Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik reed met een 3.2 op een f25 originele koppeling 0,0 problemen.
En een 3.0 tja 211pk? Ik nam de gok.
Mocht ik nog in me cali gaan rijden ligt er een f28 klaar + de hele set wat er bij hoort met sport koppeling en licht vliegwiel.
Klimaten control of analoog?
En anders trek je de zekering er uit van je kachel gebeuren of stekker van de kachel motor er uit dat is de goedkoopste test manier.Maar hou eventueel eens een schroeven draaier tegen de kap bij de ketting en luister dan met je oor tegen de schroeven draaier .
Hebben ze de ketting uitgesteld? Dat die niet tikt.
Als ik het filmpje zo zie vind ik je blok gaar lopen.
Of bougies of bobine gok ik en anders meet de compressie maar is.Mijn 2.5 had met 3 liter nokkenassen 197 pk ;) Maar je hebt wel een zeer leuk project :thumbup
Mijn calibra gaat hopelijk in de toekomst na Miruni heb in mijn calibra een 3.2 uit een signum vectra met complete rvs uitlaat :thumbDoor Facebook zijn er hier minder actief, maar f20 past is alleen wel een korte bak vind ik persoonlijk maar sommige mensen vinden het lekker.
Even via Facebook vragen Opel-forum dan heb je snel een reactie :thumb
Ah ok mooie fijne ruime wagen :thumb
Snap nu niet echt welke je nu hebt :jerry En Welkom vanuit Deurne :agent
De 2.8 van de vectra tot insignia bouwjaar ergens helft van het jaar 2010 zijn de kettingen zeer slecht, dit heeft opel ook erkend maar doen ze niks mee.
Bij de insignia vanaf 2010 ergens is een aanpassing gedaan.Maar hier heb je natuurlijk niks aan.
Zelf zou ik eerst eens kijken wat onderdelen kosten voor je huidige motor en even goed de boel bekijken.
Ik weet niet waar je woont maar er zijn genoeg mensen die het wel eventueel willen doen :thumb2.2?
.
19 juli 2016 om 22:33 In reactie op: ratelachtig geluid bij starten bij een Vectra C 2.2 uit 2003 #18304022Als het alleen met starten is zou ik nog even door rijden mocht je het geld eventueel er niet voor hebben of wat dan ook.
Ik kocht een auto die continu ratelde warm en koud die man reed er gewoon mee, zelf heb ik dat natuurlijk wel snel vervangen gehad want het leek wel een tractor.10 juli 2016 om 23:17 In reactie op: FKsport ASTRA H OPC (update 29 Juli; no wiper + sticker) #18319992Mooie update ja :thumb
Je moet een CC compleet hebben met kabel gok dat je globaal met 150 euro er wel bent tegenwoordig vragen ze er wel wat voor.
Waar kunnen we bieden ben wel benieuwd wat ze überhaupt nog gaan geven.
Hou je de auto wel zelf of gaat die zo weg?Dat motorblok hoort in een calibra :angel
Auw niet leuk :(
@16VCalibra wrote:
Jij gaat het ophalen en slopen zoals je altijd doet slopert :argue
@Maurice89 wrote:
Wat gaat er nu met de cali gebeuren dan?
Ik sloop niet jonguh :jerry
Wat gaat er nu met de cali gebeuren dan?
Dat het blok loopt?
Dat de c combo’s veel gelopen hebben is opzich logisch zijn nu oude auto’s.
Goed na onderhoud kijken en na de staat van de complete auto blokjes kunnen genoeg hebben.@Jerremy wrote:
Of die past hangt vooral af van de ruimte die er is tussen de langsligger en het motorblok. Volgens mij heeft een Vectra B dynamo (en wellicht Vectra C ook) een zgn. ‘snorkel’ die naar de zijkant gericht is, en zo lucht aanzuigt voor koeling.
Dit klopt :thumb Bij een calibra heb ik hem een klein beetje moeten aanpassen maar functie blijft het zelfde.
Misschien is dit wat voor je:
http://link.marktplaats.nl/m1064968670″ onclick=”window.open(this.href);return false;Ja informatie mag natuurlijk :thumb Maar voor die prijs zou ik er persoonlijk geen problemen mee hebben anders was de prijs wel hoger geweest.
Mijn calibra komt dit jaar alleen na buiten met Sevenum voor de rest staat die lekker binnen :thumb
@rick1972 wrote:
Bij de c25xe zit geen opening op de dynamo.
Er hoort een aparte koelmotor/ventilator op te zitten.
Deze blaast de lucht dan via een geleiding naar de startmotor en dynamo.Ik heb nog geen compressie gemeten.
Wel heb ik met het blok gereden toen hij nog in de calibra lag waar hij uit komt.
Liep toen stationair erg netjes. Ook tijdens het rijden liep hij goed.Orgineel heb je inderdaad een apparte koelmotor die lucht aan zuigt voor de dynamo, vandaar dat ik deze rommel er af gegooid heb en een vectra b / vectra c / signum Dynamo geplaatst heb ;)
-
AuteurBerichten