Ik reed dagelijks 100 km heen en ook weer terug naar het werk (dus 200 per dag) en nog steeds uiteindelijk noodloop en bleek dus dat ding wat niet regenereerde (wel pas rond de 120.000 km en ben hem vanaf nieuw gaan rijden).
Naar de dealer, uitlezen, goedje in de tank en de opdracht om naar de volgende bestemming in de 4e versnelling 120 km/u te gaan rijden. Dat werkte en daarna af en toe nog maar eens extra gas erop ;)
Melding nooit weer gezien.Pomp hoor je niet altijd zoemen.
Heb jaren rondgereden zonder dat je dat ding hoorde zoemen als je de auto op contact zette.
Zelfs motorombouw gedaan naar 3.0 V6 en originele pomp behouden. Ging prima.Echter, als er stroom op staat en er geen benzine uit komt is het idd aannemelijk dat die het niet doet ;)
Echt prachtig werk dit!! :wors
Op die foto is hij nog niet gelakt, vandaar dat er bij staat dat de kleur nog onbekend is ;)
Dat model komt natuurlijk in 1 of meer van de 4 origineel geleverde kleuren en NIET in het zilver.
Fingers crossed voor blauw :D
Kijk aan. Je gaat het niet vervelend vinden.
Ik vind persoonlijk de F25 ook minder prettig rijden dan de F28 namelijk ;)Het zal vooral je eigen gevoel zijn wat je erbij hebt, wat de doorslag moet geven.
De F25 is gewoon een bak met hele lange versnellingen en de F28 is kort door de bocht genomen een F20 met een extra versnelling.Topsnelheid zal elkaar niet zoveel ontlopen denk ik en dat meer schakelen dat zal wel meevallen denk ik. Of rijd je nu ook in je 2e versnelling 50 km/u door de bebouwde kom?
Ik denk dat het grootste nadeel het feit is dat een F28 een stukje duurder is en eigenlijk altijd gaar, waardoor je nog wat revisiewerk mag (laten) doen. Ik vond het wel de moeite en het reed heerlijk aan mijn 3.0.
Absolute top heb ik niet gehaald daarmee, maar ik had op 265 km/u in ieder geval nog wel wat ruimte om harder te gaan als de omstandigheden dat toe hadden gelaten.
Dat gezegd…de keren dat je daar echt iets aan hebt, kun je op 1 hand tellen lijkt mij en zou je het dus niet voor moeten doen vind ik.Als je die F25 echt zo ruk vind rijden, dat je wat kortere versnellingen wilt (en het niet erg vind wat te investeren), dan zou ik het doen. Anders lekker laten :D
@bart-gsi wrote:
als ik de fotos vergelijk zitten ze op de zelfde plek…. net boven de olie vul dop
Maar de bocht die de stang maakt bij de 16v is anders en dan past die niet bij een Turbo (vermoed ik)
@gameone wrote:
Hier hebben jullie vast wel eens over nagedacht:
Waarom heeft alleen de linkerspiegel een dodehoeklijn met daarachter gebold glas?
Ik heb een dichte station astra en die linker spiegel is ideaal, maar rechts is deze veel noodzakelijker
en daarvoor bestaat hij niet .. daar moet een reden voor zijn, iemand?:hmmz
als die aan de bestuurderskant zit, dan zal er in Engeland vast een rechter variant van te vinden zijn toch?
Als het zo belangrijk voor je is, waarom heb je het van te voren dan niet getest…tijdens een proefrit of ander bezoek aan de dealer?
Mocht het nou op dat moment nog niet beschikbaar geweest zijn, dan neem je toch zelf het risico dat het niet kan werken?
Feit blijft dat Opel het niet voor je op kan lossen en blijven ze je dus pogingen doen je “zoet” te houden. Die gaan jou echt geen nieuwe auto geven of een ander systeem inbouwen hoor.
@renej wrote:
Yes gaat aardig de goede kant uit!
Cool, deel is wat meer info als je wilt. Eventueel via u2u :D
@renej wrote:
Hoogte verstelling had mijn astra met leer destijds wel op passagiers zijde, overigens kun je die slede nog steeds bestellen bij opel als je het wil hebben.
Het ligt natuurlijk voor de hand om dit uit een Engelse Astra te halen, want daar hebben ze het allemaal ;)
Ik heb dit overigens ook, maar wel uit een andere NL Astra F gehaald. Maar je ziet het inderdaad maar heel erg weinig.Waarom haal je niet een origineel setje op de sloop?
Zeker als je auto al voorbereid is, is dit zeer makkelijk te installeren. Indien niet voorbereid nog steeds niet moeilijk.In ieder geval zijn er origineel 2 uitvoeringen van elektrische ramen, waarbij de nieuwe variant aan beide kanten de ramen volledig kan openen en sluiten door de knop ietsje langer ingedrukt te houden. Dat zou een extra draad kunnen verklaren…
28 augustus 2015 om 09:23 In reactie op: corsa 1.3 cdti ecoflex 2011,koppakking,komt dit vaker voor?? #18118107Nou, ik heb echt letterlijk probleemloos meer dan 180.000 km met mijn corsa 1.3 cdti uit 2011 gereden.
enige waarom die in de garage is geweest was iedere 30k voor zijn beurtje
Ook in italie ermee geweest, volgeladen met bepakking en lekker de bergjes op met airco aan. Geen probleem.Dus om nou direct te stellen dat het motortje niet goed is…daar is zoals jij al aangeeft, wel wat meer aan de hand.
Ik heb er ook wel eens een gespot hier met NL kenteken.
Maar was ook deze kleur en daar jij redelijk bij mij in de buurt woont, zal dat deze ook wel geweest zijn vermoed ik :hmmzOja haha
Ik zit nu pal voor de verhuizing. Dus alles in dozen enzo. Nu heb ik wel wat Opel zaken ingepakt, maar ik herinner me niet dat ik dit gezien heb. Ik vermoed dus dat het in mijn garagebox ligt bij de rest van de Opel (spullen).Verder wel net prijsje als de auto gewoon goed en netjes is :thumb
Ik meen me trouwens te herinneren dat een GL een redelijk standaard instapmodel was en de CD en CDX waren de luxe modellen. Indien ik er naast zit, corrigeer me gerust ;)
@Duurt wrote:
voor de apk toch maar de originele uitlaat er onder gezet
Waarom?
Of betrof het de complete uitlaatlijn ipv alleen de einddemper?25 augustus 2015 om 07:45 In reactie op: Schokbrekers en remmen vervangen Opel astra tailgate 95 #18294419Dit is inderdaad prima te doen. Het vervelendste wat je kan overkomen is dat de boel vast zit.
Bij een Astra F is het verder geen rocketscience, je ziet zo hoe het hoort als je het uit elkaar hebt.Dus bestel de spullen en reserveer een middagje en alles is weer fris.
Mocht je nou je voorpoten er onderuit halen, overweeg even om je toplagers dan ook gelijk mee te nemen als je toch alles los hebt. Zijn de kosten niet en op dat moment zeker de moeite niet ;)Klopt, als die centrale moer los is, kan hij eraf.
Zoals hierboven gezegd, kan dat ding echt flink vast zitten. Speciale trekker is een mogelijkheid, anders de moer er heel losjes nog opzitten en ga maar trekken aan dat stuur. Gewoon snel korte krachtige rukken eraan geven. Doordat de moer er nog op zit, krijg je hem uiteindelijk niet in je bakkes :P
Ga des noods maar eens op de sloop ééntje proberen eraf te halen om te kijken hoe het gaat. -
AuteurBerichten