Essox

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206892
    Essox
      Lid sinds:
      10 January 2014

      Hallo allen,
      Ben sinds kort mn menubalkje kwijt met voorkeuze zenders en bestemmingen etc ik kan de balk alleen nog maar omhoog trekken in het hoofdmenu en niet meer als je eenmaal in een functie zit (navi, media etc) nergens is krijg ik de balk meer zichtbaar iemand een idee ? Alvast dank

      In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206751
      Essox
        Lid sinds:
        10 January 2014

        In het vervolg op ons intellilink drama, een vraag:

        Hoe krijg ik een huisnummer in de navigatie zodat tie me ook gewoon voor de deur brengt zoals de meest simpele TomTom ook gewoon doet, alles geprobeerd:

        Met de hand het hele adres invoeren, huisnummer ervoor, huisnummer erachter, niets werkt
        Met de stemherkenning: absoluut drama.

        iemand enig idee ?

        Groet,

        In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206708
        Essox
          Lid sinds:
          10 January 2014

          Nog even mijn gegevens na de update:
          Software : 23474783
          Gracenote: 23443783
          Kaart: 23196614

          Waanzinnig om te moeten constateren dat mijn software versie ook nog eens afwijkt van de nummers die jullie hier melden na de upgrade, welkom in de tropische wereld van Intellilink.

          NB: is het wellicht een idee, om eens een avondje ergens bij elkaar te komen om es te brainstormen of we niet enige collectiviteit kunnen betrachten want ik weet niet hoe het met jullie is maar ik was van plan om toch wel een jaar of 5 in dat ding te rijden dus om nou nog 4 jaar en 8 maanden met die ellende rond te rijden is een beetje veel gevraagd.

          In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206707
          Essox
            Lid sinds:
            10 January 2014

            Avond allen, 23 april Update Intellilink zojuist 30 april de wagen weer terug gekregen, wat een schijtverhaal !!!!!!!
            Even chonologisch:
            Update eroverheen getrokken, stopt bij 70%, alles down in de auto niet meer voor of achteruit niets deed het, nieuwe code aangevraagd in Duitsland en nieuwe poging, nee hoor code werd niet voor een 2e keer geaccepteerd dus……….u dont fukkin believe it…….geheel nieuw systeem besteld in Duitsland ja je hoort het goed de enige oplossing was een compleet nieuwe radio met een nog niet gebruikte entry code, moraal: 6 dagen m’n wagen kwijt geweest. Druk gezet via mijn contacten ( van de klachten ellende met Intellilink) bij Opel Nederland in Breda en gelukkig werd dat ding daardoor sneller geleverd anders was ik hem volgens mijn dealer gewoon ordinair 2 weken kwijt geweest wat een vreselijk drama is dat Intellilink toch. Enfin nu na de update is er dus geen reet veranderd, geen poi’s (anders dan tankstations) in te stellen, geen verkeerscamera’s in te stellen, trage verlichting na tunnel of helemaal niet, Media een ramp, leest gvd nog steeds geen mappen in, pleurt gewoon weer alles door elkaar heen etc etc etc………ik ben wel zo vreselijk klaar dermee.

            Groet

            In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206651
            Essox
              Lid sinds:
              10 January 2014

              Goedenavond alle Intellilink slachtoffers,

              Even een update van alle werkzaamheden vanaf de levering van mijn nieuwe auto 8 januari j.l.

              midden Januari: 2 brieven naar de klachtenservice, ik hoor niets dus zelf gebeld leverde een lulverhaal op
              aanvang februari: aangetekend een brief richting directie
              week later: een of ander directie lid belt me, bied z’n excuus aan voor alle irritatie en het compleet verzieken van mijn stemming inzake de aanschaf van een nieuwe opel, hij doet het dringende beroep op me om een zo compleet mogelijke inventarisatie mbt intellilink te zenden en beloofd me er snel op terug te komen en mij op 1 of andere manier te compenseren. Dus ik zeg het toe, maak een zo volledige inventarisatie (zie al mijn posts in dit topic) kopieer alles wat ik niet had vanuit jullie posts erbij en stuur een dag later de hele troep naar hem toe.
              3e week maart: ik hoor in de tussenliggende helemaal niets
              4e week maart (dus gisteren) heb ik nogmaals een hele vette brief gedicht dat als ie nou niet met antwoorden komt, deadlines van nieuwe software en compensatie, dat opel heel snel op youtube, facebook en alle tv consumenten rubrieken langs komt.

              Moraal: vechten tegen de bierkaai, je ben ruim 40 rooitjes lichter en je heb maar te dansen naar de pijpen van de fabriek !!

              groet

              In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206620
              Essox
                Lid sinds:
                10 January 2014

                Avond allen, in de continuing story of Intellilink, wordt het er niet beter op: geen van mijn waslijst met klachten is opgelost.

                Inmiddels:
                2 brieven weg richting directie Opel Nederland
                reacties gekregen, betreuren het ten zeerste, alle klachten zijn direct doorgestuurd naar de software boys in Duitsland
                heb de goede man gevraagd even te wachten, heb alle hier gemelde klachten + mijn eigen lijst verzameld en naar hem toegestuurd = nu 2 weken geleden
                Voorzichtige uitspraak: wellicht eind februari nieuwe software
                Dealer kan er niets aan doen is ook afhankelijk van software
                Resume: droevig en teleurstellend voor een auto en merk van die klasse

                Hou jullie op de hoogte

                In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206612
                Essox
                  Lid sinds:
                  10 January 2014

                  Avond allen, naar aanleiding van het Intellilink drama, brief naar Opel Nederland en inmiddels antwoord, zie hieronder:

                  “Geachte heer,
                  In navolging op uw schrijven delen wij u mede contact te hebben opgenomen uw Opel dealer en na intern overleg gevoerd te hebben hieromtrent, it is naar voren gekomen dat de door u gemelde klachten softwarematig zijn. Momenteel is het echter nog niet bekend wanneer er nieuwe software beschikbaar komt. Wij zullen hieraan opvolging blijven geven en zullen uiterlijk 28 februari weer contact met u opnemen.
                  Mocht u verder nog vragen hebben horen wij het graag.
                  Wij vertrouwen erop u hierbij, voorlopig, voldoende te hebben geïnformeerd.
                  Met vriendelijke groet,
                  GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.
                  Opel Klantenservice”

                  Nou een schoolvoorbeeld van klantvriendelijkheid en een briljante conclusie “het zit in de software” ik schrijf die gasten nota bene dat ik inmiddels veel meer weet van Intellilink (na 3 weken stoeien) dan de gemiddelde verkoper bij Opel die een basis cursus heeft gevolgd, nee wat gaan we doen overleggen met m’n dealer pffffff…..wat een eikels.

                  Maar goed inmiddels briefje 2 weg, en nog es fijntjes uitgelegd dat ik niet akkoord ga met deze behandeling en spoedig een uitnodiging verwacht van Opel om dit eens grondig te bespreken compleet met oplossingen, hou jullie op de hoogte.

                  Onderstaand nog wat huishoudelijke probleempjes met m’n nieuwe auto waar ik zo naar uitkeek !!!!!!!! (geleverd 1e week januari)

                  • flitspaalfunctie blijft grijs en dus niet benaderbaar
                  • aantal km tot bestemming of de tijd of het aantal km tot de volgende mutatie, waarom niet alle 3 m’n tomtom van 7 jaar geleden had dit al
                  • thuisbestemming in favorieten, ernaar toe gaan, druk op gaan etc etc heleboel handelingen waarom niet gewoon een korte favoriet snel benaderbaar knop “thuis” en dus 1 x drukken en gaan
                  • POI instellen, een drama benzinestations (maar ook andere poi’s) niet al bijna 3 km voorbij alvorens dat intellilink het een keer laat zien op de display (heeft niets met in-uitzoomen te maken
                  • scherm is 70% van de dag donker na een tunnel blijft hij op de nachtstand en gaat maar zelden op de dagstand over, uiteraard heb ik hem op automatisch ingesteld
                  • Flitspaal optie in menu poi’s krijg met geen 10 paarden een vinkje erin
                  • Usb media mappen inlezen, werkelijk alles geprobeerd, (FAT format, NTSF Format, kleine USB stick, minder dan 900 nummers, wel in mappen, niet in mappen, met playlists, zonder playlists, ipod via Itunes werkelijk niets werkt, hij leest geen mappen alleen maar alle nummers alfabetisch onder elkaar
                  • Functie afspeellijsten in menu blijft grijs kan hem dus niet benaderen
                  • In boekje staat heel duidelijk dat wanneer op een media apparaat een folderstructuur aanwezig is dan moet in het menu de lijstoptie “map overzicht verschijnen waarna de folderstructuur van het betreffende apparaat wordt weergegeven (pagina 134 boekje
                  • Iemand enig idee of er ergens op het internet of zo een volledige lijst te zien is met alle stem commando’s (voor audio, navi etc)
                  • Hoe bewerk je een navigatie favoriet met een verkorte naam
                  • Alle radio zenders ingesteld in favorieten, plotseling alles kwijt
                  • sms berichten voorlezen en antwoorden via voicecontrol werkt totaal niet
                  • geen file meldingen in navigatie
                  • geen flitspalen in navigatie, terwijl dit wel een menu-optie is
                  • regelmatig valt het geluid uit, van zowel de radio, navigatie als telefoon, soms komt het na een paar minuten weer terug maar meestal is het de auto aan de kant zetten om opnieuw te starten.
                  • automatisch verschalen van de route kaart doet hij alleen bij active route begeleiding.

                  Greetz

                  In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206597
                  Essox
                    Lid sinds:
                    10 January 2014

                    Nog immer een waslijst aan ellende:
                    Favoriete radio zenders ingesteld, auto opnieuw starten alles kwijt
                    Thuis als favoriet ingesteld in navi, 1 x gefunctioneerd en kwijt
                    Favoriete telefoonnummers ingesteld werkt voor geen meter
                    Lokalisatielichten ingesteld, kan ik elke keer opnieuw doen als de motor uit is geweest

                    Pfffffff…..wat een ellendig systeem
                    Iemand nog andere ervaringen ?

                    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206595
                    Essox
                      Lid sinds:
                      10 January 2014

                      Apps voor de insignia zijn (nog) niet beschikbaar alleen voor de Adam en schijn je te kunnen inlezen via een opel app Bringgo……

                      Iemand al iets wijzer geworden over:
                      [*]Flitspaal optie in menu poi’s krijg met geen 10 paarden een vinkje erin
                      [*]Usb media mappen inlezen, werkelijk alles geprobeerd, niks werkt, hij leest geen mappen alleen maar alle nummers alfabetisch onder elkaar
                      [*]Functie afspeellijsten in menu blijft grijs kan hem dus niet benadere
                      [*]In boekje staat heel duidelijk dat wanneer op een media apparaat een folderstructuur aanwezig is dan moet in het menu de lijstoptie “map overzicht verschijnen waarna de folderstructuur van het betreffende apparaat wordt weergegeven (pagina 134 boekje) heeft iemand die al gevonden en zo ja waar zit die ?
                      [*]Iemand enig idee of er ergens op het internet of zo een volledige lijst te zien is met alle stem commando’s (voor audio, navi etc)

                      In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206590
                      Essox
                        Lid sinds:
                        10 January 2014

                        Trouwens, nog even over de flitspaal optie, dat ding blijft grijs ik kom er niet eens in als ik hem selecteer, dus laat staan dat ik een vinkje kan zetten,ligt dat aan mij of zit er nog ergens een centrale instelling die dat grijze veld oplost ? Alvast dank

                        In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206589
                        Essox
                          Lid sinds:
                          10 January 2014

                          Many thx voor al je tips, ik ga het van het weekend weer es uittesten, en hou je op de hoogte.

                          groet

                          In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206587
                          Essox
                            Lid sinds:
                            10 January 2014

                            Problematiek blijft grosso modo dus identiek mag ik nog een paar vragen stellen mbt de navigatie, heeft iemand al ontdekt:
                            1) Hoe stel je die flitspaalfunctie in, hij blijft bij mij grijs en dus niet benaderbaar
                            2) Hoe stel je nadat je je bestemming heb gedefinieerd het aantal nog te rijden km tot bestemming in, is wel zo handig
                            3) Hoe stel je je thuisbestemming in, ik heb niks anders kunnen ontdekken dan inje contacten zetten, ernaar toe gaan, selecteren, gaan indrukken etc etc kortom een heleboel handelingen, of steeds weer opnieuw je huisadres inspreken, waarom niet gewoon een korte favoriet snel benaderbaar, mijn tomtom van 8 jaar geleden had al een knop “thuis” en dus 1 x drukken en gaan
                            4) Hoe stel je in dat een POI als bijv, benzinestations (maar ook andere poi’s) niet al bijna 3 km voorbij alvorens dat intellilink het een keer laat zien op de display
                            5) Hoe stel je in dat dat scherm niet de gehele dag of na een tunnel donker blijft op de nachtstand en maar zelden op de dagstand overgaat, uiteraard heb ik hem op automatisch ingesteld
                            Alvast mijn dank

                            In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206584
                            Essox
                              Lid sinds:
                              10 January 2014

                              Iemand al enig idee hoe je die flitspaal functie activeert, functie blijft evenals andere functies grijs en dus niet benaderbaar ??

                              Alvast dank

                              In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206580
                              Essox
                                Lid sinds:
                                10 January 2014

                                Avond: per brief naar: General Motors Nederland, Klantenservice, Lage Mosten 49-63, 4822 NK, Postbus 8770, 4820 BB Breda.
                                Eerste reactie inmiddels gehad: zie onderstaand.

                                Uw zaak wordt op dit moment in behandeling genomen. Om een beter beeld te krijgen van de situatie zullen wij uw zaak verder onderzoeken. Het kan nodig zijn dat wij hiervoor contact op moeten nemen met bijvoorbeeld uw Opel dealer, experts en/of afdelingen binnen General Motors.

                                Doordat de juiste personen niet altijd aanwezig zijn, kan het voorkomen dat een antwoord op uw e-mail langer dan gepland op zich laat wachten. Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u tussentijds informatie willen hebben over de voortgang van uw zaak, dan kunt u ons bereiken via onderstaand telefoonnummer op werkdagen van 09:00 tot 17.30.

                                Wij zullen uiterlijk 24 januari weer contact met u opnemen.
                                Hopende u hiermee, voorlopig, voldoende te hebben geïnformeerd.

                                Met vriendelijke groet,

                                GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.

                                In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206577
                                Essox
                                  Lid sinds:
                                  10 January 2014

                                  Iemand schreef een aantal posts hierboven : “ondanks dat de muziek in mappen zit, staan ze wel gesorteerd om album in intellilink. Daarvoor dient wel van elk nummer in een album de eigenschap “album” ingevuld te worden. Als dat is gebeurt, dan sorteert intellink goed op album”

                                  Kan je me misschien uitleggen wat je precies bedoeld, waar moet je dan van een nummer de eigenschap album invullen, doe je dat met je pc of iets dergelijks en hoe en in welk programma?

                                  Alvast dank voor de moeite.

                                  In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206576
                                  Essox
                                    Lid sinds:
                                    10 January 2014

                                    Insignia’s in Duitsland geleverd zonder mousepath…goh zaten we er toch niet zover vanaf met onze klachten, ik zit echter ook niet te wachten op een paar eurootjes compensatie en een verbouwing van m’n wagen voor 1 of ander bakkie in het tussenconsole, want los van de werking van het touchpath zijn er nog tal van problemen in Intellilink op te lossen via een goeie software-update die gewoon niet te lang moet duren. Naar mijn mening is een structurele aanpak middels een brief naar Opel Nederland een beter idee, ik heb dat inmiddels gedaan en hoe meer mensen dit doen des te serieuzer worden we waarschijnlijk behandeld.

                                    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206572
                                    Essox
                                      Lid sinds:
                                      10 January 2014

                                      Avond allen, ik heb nu alle methoden gehad om fatsoenlijk muziek in te lezen (zie ook mijn andere posts) maar het blijft mislukken (mappen, met playlists, losse muziek, geen mappen, nieuwe usb stick fat32 format andere formats, alles geprobeerd blijft een drama evenals inlezen van albums of mappen vanaf m’n telefoon (Galaxy S3). De rest van jou klachten ervaar ik (navi, radio, stemherkenning, adres functie, flitspalen etc etc etc ook zie bovenstaande posts, vraag is nu: wat gaan we eraan doen, hier blijven jammeren schieten we niets mee op, ik alle klachten geinventariseerd en gisteren in een brief verwoord naar Opel Nederland, hoe meer mensen dit doen des te eerder hebben we succes is mijn mening, als eenling zien ze je zeker niet staan en de dealer blijft roepen dat je maar moet wachten op een software update en dat het dus voorlopig even jammer is van uw verwachtingspatroon en uw € 36 mille !!!!!! Ik hou jullie op de hoogte als ik reacties krijg van Opel Ned.

                                      In reactie op: Opel intellilink #18206376
                                      Essox
                                        Lid sinds:
                                        10 January 2014

                                        Avond allen, ik heb nu alle methoden gehad om fatsoenlijk muziek in te lezen (zie ook mijn andere posts) maar het blijft mislukken (mappen, met playlists, losse muziek, geen mappen, nieuwe usb stick fat32 format andere formats, alles geprobeerd blijft een drama evenals inlezen van albums of mappen vanaf m’n telefoon (Galaxy S3). De rest van jou klachten ervaar ik (navi, radio, stemherkenning, adres functie, flitspalen etc etc etc ook zie bovenstaande posts, vraag is nu: wat gaan we eraan doen, hier blijven jammeren schieten we niets mee op, ik alle klachten geinventariseerd en gisteren in een brief verwoord naar Opel Nederland, hoe meer mensen dit doen des te eerder hebben we succes is mijn mening, als eenling zien ze je zeker niet staan en de dealer blijft roepen dat je maar moet wachten op een software update en dat het dus voorlopig even jammer is van uw verwachtingspatroon en uw € 36 mille !!!!!! Ik hou jullie op de hoogte als ik reacties krijg van Opel Ned.

                                        In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206565
                                        Essox
                                          Lid sinds:
                                          10 January 2014

                                          Nog even een laatste update: ik dacht moet toch op te lossen zijn met afspeellijsten op een USB stick, dus winamp gedownload, 5 gig aan muziek toegevoegd aan een bibliotheek, 15 afspeellijsten aangemaakt en vervolgens 900 Mp3 toegewezen aan de betreffende afspeellijsten.
                                          Hele zooitje klaar, afspeellijsten naar USB stick geëxporteerd, mp3’s ernaar toe geblazen dus resultaat een usb stick met muziek los erop (niks in mappen of dergelijks) en de afspeellijsten die naar de muziek verwijzen. Prop dat ding in de usb aansluiting van de insignia, start intellilink en guess what zelfde DRAMA, pleurt alle nummers alfabetisch achter elkaar en geen afspeellijst te herkennen, optie afspeellijsten in menu media blijft ook blank…..alle moeite voor niks wat een klote verhaal.
                                          Dus wat hier geopperd werd werkt ook niet !!!!

                                          In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206564
                                          Essox
                                            Lid sinds:
                                            10 January 2014

                                            Sinds oktober al in bezit…..tja da’s helemaal frusterend want toen was een Youtube promo filmpje zo ongeveer het enige wat er bekend was van Intellilink. Overigens moet ik zeggen na vandaag weer een paar uren klussen dat het met de stemherkenning nog het meeste redelijke werkt van alle bedieningssoorten. Navigatie: knopje stem op je stuur…zeg adres en woonplaats ….8 van de 10 keer raak, Bellen: knopje stem op je stuur…..zeg bel peter (bijvoorbeeld) 7 van de 10 keer raak, radio zenders favorieten wisselen werkt hetzelfde, media is een drama en de rest van de beschreven klachten ook. Dus de enige actie is zoveel mogelijk klachten bij Opel Nederland neerleggen (heb ik inmiddels ook gedaan via een lange brief) en maar hopen op een snelle software update, want dat hele ding eruitschroeven en vervangen voor bijvoorbeeld het systeem wat in de nieuwe Adam zit (wat overigens razendsnel en eenvoudig werkt) dat gaat het natuurlijk niet worden, dus nog minstens 5 jaar met Intellilink getrouwd :((
                                            Overigens is het op de Duitse Opel forums ook kommer en kwel over Intellilink.

                                            Groet

                                            In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206560
                                            Essox
                                              Lid sinds:
                                              10 January 2014

                                              Mee eens, hardware technisch zullen ze niets op kunnen lossen echter software matig is er wel een hele waslijst te verbeteren:
                                              USB muziek mappen, GSM muziek mappen, stuurdisplay inhoud niet gelijk aan dashbord display, navi bestemming invoeren niet intelligent, navi verlichting schakelt niet naar dag, radio dwars door de gsm heen, navi afstand, aantal km etc dus er is nog veel te doen.

                                              Dank voor al je reacties, voel ik me niet zo alleen, ik ga morgen voor m’n plezier een ritje maken in m’n nieuwe insignia maken en stop een ipod met afspeellijsten in mijn oren :):)

                                              Greetz.

                                              In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206557
                                              Essox
                                                Lid sinds:
                                                10 January 2014

                                                Fat32, Ntfs formats allemaal getest, zelfs fast & normal format, alle muziek in MP3 format & ook nog eens getagd, usb is m.i. niet gemaximaliseerd qua aantal nummers heeft meer te maken met de beschikbare ruimte op de stick, opel nederland is uiteraard op de hoogte sinds gisteren. 1 vraag: hoe verklaar je nou een menuoptie “afspeellijsten”waar je werkelijk niets mee kan ??

                                                Groet.

                                                In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206555
                                                Essox
                                                  Lid sinds:
                                                  10 January 2014

                                                  Goedenavond, cool dat je ook even reageert en gechipt 200pk is wel gaaf zeg, ik ben blij dat ik niet de enige ben die vreselijk teleurgesteld is in intellilink, je hebt inderdaad gelijk: een dealer kan je niks vertellen, ben nu 4x geweest en na 48 uur intellilink studies en internet weet ik er nu meer van als die verkopers. Heb inmiddels ook gereageerd naar Opel Nederland dat dit onacceptabel is, dus ik hoop dat ze zullen reageren en hou je hier op de hoogte.

                                                  Overigens je zou bijna vergeten waarvoor je zo’n ding heb gekocht: hij rijdt fantastisch, en de kleur ben ik ook echt tevreden over, mahogany dus het lijkt of alles negatief is maar dat is niet natuurlijk ook niet waar.

                                                  greetz.

                                                  In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206553
                                                  Essox
                                                    Lid sinds:
                                                    10 January 2014

                                                    Een uurtje lezen op de Duitse forums van opel en je weet ook genoeg !!!

                                                    In reactie op: Insignia Intellilink DRAMA #18206551
                                                    Essox
                                                      Lid sinds:
                                                      10 January 2014

                                                      Hallo, dank voor je reactie maar:

                                                      1) ik weet hoe de bediening werkt van het touchpad maar dat neemt niet slechte werking ervan weg
                                                      2) de fimpjes met uitleg gaan niet diepgaand in op de problematiek zoals genoemd in mijn review, het zijn promo’s
                                                      3) voor wat de comptabiliteit met de telefoon betreft: het staatje laat zien dat het systeem (zoals in mijn geval) compatible is met een S3 (nou dat is zo ongeveer wel het minste wat je mag verwachten van een auto in deze prijsklasse) maar het staatje laat niet zien dat de genoemde problemen in de review wel zouden moeten werken (playlist, muziek mappen, etc )

                                                      Groet

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)