Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
15 maart 2016 om 21:35 In reactie op: boordcomputer (brandstofverbruik) herstelling gezocht #18312193
Ja … 90 245 245..
Staat boven… 5wk7346 ;)14 maart 2016 om 19:32 In reactie op: boordcomputer (brandstofverbruik) herstelling gezocht #18312191Pb me maar… vond er 1 tussen de kadett spullen..
Heb er zelf niks aan… ivm astra dash..
Werking onbekend.. :jerryIk hou me aanbevolen. Maja dat weet je wel..
Lijkt me leuk om op de let te testen..Check je schakel mechanische onder motor kap. Gaan wel een kapot.
Let wel op… In de pomp zit olie apart.. En in het systeem ook (door het gas.. )
Vaak denken ze dat bijv 120ml staat voor wat er door het systeem moet.. Maar dat is wat in de pomp apart zit..Heb al meerdere keren gehad… Met nieuwe pomp monteren.. ! Dat er teweinig olie inzat… Controleer het wel..
Dinsdag avond.. Zuilensering utrecht.. Mat zwarte b corsa.. Met rood lint achter rechter achterwiel.. Kenteken begon met X..
Ff leuk gesport.. :thumbup :jerryIs je veer niet gebroken.. ? :jerry
Wissel alle injectoren is om… Niet alleen de 1st 2..
Heb dit zelfde gehad met de astra koplampen van sonar..
Bleek aan de binnenzijde van de lens veel stof te zitten..
Kwam hier achter net voor ik er xenon in deed..
Heb met een wattenstaafje(met z’n groot kopje)
En ammoniak de binnenzijde schoon gemaak.. Kwam erg veel vuil uit.. Gelijk xenon derin dus verschil niet direct gezien..Heb is mee gemaakt met z’n zelfde motor..
Vacuumlekkage.. Kwam doordat ze wat hardhandig
Het luchtfilter hadden vervangen.. En daarnaast zitten vacuum leidingen.. Zat een klein scheurtje in..
Controleer die is..Ik heb het ook sinds een week of 2…
Werkt prettig.. Eindelijk kan je prive nummers instellen..
(nrs die je wel kunnen bellen bij geluid uit)
Het is een goeie update.. ;)Ik zit ff mee te lezen.. Heb wat antwoorden voor je…
Ik heb zelf een f gehad met een x20xev ..
Lichter vliegwiel rijd veel vlotter,en trekt beter in toeren..
MAAR…. Motor remt veel harder af,rustig afremmen op de motor bij een stoplicht is bijna zelfde als remmen….en Ik had er een sportkoppeling op.. Dat is met filerijden
En parkeren ergggg wennen..grijpt erg snel in.. Alsof je altijd de koppeling te snel loslaat.. Heb er ook snelle nokken in gehad,maar dat is geen rijden(normaal) met licht vliegwiel.. Dus die waren snel exit..
Bij mijn xev maakte een uitlaatspruitstuk(in mijn geval lexmaul) en katvervanger het meeste uit kwa optrekken..(vanaf stilstaan optrekken) en de chip natuurlijk..
Pff..
Krukas of vervangen of laten slijpen..
Vliegwiel .. Gewoon die lichte erin. Met normale koppeling..29 december 2014 om 11:21 In reactie op: Verbouwing van de E Cabrio-R C20XE – In de Primer #18219067Ziet er goed uit… Wat voor kleur word ie..?
Remvertraging laten controleren.. Misschien remt ie te hard achter of te veel verschil met links en rechts..
Bij mijn oude b corsa lag het aan type band.. (hadden weinig grip zijwaards) Ik had pirelli eronder 6mm.. :???: Nadat er continental onder is gegaan had ik er geen problemen meer mee.. (en ik ga hard door bochten)
hij staat achter de slotplaat.. volgens mij orgineel gsi. dus zoek eigenlijk blazende..
en ja ik wil echte spal ventilatoren.. heb er nu 1 van corsa met airco opstaan
die trekt het goed.. ook met dit hete weer…
maar toch liever , echt goeie koeling.. :vertagzit een flatblade op.. werkt goed.
het zat al op de kadett ,dus welke set het precies is weet ik niet..
zou em graag ruilen tegen een gewone set.. ;)net binnen..
gewone smoke koplampen met knippers..astra
clifford alarm…
stabistang…
pbv van fse.. eindelijk een goeie
complete mattenset voor cabrio met gsi logos.. incl kofferbak mat.. :thumbupweet iemand toevallig de maten voor spal ventilators..? of welke ik nodig heb.. :vertag
ja helaas is de corsa niet meer…
echt te veel aan.. uuh gesloopt..
maar nu weer een nieuw project (daily).. :jerryvoor velen een oude bekende, zokocht ik em, met defecte motor
:jerry midlife midlife :jerryzit weer veel in planning…
andere achterbumper..
gewone wissers..
nieuwe voorruit.
nieuw dak..
en waarschijnlijk de kadett neus er weer op.. ivm slecht motorkap (vocht onder de verf)
en als ik dan toch de neus moet spuiten… dat liever de kadett neus ;)ik zal snel de andere fotos hier neer zetten..
heb natuurlijk de c20let overgehangen.. :agent@modfreak wrote:
Ahh heb jij hem :) leuk om te weten.
als je nog info wilt hebben over het correct spuiten van de kleur e.d. kan ik je dat vertellen als je dat al niet van Chris hebt begrepen.
Vanavond of vrijdag gooi ik de distributie riem even los om de stoters schoon te maken. Ze blijven in de opwarm fase wat hangen. Pas als ik 40km ff flink door heb gereden is het even weg.
ja dat had ie gemeld… :thumb
de motorkap moet zowiezo overnieuw.. plamuur is gaan werken :swear ..
ik twijfel nog of ik de kadett neus er weer op ga zetten.. ipv de astrakadett rijd weer sinds een week.. ;) maar moet nog wel het 1 en ander gaan aanpassen..
de c20let is net wat teveel van het goeie.. :agent :lol:ik gebruik meestal een verfbrander(op lage stand) ,en een Stanleymes(altijd van je AF snijden). iets meer werk
maar geen risico op smelten..
gewoon de randen goed verwarmen en lossnijden..neem de tijd.. de ene koplamp heb je zo los.. de andere duurt het langer dat de kit zacht word..
dacht al.. :shock: zie em nooit meer staan… :hmmz
das nou met recht kansloos.. ik zou zo echt niet kunnen werken met dat soort personeel.. :puke
en inderdaad gaan er de meest gekke verhallen rond..
gelukkig.. ;) dit soort gasten vliegen er tegenwoordig gelijk uit.. belletje hoofdkantoor.. doeii :vert
bij ons (de meern) zal dit soort dingen niet/of nooit gebeuren. ;)
mensen die mij kennen .. weten dat ik dat nooit zou doen of toelaten.. :agent
een foutje maken is menselijk en zit soms in een klein hoekje.. gewoon eerlijk zijn naar de klant en een oplossing zoeken..maja ik ga een ander zijn fouten niet goed praten :thumbdown , ben wel benieuwd wat voor verhalen er nog meer zijn.. :jerry
maar bij ons word jullie auto/opel wel goed behandelt :thumb (zoals sommige hier weten ;) )
27 februari 2014 om 20:04 In reactie op: Verbouwing van de E Cabrio-R C20XE – In de Primer #18219048ziet er goed uit.. :thumbup . lijkt wel verdacht veel op de kadett cabrio die ik pas gekocht heb.. :jerry
pffff hahahaha .. wel lache om dit te lezen… veel verhalen uit de oude doos…
ik werk er zelf keurmeester-1e monteur en kom van diverse dealers vandaan.. ook opel ;) ben dus dealermonteur geweest..
kan je zeggen dat een grote beurt bij kwikfit meer gecontroleerd-vervangen-schoongemaakt word dan bij dealers..
los gelopen wiel..is op staande voet ontslag… :vertag
ik was ook geen fan van kwikfit.. maar sinds een paar jaar zijn ze echt goed bezig..
nu zal er wel verschil zitten in monteurs en kwikfits.. maar bij ons in de meern GEEN gelul..
goed is goed.. slecht is slecht.. en advies is advies.. :vertagapk is apk.. ben je het er niet mee eens.. kan je in beroep gaan.. en dan komt de rdw de keurmeester controleren..
heeft de keurmeester gelijk.. zijn de kosten voor de klant.. (en dat is bij elk apk station)wij zijn een kwikfit die wel een op-com hebben..en zelfde soort voor nog andere merken..
dus niet alle kwikfits zijn hetzelfde.. idem met dealers..gespot. ;) .(toch?)corsa a gsi 1990.. zwart ..zag er redelijk uit
op het roest na.. intr was netjes..
op de sloop in utrecht “het vertrouwen” :cry
staat er nog niet lang.. ;)zo weer ff een update…
na (weer) wat storingen .. turbodruk die op 0,5b blijft hangen..(nog niet opgelost)
meeste al gecontroleerd.. nog ff verder zoeken.. ;)
bougies die ineens kapot gaan.. en wat zijn nou de beste bougies voor fase 3 a 3,5.. prijs maakt niet uit
die zegt dit die zegt dat..(zoals met veel dingen :???: :???: )
en een krukassensor die af en toe weigerde..(wa een K*T werk als je stb hebt zeg)
maar hij rijd nog steeds..
:jerry :jerrywel gisteren een nieuwe voorruit laten monteren.. king: wat een verschil..
nu is het net of er geen ruit inzit.. :thumbop naar de volgende upgrade.. of probleem.. ;)
-
AuteurBerichten