Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
17 augustus 2019 om 16:46 In reactie op: [HOW-TO] – Vectra C STW – Elektrische achterklep storing #18368053
[quote quote=17267838] Nu is dit probleem opgelost en gaan we verder met het bedieningspaneel van de spiegels/ramen want daar is het volgende probleem dat als ik de linker spiegel wil verstellen dat de rechter ook mee beweegd terwijl de schakelaar op links staat. Ik denk zelf een kwestie van paneeluit elkaar halen en schoon maken met contactcleaner. Iedergeval allemaal bedankt voor jullie hulp :thumb :thumb Dirkjan[/quote]
Is het niet dat als je links naar buiten stelt dan rechts ook naar buiten gaat en omhoog /omlaag wel gewoon meedoen met links? Bij mijn vorige auto deed die dit namelijk ook automatisch. En rechts kon je ook nog apart van links afstellen
Laagste stand moest er staan
Nee, dit is ook de laatste stand dat ze gaan helaas
wat ik gedaan heb om mijn co van 1.00 en lambda van 1.09 naar beneden te krijgen is gewoon even goed vlammen met je auto voor je aan de 4-gastester gaat.
deed ik ook, gewoon een rondje van kilometertje of 5 en gewoon niet onder de 3000 toeren geweest.
meteen aan de tester toen ik terug kwam en had die een co van 0.01 en een lambda van 0.99 en uiteraard had ik een steekproef.
steekproef controleur alles uitgelegd en mocht ik ook weer hetzelfde rondje doen.controlleur stond er gewoon met een big smile bij toen ik terug kwam en de waardes goed waren.
misschien verstandig om het groter in te kopen.
doe ik ook,
heb een 60 liter vat 5w30 vol syntheet
en een 60 liter vat 10w40 half syntheet.maar ik heb dan ook 4 eigen auto’s en ik weet niet hoe veel voor de beun erbij.:jerry
De belasting dienst stopt ermee.
gister de laatste aanmanging binnengekregenvia een schakelaar is het mooiste, maar als je het simpeler wilt doen kan ook.
gewoon het stuursignaal van je grootlicht op een nieuw gemonteerd relais zetten en het liefst een contact gestuurde + als voeding van het relais gebruiken, die afgezekerd is met 15 ampere.
ik heb wel eens een oudere MAN ectra lampen opgebouwd
en zelf ben ik volvo vrachtwagen monteur.
en bij de volvo zitten we al sinds 2002 met een aparte regeleenheid/computer voor de verlichting.op bovenstaande manier is bij ons nog de enige mogelijke manier om extra lampen op te bouwen.
ik vind hem goed, kippetje gewoon terughangen.
ik ben vandaag aangehouden omdat ik te langzaam reed met de vrachtwagen…..
stelletje :cryben namelijk vrachtwagen monteur en moest een proefrit maken, op de terugweg over die weg (á 2.5km) heb ik constant 25 – 30 km/h gereden. uiterst links op de rijbaan zodat mensen achter me ook langzaam moesten.
krijg ik een hele preek dat ik gewoon door moet rijden enzo,
en ik verklaren dat die chauffeur klaagde over schokkerig gedrag rond de 30 km/h. (waar natuurlijk geen hol van waar is, maar dat hoeft hij niet te weten)
meneer de blauw pet werd een beetje boos en zei dat die een bekeuring ging geven voor het niet dragen van een gordel.en toen reageerde ik met : ALSTUBLIEFT, ECHT SERIEUS ALSTUBLIEFT. SCHRIJF DIE BEUKEURING UIT.
toen stond die helemaal raar te kijken, en vroeg waarom.
en ik met een :D, er zitten namelijk geen gordels in deze vrachtwagen want hij is van voor 1986 en toen waren ze nog niet verplicht.toen mocht ik weer doorrijden want ik stond iets van 15 – 20 minuten gewoon schuin over de rijbaan en hield al het verkeer op
het slangetje loopt rechts boven (bijrijderskant)
door het dakprofiel.en dat het lijkt dat er een stukje tussenuit is klopt,
als die slangetjes losraken krimpen ze weer.ik heb het zelf ook gehad namelijk, dat het slangetje was losgekomen
23 januari 2010 om 13:16 In reactie op: Radio valt ineens zomaar uit en gaat even later weer aan? #17597114niet lullig bedoeld, maar kijk eens of je accupolen nog vastzitten.
origineel gepost door wim-v6
E halen is als je het een beetje snapt goed te doen…er zijn vaak maar een paar lessen nodig om het onder de knie te krijgen..
ik heb het van de baas gekregen, voor mijn baas kostte het ook wel een 1700 euri haha. . namelijk voor de Vrachtwagen..
voordeel is wel dat je m gelijk voor de Personen auto erbij hebt.
Willem
die optie heb ik ook gedaan, via de baas.
aangezien ik vrachtwagen monteur ben.en aanhanger huur ik altijd, kost meestal tussen de €30 en €50 voor een halve dag of hele dag en krijg je speciale spanbanden en alles mee.
en de bus pak ik mee van een maatje of van het werk.
origineel gepost door manus
Voor de APK moet de uitlaat van voor tot achter gasdicht zijn en deugdelijk bevestigd.
Ik heb al is in de APK bijbel zitten spitten maar heb nog nergens kunnen vinden dat de uitlaat niet midden onder de auto mag stoppen.volgens mij heb ik in het apk keurmeesterboekje gelezen dat de uitlaat tegenwoordig zo moet zijn zoals de fabrikant orgineel ongeveer bedoelt heeft. (lang leve de duidelijk regels voor APK)
zoals al gezegd word, gewoon voor met achter wisselen.
nooit links met rechts, dan vergroot je de kans dat je een klapband krijgt.
dit omdat de koordlagen in de band al 1 kant op staan door het rijden, als je dan de band zogezegd achterstevoren legt kunnen de koordlagen los gaan zitten en dan kunnen er problemen optredendat inhouden zal waarschijnlijk iets van bougie’s of brnadstoffilter zijn.
dat schudden, moet je even kijken bij welke snelheid.
je hebt een grote kans dat je velgen krom zijn of uitgebalanceerd moeten wordenik vermoed dat er een lager van je startmotor niet goed meer is, als de startmotor het vaker blijft doen, even bellen met de opel dealer of een startmotor revisie bedrijf.
ik heb het laatst met een :puke(golf) gehad, belde de revisie bedrijf en die mensen kunnen je meestal zo vertellen of jou type auto er ook vaker last van heeft
1 oktober 2009 om 06:06 In reactie op: Veer van voorste schokdemper niet op zijn plaats, KLOINK gel #17528600hoe ver heb je de auto verlaagdt??
ik weet dat er mensen zijn met astrsa gsi’s die de auto ook zover verlagen dat de stuurstang tegen de bovenkant van het komt waar die doorheen gaat.
origineel gepost door nova….
Hallo, ik heb al een paar dagen last van een lichte benzine lucht in de astra …. nu brand me motorstorings lampje ook :thumbdown iemand enig idee waar deze lucht vandaan komt?Grtz
ja, eerst uitlezen.
maar kijk ook even onder de motorkap, vooral goed ruiken en dan aan de passagierskant vlak onder de voorruit.
als het goed is komen daar je benzine leidingen omhoog,
ze gaan dan van kunstof over op rubber en die gaan op latere leeftijd uitdrogen en scheuren.
(heb ik ook last van gehad met mn gsi, maar kan bij elke opel)origineel gepost door bordeaux beauty
wie kan me vertellen waar ik het beste mijn gsi kan laten uitlijnen?
ik heb de afgelopen jaren diverse bedrijven geprobeerd maar ben toch niet echt tevreden over hoe hij reed.liefst regio utrecht!!:wors
euromaster veenendaal, ik kom er al zolang ik mn rijbewijs heb.
verlaagd of niet verlaagdt maakt niet uit, of je auto moet zo ver verlaagdt zijn dat die de brug niet op kan.
dan zul je zelf de bumpers er even af moeten halen.ik heb er nog nooit problemen gehad.
want ik had de mijne verlaagdt en daar laten uitlijnen, s’avonds opgehaald trok de auto ook iets naar rechts.
volgende dag terug, uitgelegdt, kon ik hem s’avonds weer ophalen en hij ging zo recht als maar kon25 november 2008 om 22:09 In reactie op: Oldtimer regeling toch bevroren vanaf 31 -12- 2011 #17451240origineel gepost door Basgsi
Door deze wetswijziging wordt de vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor voertuigen ouder dan 25 jaar per 31 december 2011 bevroren. Dit wil zeggen dat de voertuigen die op die datum 25 jaar of ouder zijn onder de vrijstelling blijven vallen,
origineel gepost door sw16v
kom ik aan met mijn 86er corsa godverde jouwe is van ’86 dat betekent 86+25= 2011, jou corsa valt nog net in de regeling.
mijn corsa van ’89 dus niet meer:argue
Origineel gepost door henkjan_80
Origineel gepost door bbg_gendt
Maarjah schijf mag tot een bepaalde dikte inslijten.Maar dat kun je als keurmeester niet weten dus dunne remschijven geef ik niet op als adviescode. Kijk maar eens naar een citroen bx o.i.d. die schijven zijn altijd al knetterdun
daar ben ik het niet met je eens, als keurmeester zijnde moet JIJ beoordelen of het lijkt dat de remschijven ver gesleten zijn of niet. en als je het niet vertrouwt kun jij het opgeven als advies punt om na te laten kijken door de klant.
ikzelf heb weleens voor remschijven ook adviespunten opgeschreven dat ze versleten leken, en toen ik er ook nog een steekproef erop kreeg zei de controleur dat ik juist had geoordeeld.
ik vroeg wat hij van de remschijven vond en hij zei letterlijk:
jij hebt juist geoordeeld, schijven LIJKEN erg dun, maar je ziet geen scheuren en de auto remt goed.
hoe je het ook went of keert, jij moet zeggen of jij het vertrouwt of dat de schijven een keer goed nagemeten moeten worden. tis alleen niet voor apk.zo zei die dat en ik was/ben het er volledig mee eens
u2u voor alle 4 de wachtwoorden gestuurd
GESPOT
vandaag (30-09-2006) op de A12 bij veenendaal om 17.00 uur. gespot
knal oranje corsa B met dubbele uitlaat en verlaagt.
en een donkere (zwarte) corsa C (geloof ik).
ze gingen er bij veenendaal eraf en gingen linksaf richting de ABI.
ikzelf reed in een rode opel astra station met autoambulance
[/quote]
het zijn dus de 2 rechtse corsa’s
-
AuteurBerichten