Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Manta-earo,
De kabine was voor mij vlakbij, lithoyen-noord brabant.
3 uur werk,20min drogen op 60’c was totaal 110,- ik vond dit een nette prijs.
Samen met 250,- aan lak ,ontvetter en kleefdoekjes blijft dit een nette investering.Wat betreft de velgen, wit vind ik mooier als de standaard zwarte velgen en deze set heeft me 150,- gekost en 4 uur polijsten per velg ( dat dan weer wel)
Eerst de wagen maar eens afbouwen, starten testen en de kinderziektes eruit halen voordat we
500+ aan velgen en banden investeren.Ik denk dat het best goed komt met de ascona..
Erwin uit oss
met de kerstdagen was ik zover met waterproef schuren, dus ik een spuitkabine gehuurd en..
http://www.uploadjefotos.nl/show-image.php?id=5ff756e7f26071c7d8f152ba61879a87″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Balansassen? Heb ik die? Volgens mij niet…
Met de juiste carterpan en motorsteunen past ie wel.
Maar bij carbs ( net als ik met een x20xev) moet je ook een inlaatspruitstuk maken, uitlaatspruitstuk en een nieuwe ontsteking.mc lambo,
nee, isr 70 -05 hebben wij niet als voorraad product, hierdoor moeten wij deze ook bij bostik den bosch bestellen per doos.
groeten,
erwin
ik heb op de zaak wel simson 007 liggen in zwart wit of grijs en ook sikaflex 221 in zwart en wit
erwin
technische groothandel in ossuitgespoten in opel 452 wit
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
nu de onderkant schoon krabben, daarna nieuwe witte motip undercoating.
14 oktober 2013 om 17:40 In reactie op: [HOW-TO] – Verlichting – doffe koplampen polijsten #17946960om te beschermen, zowel op je lampen als op de voorruit: rain-x ! ( geel flesje van een tientje)
werk super, met rain x smeer je de poriën dicht.
thomas,
ik wil dit zelf volgend jaar ook gaan doen. nu eerst ben ik bezig met een x20xev met r25 bak in een ascona b.
wel weet ik al iets van mogelijke problemen….
-de x30xev motor moet je denk ik uit een donor auto halen, koop je deze los dan is er altijd wel iets niet bij en dus incompleet+ voor rdw is een afkomst op papier noodzakelijk.
denk aan alle bedrading, computer, brandstofpomp (moet je zelf inbouwen) ,startblokkeerring uit donor auto , sleutel ivm startblok?-bak; 2 optie’s: – r25 omegabak of een zeldzame 265 manta 1.8s bak (startmotor andere kant als een cih -motor)
-aandrijfas moet bij de r25 bak opnieuw
-r25 bak past niet in de tunnel
-achteras kan de v6 eigenlijk niet aan.
-flinke schijfremmen rondom nodig-problemen bij de motorinbouw; motorsteuen /carterpan zelf maken. electrische vin op radiateur bouwen.
-de uitlaatspruitstukken komen tegen het schutbord aan of komen verkeerd uit zeggen ze…dit alles was voor mij genoeg om door te gaan met eerst de x20xev / r25 set , daarna de remmen, alles ok? dan pas een step verder en een x30xe erin.
laat ons weten en zien :thumb als je begint…
groeten, erwin
de sprooeiers zijn 1.8mm voor een opel 2.0 schrijven ze. ik zeg er wel bij, nog niet getest.
mijn set komt van een zzr1200 maar dat zijn de zelfde carbs.
ontsteking is volledig programmeerbaar, http://www.ignitech.cz gelijk aan megajolt maar veel goedkoper. :thumbupcarbs info/ instuctie heb ik ook weer gevonden;
http://www.totalvauxhall.co.uk/files/legacy/TOV64.tech60697.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;groeten,
erwin
denk toch dat ik bij mijn eerste idee blijf. een smalle 400. de delen hiervoor heb ik ook al, ook een andere motor met r25 bak.
Uploaded with ImageShack.us
van nu zal ik proberen wekelijks foto’s te plaatsen van vorderingen. ( net begonnen met strippen)Je schrijf, op een hobbelige weg,,schokdemper montage achterzijde? Trek/druk daar eens flink aan.
ik heb het zelfde, een r28 welke in een ascona moet. verder heb ik ook nog een losse telleraansluiting uit een r25 en een r25 bak compleet. komt dus wel goed maar ben toch wel benieuwd of deze r28 tellerbak te maken is.
vlgs mij moeten we de 24mm moer losdraaien achterop en de gaffel demonteren. onder de oliekeerring moet dan het wormwiel zichtbaar worden. ander haal ik die dop er wel uit en kijk of deze er zit of in past.erwin
ascona 400 replica nog in voorbereiding.zoals ik heb aan de buitenkant kan zien is het eindstuk van de r25 of mijn r25-r28 gelijk.
ook de opeldealer laat onderdeeltekeningen zien die er gelijk uit zien.ik wil dus het wormwiel en het kunststof tandwiel overzetten uit een r25 zodat ik ook een tellerkabel aansluiting heb.
het openmaken van de bak,,, mag ik de boutjes van het eindstuk losmaken en het complete eindstuk los nemen of springt er dan vanalles om mij oren?
moet ik iets van de uitgaande as demonteren? of komt deze er mee uit?voor Ton,
ik heb een x20xev met bak aan elkaar gekocht via e-bay.de (injectie is weg en zzr1200 carbs erop).
mijn omega set is een r28 met hydro koppeling en verkeerde telleraansluiting. verder past de bakbediening ook niet. of net als “remo” de tunnel iets verlassen. of de bediening inkorten. ( wordt mijn keuze) -
AuteurBerichten